Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

nulachtenvieftig

Citaat van: scclwd op april 09, 2014, 19:06:03
Mooi interview met Vd Belt deze week in VI.

Is er iemand die deze kan plaatsen voor de niet abonnees?  |:)
si vis pacem para bellum

scclwd

Citaat van: nulachtenvieftig op april 09, 2014, 21:55:31
Is er iemand die deze kan plaatsen voor de niet abonnees?  |:)

Hij is ook te koop hè!  :)
Column van Derksen gaat ook over Cambuur.

stadgroninger

Sjoerd Mossou vindt, dat Dwight Lodeweges pas na dit seizoen met SC Heerenveen mag praten. Er bestaat echter een spreekwoord "Je moet het ijzer smeden als het heet is". Het is niet onwaarschijnlijk, dat, als Lodeweges zou wachten tot mei, dat de plek tegen die tijd al verzegd is. Hij zou bij zijn aantreden bij Cambuur 1 á 2 seizoenen blijven, aangezien Henk de Jong voorbestemd was en is om hoofdtrainer te worden. Lodeweges zou dan overtollig worden zodra De Jong het trainersdiploma heeft. Lodeweges zou mogen blijven tot en met het seizoen 2014 - 2015. Dat kost geld voor Cambuur. Dus het kan Cambuur heel goed uitgekomen zijn dat Lodeweges na het einde van het seizoen 2013 - 2014, dus 1 jaar eerder, een nieuwe club zou vinden. Het zou best kunnen, dat het Cambuurbestuur bij het Heerenveenbestuur heeft geïnformeerd, of Lodeweges Marco van Basten mag opvolgen. Vervolgens vindt het Heerenveenbestuur dat prima, mits snel besloten zou worden. Vervolgens krijgt Lodeweges van het Cambuurbestuur te horen, dat Heerenveen hem graag wil inlijven, mits hij dat spoedig met Heerenveen regelt. Het bestuur zegt dat niet in de pers, want dan krijgen ze supporters op hun dak. Wat nu is gebeurd, is, dat niet het bestuur de zwarte piet heeft maar Lodeweges. Lodeweges lijkt mij een eerlijk man toe. Hij zal niet gauw de zwarte piet doorschuiven. IK zeg niet, dat het zo is gebeurd, maar dit scenario acht ik verre van onmogelijk.

Lwdscc

Je wilt het gewoon niet snappen he :O :O :O  :O

dizzhead

Citaat van: stadgroninger op april 09, 2014, 23:41:47
Sjoerd Mossou vindt, dat Dwight Lodeweges pas na dit seizoen met SC Heerenveen mag praten. Er bestaat echter een spreekwoord "Je moet het ijzer smeden als het heet is". Het is niet onwaarschijnlijk, dat, als Lodeweges zou wachten tot mei, dat de plek tegen die tijd al verzegd is. Hij zou bij zijn aantreden bij Cambuur 1 á 2 seizoenen blijven, aangezien Henk de Jong voorbestemd was en is om hoofdtrainer te worden. Lodeweges zou dan overtollig worden zodra De Jong het trainersdiploma heeft. Lodeweges zou mogen blijven tot en met het seizoen 2014 - 2015. Dat kost geld voor Cambuur. Dus het kan Cambuur heel goed uitgekomen zijn dat Lodeweges na het einde van het seizoen 2013 - 2014, dus 1 jaar eerder, een nieuwe club zou vinden. Het zou best kunnen, dat het Cambuurbestuur bij het Heerenveenbestuur heeft geïnformeerd, of Lodeweges Marco van Basten mag opvolgen. Vervolgens vindt het Heerenveenbestuur dat prima, mits snel besloten zou worden. Vervolgens krijgt Lodeweges van het Cambuurbestuur te horen, dat Heerenveen hem graag wil inlijven, mits hij dat spoedig met Heerenveen regelt. Het bestuur zegt dat niet in de pers, want dan krijgen ze supporters op hun dak. Wat nu is gebeurd, is, dat niet het bestuur de zwarte piet heeft maar Lodeweges. Lodeweges lijkt mij een eerlijk man toe. Hij zal niet gauw de zwarte piet doorschuiven. IK zeg niet, dat het zo is gebeurd, maar dit scenario acht ik verre van onmogelijk.
Ja. En het zou ook zomaar eens zo kunnen zijn dat de Russische mafia hierachter zit. Dat ze met getrokken pistolen de betrokken partijen gedwongen hebben zaken te doen en te tekenen.   :wall

zeewolde

Je bent superirritant om nu de 3 e keer een topic te openen en hetzelfde te vertellen. Ga nou maar weer met ja handje andere puberspelletjes doen en flikker hier op :(

stadgroninger

Als ik er niet uit was gegooid, had ik geen nieuw topic begonnen. Jullie kunnen er gewoon niet tegen, dat ik er anders tegen aan kijk dan jullie. Het is gewoon mijn zienswijze. Mag dat niet? Ik probeer een logisch verhaal te houden en het op een fatsoenlijke manier te brengen, zonder beledigingen enz. Jullie, utzonderingen daargelaten, weten niets anders te brengen als uitdrukkingen als bullshit, Dweil, enz., zonder enige onderbouwing.

Als het Cambuuirbestuur Lodeweges heeft geadviseerd contact op te nemen met Heerenveen, dan vind ik, dat het bestuur juist gehandeld heeft. Dan heeft het bestuur het goed willen maken met hem, die geen verre toekomst meer had bij Cambuur, want zijn opvolger stond immers al klaar. En wat is er op tegen dat het toevallig Heerenveen is? Daar was immers een vacature. En dat anti-Heerenveen gedoe, daar koop ik niets voor. Cambuur en Heerenveen kunnen beter elkaar steunen in het wederzijdse streven om zo hoog mogelijk te eindigen in de competities met mogelijk Europeesvoetbal.

John Hiatt

Jouw laatste zin toont aan dat je er niks van snapt.

poelie-lwd

Ik vind dat hij gelijk heeft  :devil

l0l
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Treb

Maar wat wil je dan? Dat we je gelijk geven? Ga je dan weg?

RotterdamLeeuwarden

De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Yellow Army

Citaat van: dizzhead op april 10, 2014, 00:00:33
Ja. En het zou ook zomaar eens zo kunnen zijn dat de Russische mafia hierachter zit. Dat ze met getrokken pistolen de betrokken partijen gedwongen hebben zaken te doen en te tekenen.   :wall

Bron?
Area 58

Lore

Slotjeeeeeeeeeer!

Vriend, blijkbaar werkt subtiliteit niet zo goed voor je. Op CO openen wij niet zomaar topics. Het heeft helemaal niets met je mening te maken, plaats het onder 'oud spelers' en het blijft vast staan.

Eewal

Citaat van: stadgroninger op april 09, 2014, 23:41:47
Sjoerd Mossou vindt, dat Dwight Lodeweges pas na dit seizoen met SC Heerenveen mag praten. Er bestaat echter een spreekwoord "Je moet het ijzer smeden als het heet is". Het is niet onwaarschijnlijk, dat, als Lodeweges zou wachten tot mei, dat de plek tegen die tijd al verzegd is. Hij zou bij zijn aantreden bij Cambuur 1 á 2 seizoenen blijven, aangezien Henk de Jong voorbestemd was en is om hoofdtrainer te worden. Lodeweges zou dan overtollig worden zodra De Jong het trainersdiploma heeft. Lodeweges zou mogen blijven tot en met het seizoen 2014 - 2015. Dat kost geld voor Cambuur. Dus het kan Cambuur heel goed uitgekomen zijn dat Lodeweges na het einde van het seizoen 2013 - 2014, dus 1 jaar eerder, een nieuwe club zou vinden. Het zou best kunnen, dat het Cambuurbestuur bij het Heerenveenbestuur heeft geïnformeerd, of Lodeweges Marco van Basten mag opvolgen. Vervolgens vindt het Heerenveenbestuur dat prima, mits snel besloten zou worden. Vervolgens krijgt Lodeweges van het Cambuurbestuur te horen, dat Heerenveen hem graag wil inlijven, mits hij dat spoedig met Heerenveen regelt. Het bestuur zegt dat niet in de pers, want dan krijgen ze supporters op hun dak. Wat nu is gebeurd, is, dat niet het bestuur de zwarte piet heeft maar Lodeweges. Lodeweges lijkt mij een eerlijk man toe. Hij zal niet gauw de zwarte piet doorschuiven. IK zeg niet, dat het zo is gebeurd, maar dit scenario acht ik verre van onmogelijk.

De tering wat ben jij vermoeiend. Bedankt voor je mening, nu maar weer verder gaan met je Startrek serie vriend...

Clint

Citaat van: stadgroninger op april 09, 2014, 23:41:47
Sjoerd Mossou vindt....etc

Ik vond de eindconclusie van Sjoerd heel bepalend en daar was ik het compleet mee eens: 'het is een kwestie van fatsoen aan de zijde van Lodeweges'.
Hij had gewoon tegen die gierbeffers moeten zeggen dat ze na de competitie maar terug moesten komen om te onderhandelen.