Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

Utekleitrokken

Citaat van: stadgroninger op april 10, 2014, 03:18:27
Ik probeer een logisch verhaal te houden

En dat anti-Heerenveen gedoe, daar koop ik niets voor. Cambuur en Heerenveen kunnen beter elkaar steunen in het wederzijdse streven om zo hoog mogelijk te eindigen in de competities met mogelijk Europeesvoetbal.

1. Nee, je verhaal is niet logisch.

2. Je hoeft er ook niks voor te kopen en het te snappen. Maar in dat geval hoef jij je toch helemaal niet druk te maken over deze gebeurtenissen? Je bent namelijk helemaal geen Cambuur supporter.

dizzhead

Citaat van: stadgroninger op april 10, 2014, 03:18:27
Als ik er niet uit was gegooid, had ik geen nieuw topic begonnen. Jullie kunnen er gewoon niet tegen, dat ik er anders tegen aan kijk dan jullie. Het is gewoon mijn zienswijze. Mag dat niet? Ik probeer een logisch verhaal te houden en het op een fatsoenlijke manier te brengen, zonder beledigingen enz. Jullie, utzonderingen daargelaten, weten niets anders te brengen als uitdrukkingen als bullshit, Dweil, enz., zonder enige onderbouwing.

Als het Cambuuirbestuur Lodeweges heeft geadviseerd contact op te nemen met Heerenveen, dan vind ik, dat het bestuur juist gehandeld heeft. Dan heeft het bestuur het goed willen maken met hem, die geen verre toekomst meer had bij Cambuur, want zijn opvolger stond immers al klaar. En wat is er op tegen dat het toevallig Heerenveen is? Daar was immers een vacature. En dat anti-Heerenveen gedoe, daar koop ik niets voor. Cambuur en Heerenveen kunnen beter elkaar steunen in het wederzijdse streven om zo hoog mogelijk te eindigen in de competities met mogelijk Europeesvoetbal.
gast, je onderbouwd zelf niks. Wij kijken naar feiten en jou verhaal is gebasseerd op vreemde filosofische gedachtenkronkels. Dat het Cambuur niet slecht uit komt, wil ik nog wel ff in meegaan (want Henk is een topper) maar als jij echt denkt dat t bestuur hier op heeft aangestuurd, terwijl Henk zijn papiertje nog niet eens heeft, dan ben je echt een naïeve kulprater.

okkele

Citaat van: stadgroninger op april 10, 2014, 03:18:27
Het is gewoon mijn zienswijze.

wat ?
ik vind groningen prima maar jij denkt echt dat wij hier op deze CAMBUURsite willen weten wat een groninger hier van vind ?
ga je denkbeeldige gelijk ergens anders halen.
tip ;
soccerquest of voetbalzone
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Dokkumer

Citaat van: stadgroninger op april 10, 2014, 03:18:27
Als ik er niet uit was gegooid, had ik geen nieuw topic begonnen. Jullie kunnen er gewoon niet tegen, dat ik er anders tegen aan kijk dan jullie. Het is gewoon mijn zienswijze. Mag dat niet? Ik probeer een logisch verhaal te houden en het op een fatsoenlijke manier te brengen, zonder beledigingen enz. Jullie, utzonderingen daargelaten, weten niets anders te brengen als uitdrukkingen als bullshit, Dweil, enz., zonder enige onderbouwing.

Als het Cambuuirbestuur Lodeweges heeft geadviseerd contact op te nemen met Heerenveen, dan vind ik, dat het bestuur juist gehandeld heeft. Dan heeft het bestuur het goed willen maken met hem, die geen verre toekomst meer had bij Cambuur, want zijn opvolger stond immers al klaar. En wat is er op tegen dat het toevallig Heerenveen is? Daar was immers een vacature. En dat anti-Heerenveen gedoe, daar koop ik niets voor. Cambuur en Heerenveen kunnen beter elkaar steunen in het wederzijdse streven om zo hoog mogelijk te eindigen in de competities met mogelijk Europeesvoetbal.

Beste stadgroninger... Lodewegesverhaal kon in oud spelers. Dit verhaal kan in Cambuur in de media. Het gaat niet om jouw kijk op bepaalde zaken of waar je vandaan komt, maar dat je EERST eens kijkt WAAR je je ei kwijt kunt.

Dit topic wordt verplaatst naar Cambuur in de media.

scclwd

Wat een korte lontjes weer hier  :zucht

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wel een beetje apart dat op OF staat dat we nog niet helemaal veilig zijn omdat RKC ons nog theoretisch kan inhalen. En dat Nienhuis in zijn interview ook aangeeft dat ie denkt dat de handhaving nog niet zeker is.  8P Ze moeten toch wat vaken op Cambuuronline komen!
Henk, held, bedankt

Marc S

Bij Studio ajax gaat het geen moment over Cambuur-Vitesse bij VI beginnen ze ermee :P

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Marc S op april 14, 2014, 20:49:47
Bij Studio ajax gaat het geen moment over Cambuur-Vitesse bij VI beginnen ze ermee :P

1, 2 en 3 bij speler van de week :_schater :_schater
Henk, held, bedankt

scclwd

Een en al Cambuur vanavond! |:) |:) |:) Bij vi.

Cambuur058

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 14, 2014, 20:59:05
1, 2 en 3 bij speler van de week :_schater :_schater
4 man in het team van de week!!  :thumbsup :thumbsup :thumbsup

EastSide058

Wat praat die Wim Kieft voor een onzin, met dat arrogante amsterdamse dialect bah  :R
Het geel en blauw zit in mien bloed dit is de club waar je het allemaal voor doet!

Dokkumer

Die heeft alleen maar zinnige uitspraken als die positief over ons clubke zijn :devil

scclwd

Derksen: Genee, jij bent geen objectieve journalist, jij bent alleen een cambuursupporter. Genee: ja, en ik ga er gewoon mee door. |:)

speculeter

Het geweldige weekend werkt nog even door zo.... |:)

Bernardo

En iedereen is dat gezeik met Dwight alweer vergeten, zoals verwacht! Club staat er weer positief bij de media en dus ook in NL!  |:)