Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur in de media

Gestart door punkman, april 16, 2013, 18:05:38

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Bij gebrek aan een wedstrijd is dit misschien wat:

http://omroepleo.nl/vanavond-speciale-leo-cambuur/

O.a. te gast Gerard Bos en supporterscoördinator Zoltan Szomoru.
Kalmte alleen kan u redden.

zeewolde

Top opmerking van Derksen bij VI over shirtjes ruilen!

Vraag was of hij bij Cambuur ook wel eens een DkV shirt aan had gedaan. Ten eerste staat daar de ddodstraf op en zo'n stinkend DKV shirt wilde hij ook helemaal niet aan.

Collingwood

#377
Cambuur is weer enigszins 'hot':
- Vanavond in Fox Sports Vandaag een stukje over de seizoenstart met Hake, Rossi en Schilder.
- Morgen een stuk in de Voetbal International met als titel: 'SC Cambuur klaar voor toekomst'
- Later deze week ook op Fox nog een voorbeschouwing op Cambuur-RKC.
Kalmte alleen kan u redden.

Jandehulk

Citaat van: Collingwood op september 04, 2018, 13:18:28
Cambuur is weer enigszins 'hot':
- Vanavond in Fox Sports Vandaag een stukje over de seizoenstart met Hake, Rossi en Schilder.
- Morgen een stuk in de Voetbal International met als titel: 'SC Cambuur klaar voor toekomst'
- Later deze week ook op Fox nog een voorbeschouwing op Cambuur-RKC.
da's netjes indd

EdsjeSCC

Gister ook even door Johan Derksen kort besproken.
Bij Frisia moeten wel betere spelers lopen dan oa. onze grote vriend Mbende en (de) andere buitenlanders

Bankzitter

Alleen had de media iets beter moeten opletten en tellen voordat ze Kwakman gingen nablaten... .
2 spelers in het veld die uit het buitenland zijn gehaald: Mbende en Schindler.
(Mbende inderdaad erg zwak tegen Veldwijk maar de eerste wedstrijden een prima stand-in voor Steenvoorden geweest.)

Daarnaast 3 spelers die we uit de beloftes hebben overgeheveld: El Baad, Boerlage en Conraad.

Dus dat er meer spelers uit het buitenland speelden dan uit de eigen gelederen kwamen klopt gewoon niet.

Vlampiep

Citaat van: Bankzitter op oktober 16, 2018, 20:17:41
Alleen had de media iets beter moeten opletten en tellen voordat ze Kwakman gingen nablaten... .
2 spelers in het veld die uit het buitenland zijn gehaald: Mbende en Schindler.
(Mbende inderdaad erg zwak tegen Veldwijk maar de eerste wedstrijden een prima stand-in voor Steenvoorden geweest.)

Daarnaast 3 spelers die we uit de beloftes hebben overgeheveld: El Baad, Boerlage en Conraad.

Dus dat er meer spelers uit het buitenland speelden dan uit de eigen gelederen kwamen klopt gewoon niet.
Derksen doelt op de gehele selectie en heeft volgens mij daarin het gelijk aan zijn kant.
En Mbende is gewoon voetballend een beperkte speler met een draaicirkel van een tanker, snelheid te kort komt een alleen fysiek sterk is.

papier

Natuurlijk hebben ze een punt maar kort door de bocht is het uiteraard ook weer. Immers; Cambuur is nog steeds rustig financieel gezond aan het worden met als gevolg dat de jeugdopleiding pas enige tijd weer functionerende is. Daar kun je nu nog niet de vruchten van plukken. Dat kost wat tijd.

Collingwood

Er mag weleens een pluim worden gegeven aan de mensen van Cambuur Verbindt, die Cambuur met mooie maatschappelijke projecten geregeld positief op de kaart zetten. Bijvoorbeeld deze week de G-voetbaldag (zie ook: https://daphneswereld.com/2019/04/12/cambuurdag/https://daphneswereld.com/2019/04/12/cambuurdag/).

Bij deze dus:  :thumbsup
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Hele middag uiteraard aanwezig geweest.
Bij een ieder zag je het genieten.
Van het bezig zijn in het stadion en vooral de ontmoetingen met de spelers.
Natuurlijk was die van mij weer niet weg te slaan bij meneer Steenvoorden.
Maar ook bv een Kallon die een opmerking maakt in de trend van:Mooi doelpunt...je kan wel bij Cambuur komen voetballen.
De meesten hebben de middag van hun leven.
En deze Pappa?Die kreeg ook de hele dag zijn grijns niet meer van zijn gezicht af.

Drumfather SCC

Citaat van: speculeter op april 12, 2019, 14:24:08
Hele middag uiteraard aanwezig geweest.
Bij een ieder zag je het genieten.
Van het bezig zijn in het stadion en vooral de ontmoetingen met de spelers.
Natuurlijk was die van mij weer niet weg te slaan bij meneer Steenvoorden.
Maar ook bv een Kallon die een opmerking maakt in de trend van:Mooi doelpunt...je kan wel bij Cambuur komen voetballen.
De meesten hebben de middag van hun leven.
En deze Pappa?Die kreeg ook de hele dag zijn grijns niet meer van zijn gezicht af.

Ik was er ook, Was geweldig om te zien  :D
Ik was er om een vriend van me aan te moedigen
Heeft de hele dag met een Smile rond gelopen; Hier doe je het voor en dat straalde op iedereen af en uit
Chapeau voor de selectie en de club!



okkele

"we" staan dr weer mooi op !
:zucht

https://www.dumpert.nl/item/7835999_0bc64582

ik link de clip maar niet rechtstreeks.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

zeewolde

Iemand die een VI pro abonnement heeft?
Staat een stuk over de 20 grootste talenten in de KKd die niet bij de Jong teams spelen.

Ben wel benieuwd wie er van Cambuur bij staat.