Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

scclwd

Citaat van: speculeter op oktober 06, 2014, 09:06:17
Gisteren toch stukje gezien van studio voetbal.
Haha..die lul van van Gelder wou het steeds over die kutclub uit Adam hebben maar hij werd steeds onderbroken Door de gasten die het over Cambuur wilden hebben.

Hahaha, was fantastisch! Die Verbeek raakte niet uitgepraat over Cambuur.

scclwd

Citaat van: Dokkumer op oktober 06, 2014, 11:51:37
BAM Gewoon GJV die er samen met van Halst overheen klapte en die AD kerel die mooi mee ging.
GJV blijft natuurlijk enorm besmet door zijn lange verleden in het dorp, maar zegt heel vaak wel zinnige dingen over voetbal. En mooi hoe hij het voor de kleinere clubs (en dan vooral de onze) opneemt.

Moet toch nog even opmerken dat Verbeek nog niet eens zo heel lang geleden opmerkte niet zo heel veel met
Cambuur te hebben.

scclwd

#257
Even wat leuke quotes van een fc groningen forum:

Ik moet bekennen dat ik wel met enige jaloezie kijk naar cambuur, die club heeft veel wat wij hadden. Elke wedstrijd is er een en elke winst is een groot feest, overleven is het credo. Alleen dat kunstgras...

Kutcambuur. Waarom kan dat hier niet?


Voetbal moet vermaak zijn, 90 minuten strijd. Dus neem een voorbeeld aan bvb Cambuur. Daar is ook niks ingewikkelds aan en de spelers daar hebben wel plezier en gaan door het vuur voor elkaar.


:) :)

speculeter

We gaan in het hele land positief over de tong.
Mooi houden zo!!
Vanavond maar even naar Genee kijken.

Len Cantello

Citaat van: speculeter op oktober 06, 2014, 19:47:15
We gaan in het hele land positief over de tong.
Mooi houden zo!!
Vanavond maar even naar Genee kijken.
Ik hoop niet dat we nu met z'n allen meegaan in die hype. En een beetje normaal blijven doen.

We zijn en blijven een kutclub  :_schater
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

speculeter

Maar wel een mooie en gezellige kutclub :_schater

666

En een passionele kutclub  8)
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Dokkumer

Citaat van: Len Cantello op oktober 06, 2014, 20:15:44
Ik hoop niet dat we nu met z'n allen meegaan in die hype. En een beetje normaal blijven doen.

We zijn en blijven een kutclub  :_schater
Moet ik er persoonlijk voor zorgen dat die hype weer even afneemt? Denk dat ik wel een potentieel slachtoffer weet :devil

EdsjeSCC

Lekker snel weer positief gepraat over ons clubke  |:)

Yellow Army

Narsingh vi speler vd week
Area 58

Unknown

Alles en iedereen is positief over ons. Geweldige trainer. Beste elftal ooit. We staan boven dkv. Onwerkelijke situatie dit.

speculeter



speculeter

En dat het het hele seizoen maar zo mag blijven |:)

Dokkumer

Citaat van: speculeter op oktober 06, 2014, 22:03:43
En dat het het hele seizoen maar zo mag blijven |:)
Alles boven plek 12 is voor mij al genieten. Ja ik heb een laag verwachtingspatroon :P