Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

PePe

#120
Eindelijk Jack van Gelder is positief over Cambuur, dit duurde een half jaar. Eindelijk spreekt men in Studio Voetbal over de goed voetballende nummer 10!!

Cambuur058

gevonden::

Kijktip; Het fragment in Studio Voetbal over SC Cambuur: http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1406316 ... [Vanaf ongeveer 34:25] #cambuur

TM

Citaat van: PePe op maart 23, 2014, 23:22:16
Eindelijk Jack van Gelder is positief over Cambuur, dit duurde een half jaar. Eindelijk spreekt men in Studio Voetbal over de goed voetballende nummer 10!!

Wel frappant dat hij dit uitgerekend in een weekend doet waarin wij niet voetballen.... Vage gast die Jack.

speculeter

Citaat van: TM op maart 24, 2014, 01:17:20
Wel frappant dat hij dit uitgerekend in een weekend doet waarin wij niet voetballen.... Vage gast die Jack.
stelletje flapdrollen daar je...
met die demente mulder.
ajax was weekend vrij dus moest het half uur
toch ingevuld worden.
kunnen we het ook even 2 minuten over Cambuur hebben.


moodygrunn

In Henk en Sandor we trust

punkman

#126
Citaat van: moodygrunn op april 03, 2014, 00:27:56
Derksen bij p&w vanaf min. 13:00-22:00

http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1408503

Wat een gelul van die Derksen.
Agressie komt alleen van Cambuur.
Weet niet hoe vaak ik ruzie tot aan slaan toe  van hun kant kwam.
Zegt een man die een vuile overtreding maakte op een "vriend" waar hij jaren lang bij ouders had gewoond.
En dan nog het spuug incident dat hij door Troelstra op het matje werd geroepen.
En dan dkv, keurig de directie weggestuurd ?
Volgens mij zijn daar meerdere dreigbrieven geweest met weinig leuke teksten.
DL is een sieraad voor de club ?
Hij heeft hem altijd neergezet als saai en niks zeggend.
Bah.

Clint

Citaat van: punkman op april 03, 2014, 00:56:26

En dan nog het spuug incident dat hij door Troelstra op het matje werd geroepen.

Was dat niet Anne Vondeling?

punkman


Cambuur058

voor het eerst dat jan in studio voetbal wat nuttigs zegt

Unknown

Jan Mulder snapt ons..topper!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Heel positief (onverwacht)
Henk, held, bedankt

Collingwood

Hij verwoord het PRECIES goed, hoe is het mogelijk. Normaal komt er ook veel onzin uit.
Kalmte alleen kan u redden.

Holwerd voor Cambuur

Ah ik wist niet waar ik t neer moest zetten. Ik heb voor de man staan klappen! :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

S(CC)upporter