Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Beetje matig verhaal, maar wel weer in de belangstelling:



Henk, held, bedankt

Ruppppert

hest de wedstrijd opgenomen kuzman?

Kuzmanovic-Apeldoorn

Volgens mij wel. Ben even bezig met filmkes, ga de hele nacht kijken zo.
Henk, held, bedankt

gewoon een fan


Dokkumer


Viper

Commentatoren Jeroen Grueter en Jeroen Elshoff over beide derby's van zondag:

Eredivisiederby's weer "heel bijzonder"

CambuurAmersfoort

Citaat van: gewoon een fan op oktober 20, 2014, 09:07:12
De andere clubs hebben echt veel moeite om hun stadion vol te krijgen  :_schater
Nu doet Willem II al aan een Groupon actie mee, dat ze dan de wedstrijd tegen Cambuur gebruiken maakt het dat het toch een beetje Cambuur in de media is  :proost

http://www.groupon.nl/deals/leeuwarden/willem-ii/47200274?p=13&nlp=&CID=NL_CRM_1_0_0_293&a=646&utm_source=newsletter&utm_medium=email&sid=9a1f1628-d514-4ba1-90db-8f5651be95f8&division=leeuwarden&uh=2107c34f-c72e-468d-8030-eb207e9b20b8&date=20142010&sender=rm&s=body&c=deal_title&d=deal-page&utm_campaign=willem-ii-47200274

als t buscombi blijft met zn allen maar een vakje uitkiezen waar we kunnen zitten?

Viper

Citaat van: SC Cambuur Twitter
Vanavond om 22.45 veel #cambuur in #pownews @PowNed #npo3 #nienhuis #henk #reijnen

Casuals-lwd


scclwd

Mooie column van Nico Dijkshoorn in de nieuwe vi.

speculeter

Het is verschrikkelijk genieten op het ogenblik.
We zijn Hot. ..en dat voelt heerlijk.

Leovardiascc


Utekleitrokken

Heerlijk ook om iedereen zijn bijdehante bek te snoeren op bijvoorbeeld het werk. Maar goed, nu is er veel belangstelling en lof voor SCC. Verliezen we van Feyenoord en Ajax, dan weten ze ons ook wel weer te vinden. Echter dan met negativiteit ;)

dizzhead


Bascambuur

Citaat van: scclwd op oktober 23, 2014, 09:46:24
Mooie column van Nico Dijkshoorn in de nieuwe vi.
Niks moois aan. Hij maakt de Friese cultuur belachelijk en dat is terecht, maar hij maakt geen onderscheid tussen Cambuur en DKV, waardoor ik er van uitga dat hij Cambuur tot dezelfde cultuur rekent.