Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Corona maatregelen

Gestart door Huizen, september 28, 2020, 14:18:46

Vorige topic - Volgende topic

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op februari 23, 2021, 19:48:57
Klopt natuurlijk wat je zegt, maar ik volg liever het OMT dan een aantal mensen op Facebook die doen of ze alles weten. Het kabinet maakt natuurlijk fouten, denk alleen dat die pas echt in te schatten zijn als de crisis achter ons ligt. Maar dan nog is het makkelijk oordelen, het kabinet moet in extreem moeilijke omstandigheden oordelen over leven en dood. Bizarre opgave
Helemaal mee eens
Henk, held, bedankt

Huizen

Op 30 april mogen de clubs uit de Keuken Kampioen Divisie fans toelaten. Zo mag SC Cambuur-De Graafschap worden bezocht door 1.350 toeschouwers en is er bij Roda JC-Jong AZ ruimte voor 1.950 personen.

De voetbalfans die naar binnen mogen, moeten binnen 24 uur voor de wedstrijd een coronatest ondergaan in een teststraat. Wie een negatieve uitslag heeft, kan die aan de stadionpoort laten zien via de CoronaCheck-app en mag naar binnen. De toeschouwers moeten zich op de tribunes houden aan de verplichte onderlinge 1,5 meter afstand.


Treb

#122
Citaat van: Diemen op april 06, 2021, 18:18:20
Op 30 april mogen de clubs uit de Keuken Kampioen Divisie fans toelaten. Zo mag SC Cambuur-De Graafschap worden bezocht door 1.350 toeschouwers en is er bij Roda JC-Jong AZ ruimte voor 1.950 personen.

De voetbalfans die naar binnen mogen, moeten binnen 24 uur voor de wedstrijd een coronatest ondergaan in een teststraat. Wie een negatieve uitslag heeft, kan die aan de stadionpoort laten zien via de CoronaCheck-app en mag naar binnen. De toeschouwers moeten zich op de tribunes houden aan de verplichte onderlinge 1,5 meter afstand.

Is er wel bier?

En als je gevaccineerd bent, moet je dan ook een test doen?

Huizen

Echt zo verschrikkelijk kansloos dat we naar een testmaatschappij gaan.

Je moet dus een app hebben met een QR code, alvast lekker opwarmen zodat straks iedereen een app heeft met vaccinatiebewijs...

En als iedereen getest is, kunnen we vast aan het bier. Was destijds bij Almere - Cambuur ook  :proost :proost :proost :proost :proost

Bankzitter

Tja.. de KNVB
Eerst schrijven in de zomer een protocol wat uiteindelijk maar een paar speelrondes is gebruikt maar op zich wel aardig liep.
Dan de Fieldlab wedstrijden waaruit je nu toch al wat eerste conclusies had kunnen trekken.
En dan nu weer een andere aanpak rond speelronde 36.

Een jaar verder en nog steeds geen visie of daadkracht vanuit de bond in deze crisis. En de clubs vinden het allemaal wel prima.

Cambuur Groningen

Citaat van: Bankzitter op april 06, 2021, 18:37:12
Tja.. de KNVB
Eerst schrijven in de zomer een protocol wat uiteindelijk maar een paar speelrondes is gebruikt maar op zich wel aardig liep.
Dan de Fieldlab wedstrijden waaruit je nu toch al wat eerste conclusies had kunnen trekken.
En dan nu weer een andere aanpak rond speelronde 36.

Een jaar verder en nog steeds geen visie of daadkracht vanuit de bond in deze crisis. En de clubs vinden het allemaal wel prima.
eenmalig? Dan is bv Emmen wel in het voordeel met een thuiswedstrijd in de eredivisie. Blijft voor mij een vorm van competitievervalsing

Bankzitter

Ik denk ook dat de KNVB dit helemaal niet voor de clubs doet maar voor de UEFA om te laten zien dat er tijdens het EK weer met publiek kan worden gespeeld. Voor de clubs maakt 1 speelronde met publiek nu niks meer uit, het is al een verloren seizoen wat dat betreft.

Scc4-ever

Citaat van: Bankzitter op april 06, 2021, 18:37:12
Tja.. de KNVB
Eerst schrijven in de zomer een protocol wat uiteindelijk maar een paar speelrondes is gebruikt maar op zich wel aardig liep.
Dan de Fieldlab wedstrijden waaruit je nu toch al wat eerste conclusies had kunnen trekken.
En dan nu weer een andere aanpak rond speelronde 36.

Een jaar verder en nog steeds geen visie of daadkracht vanuit de bond in deze crisis. En de clubs vinden het allemaal wel prima.
duidelijk zijn ze nog niet overtuigd over de twee eerdere  test wedstrijden met publiek, anders hadden ze nu denk ik toch wel t anders kunnen oplossen lijkt mij. Ik vraag mij ook af of clubs t prima vinden zo hoor. Want je schiet hier niks mee op zo.

Bankzitter

Clubs zeggen nu verrast te zijn en de KNVB meent alles gecommuniceerd te hebben.
Weinig veranderd in een jaar crisis.

Galdiano

Dit zegt Buma vandaag over versoepelingen waaronder terassen etc.
er wordt afgesloten met:
En het is volgens Buma goed om een eventuele verruiming van maatregelen in het juiste perspectief te blijven zien. ,,De beperkingen blijven: geen grote groepen bij elkaar, geen evenementen. Het geduld wordt nog wel even op de proef gesteld."

Heel benieuwd naar het promotiefeest en kampioensfeest. Gewoon los laten, niks organiseren en zien hoe het loopt zonder in te grijpen.

Zie je het al voor je bij de Oldehove, 1000 man op een plein vooraf getest en allemaal in een vooraf ingedeeld vak.
Vorige keer was het al een bende toen de gemeente besloot het beheersbaar te houden door hekken te plaatsen om het plein.  :R
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Grijskijkert

Citaat van: Galdiano op april 07, 2021, 08:19:35
Dit zegt Buma vandaag over versoepelingen waaronder terassen etc.
er wordt afgesloten met:
En het is volgens Buma goed om een eventuele verruiming van maatregelen in het juiste perspectief te blijven zien. ,,De beperkingen blijven: geen grote groepen bij elkaar, geen evenementen. Het geduld wordt nog wel even op de proef gesteld."

Heel benieuwd naar het promotiefeest en kampioensfeest. Gewoon los laten, niks organiseren en zien hoe het loopt zonder in te grijpen.

Zie je het al voor je bij de Oldehove, 1000 man op een plein vooraf getest en allemaal in een vooraf ingedeeld vak.
Vorige keer was het al een bende toen de gemeente besloot het beheersbaar te houden door hekken te plaatsen om het plein.  :R
Feestvieren en daarna een week in thuisquarantaine(kunnen we mooi bijkomen) en sowieso kwetsbare mensen een week mijden.. zo kan je misschien Glasgow taferelen vermijden!
IN HENK WE TRUST!!!

Huizen

Citaat van: Galdiano op april 07, 2021, 08:19:35
Dit zegt Buma vandaag over versoepelingen waaronder terassen etc.
er wordt afgesloten met:
En het is volgens Buma goed om een eventuele verruiming van maatregelen in het juiste perspectief te blijven zien. ,,De beperkingen blijven: geen grote groepen bij elkaar, geen evenementen. Het geduld wordt nog wel even op de proef gesteld."

Heel benieuwd naar het promotiefeest en kampioensfeest. Gewoon los laten, niks organiseren en zien hoe het loopt zonder in te grijpen.

Zie je het al voor je bij de Oldehove, 1000 man op een plein vooraf getest en allemaal in een vooraf ingedeeld vak.
Vorige keer was het al een bende toen de gemeente besloot het beheersbaar te houden door hekken te plaatsen om het plein.  :R

Dat laatste is allemaal niet te behappen joh. Voetbalfans - en zeker wij -; daar komt zoveel emotie en vreugde bij los. Dat valt niet te beheersen. Het is een hel voor de "Coronamaatregelen" en de Ab Osterhaus figuren  (:R) het zal maar even. In Glasgow is er nu ook geen vierde golf  :devil

SCC  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)

Cambuur Groningen

Citaat van: Diemen op april 07, 2021, 09:42:51
Dat laatste is allemaal niet te behappen joh. Voetbalfans - en zeker wij -; daar komt zoveel emotie en vreugde bij los. Dat valt niet te beheersen. Het is een hel voor de "Coronamaatregelen" en de Ab Osterhaus figuren  (:R) het zal maar even. In Glasgow is er nu ook geen vierde golf  :devil

SCC  |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:) |:)
Gewoon als experiment alle seizoenkaarthouders naar binnen laten (stuk of 5.000)? Dan kan iedereen die de club al jaren door dik en dun steunen gewoon naar binnen ipv 1350.

Lore

Citaat van: Grijskijkert op april 07, 2021, 08:27:56
Feestvieren en daarna een week in thuisquarantaine(kunnen we mooi bijkomen) en sowieso kwetsbare mensen een week mijden.. zo kan je misschien Glasgow taferelen vermijden!

Of nu heel leeuwarden inenten, dan man het precies

hobbes

Citaat van: Bankzitter op april 06, 2021, 23:00:50
Clubs zeggen nu verrast te zijn en de KNVB meent alles gecommuniceerd te hebben.
Weinig veranderd in een jaar crisis.

Misschien kunnen ze er over stemmen?