Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

Clint

Zoveel in de begroting zullen we niet omhoog gaan. Dat kan dus niet meer in dit stadion. Dat is het grote probleem.

We hebben het komende seizoen echter niet meer te maken met het eredivisiewaardig maken van het stadion (tribunes, entrees, gras etc) dus die kosten kun je je besparen en in de spelersbegroting opnemen. En dat waren enkele tonnen begin dit seizoen.

Cambuur058


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058


brambo3004


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058

Citaat van: brambo3004 op maart 21, 2014, 22:03:22
Vertel eens even :)
het is leuker om het zelf te kijken zegmaar, was redelijk lang stuk over cambuur!
dat leeuwarden een prachtige stad is en dat derksen het hier leuk heeft gehad in zijn tijd,, dat cambuur en kowet aanwinsten zijn voor de erdeivisie en het heel knap doen etc etc etc
dat we zomaar eens zo groot kunnen worden als het "boerendorp" verderop en fc groningen, zoals derksen het noemde, en het was behoorlijk grappig stukje
kijk het maar s terug!!

scclwd

Genee ziet het wel zitten directeur te worden bij Cambuur, waarop Derksen hem uitlachte en zei dat het hoogst haalbare voor hem was met een microfoon op het veld te staan.  :)

En dat Dersken op de bordineweg heeft gewoond en toen Genee nooit is tegengekomen omdat het nog een klein jongetje was. Derksen sluit het niet uit dat Cambuur nu definitief gaat doorbreken.

Kijk maar eens, echt heel leuk stukje.  |:)

Cambuur058

Citaat van: scclwd op maart 21, 2014, 22:33:24
Genee ziet het wel zitten directeur te worden bij Cambuur, waarop Derksen hem uitlachte en zei dat het hoogst haalbare voor hem was met een microfoon op het veld te staan.  :)

En dat Dersken op de bordineweg heeft gewoond en toen Genee nooit is tegengekomen omdat het nog een klein jongetje was. Derksen sluit het niet uit dat Cambuur nu definitief gaat doorbreken.

Kijk maar eens, echt heel leuk stukje.  |:)
ik zat met een big smile op de bank

scclwd

Citaat van: Cambuur058 op maart 21, 2014, 22:42:44
ik zat met een big smile op de bank

Wij ook! Echt trots  |:)


Cambuur058

SCHIJNBAAR ging het over cambuur bij studio voetbal
weet iemand wat er gezegd werd/het fragment laten zien

Marc S

Citaat van: Cambuur058 op maart 23, 2014, 23:00:29
SCHIJNBAAR ging het over cambuur bij studio voetbal
weet iemand wat er gezegd werd/het fragment laten zien

Ik kwam daar ook net achter, schakkel net wat te laat in.

Naar wat ik op twitter vond ging het over dat studio sport terugkwam op dat wij zouden degraderen :P

papier

Eerst even oude beelden, die sukkel van een Vermeulen die dus zei dat Cambuur wel zou degraderen, Willem Vissers zei dat ook. Zaten er mooi naast. Baas Mossou had gewoon gelijk natuurlijk. Nou, prima allemaal.... toen zei Co Adriaanse (die zinnige dingen zegt altijd) dat Lodeweges goed voetbal speelt, goede linksbuiten met Manu, Ritzmaier dit en dat, Nienhuis ondanks fout probeert te voetballen, Vd Laan oud linksbuiten volgens hem, en Ogbeche die van een 3e klasser uit Spanje komt is in zijn eerste wedstrijd bij Cambuur meteen de beste. Toen zei Jan Mulder, 20 van die waardeloze verdedigers uit de Juup sturen naar de PL en daar zijn ze ook de beste. Nou, je hebt niks gemist.

Spine

Citaat van: Cambuur058 op maart 23, 2014, 23:00:29
SCHIJNBAAR ging het over cambuur bij studio voetbal
weet iemand wat er gezegd werd/het fragment laten zien
Zelfde zo'n beetje als Derksen, alleen Co doet aan scorebord journalistiek.
Had het over dar Opbetsje de ster van Cambuur was en dat het onvoorstelbaar was voor het Nederlandse voetbal.
Dom praat natuurlijk. Hoeveel minuten heeft Opbetsje gespeeld? 150??