Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

Cambuur058

gelezen op twitter:

Prima column over kruiperige reactie van #Cambuur bestuur inzake geweld tegen #Lodeweges. @pmiddendorp morgen in #Volkskrant

het zal ook weer 's niet  :zucht

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Unknown op april 06, 2014, 22:58:18
Jan Mulder snapt ons..topper!

http://nos.nl/uitzendingen/17188-nos-studio-voetbal-6-april-2014.html

Van 39.40 tot 43.20

Gullit: Dus je kunt het vergelijken met Figo toen die naar Real Madrid ging (van Barcalona)?

Mulder: Ja dat gevoel en dan is dit nog een stukje erger!
Mulder: Zoals die Cambuursupporters woedend zijn, dat is precies zoals die rivaliteit moet zijn!


Vind het vaak een oude zeur, maar dit snijdt hout  _O_
Henk, held, bedankt

Eewal

In VI ook weer het terechte commentaar dat het een verademing is om naar clubs als Cambuur en Go Ahead te kijken in tegenstelling tot NEC, NAC etc..


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Heerlijk net, Gijpie helemaal weg van Henkie  _O_

Eewal

Citaat van: Bernardo op april 07, 2014, 21:31:44
Heerlijk net, Gijpie helemaal weg van Henkie  _O_

Ja, weg is het negatieve gelul over Cambuur na VI van vanavond en Jan Mulder in Studio Voetbal.... Heb nu alweer zin in volgend seizoen... 8.000 seizoenkaarten en een aantal hele leuke nieuwe spelers :)

Cambuur058


dizzhead

"ze hebben daar in h**renveen de verkeerde genomen", aldus Gijp.  :_schater

Destroyer

Fantastische opmerking  :_schater :_schater :_schater |:)

Henk, topper!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Utekleitrokken

Citaat van: Eewal op april 07, 2014, 21:33:37
Ja, weg is het negatieve gelul over Cambuur na VI van vanavond en Jan Mulder in Studio Voetbal.... Heb nu alweer zin in volgend seizoen... 8.000 seizoenkaarten en een aantal hele leuke nieuwe spelers :)

Haha, inderdaad. Het was al behoorlijk flauw aan het worden vorige week met die stukjes over het voorval, komt die fluim op maandagmiddag nog even naast het potje pissen met z'n artikel.


:thumbsup Gijp in VI

Marc S

Citaat van: dizzhead op april 07, 2014, 21:41:04
"ze hebben daar in h**renveen de verkeerde genomen", aldus Gijp.  :_schater

Haha jaja prachtig xD

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Len Cantello

Citaat van: dizzhead op april 07, 2014, 21:41:04
"ze hebben daar in h**renveen de verkeerde genomen", aldus Gijp.  :_schater
Weet het wel zeker. Het vrijblijvende is er voor DL volgend seizoen goed af. En als 'mogen', veranderd in 'moeten', geeft de man vaak niet thuis of vertrekt...
Wij hebben Henk.
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

scclwd

Mooi interview met Vd Belt deze week in VI.