Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Liedje...

Gestart door speculeter, april 07, 2013, 12:10:36

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Even in opdracht van mijn zoon van 15....
Weet iemand hoe het lied heet wat ze altijd draaien in het stadion als de wedstrijd
is afgelopen?
Het is steevast het eerste nummer!!
Bedankt alvast.

Lwdscc

#1

marrumer

dat lied heb ik nog nooit gehoord bij cambuur. ik weet wel welk lied peter bedoeld maar ik weet de naam ook niet  ;(

speculeter

Citaat van: marrumer op april 07, 2013, 12:24:54
dat lied heb ik nog nooit gehoord bij cambuur. ik weet wel welk lied peter bedoeld maar ik weet de naam ook niet  ;(

Zal toch wel een iemand zijn die weet hoe dit lied heet?

De Jager

Johnny de vries-het is mien eigen kleine stadsje?

speculeter


speculeter

Citaat van: De Jager op april 07, 2013, 12:41:04
Johnny de vries-het is mien eigen kleine stadsje?

Nee is hem ook niet.....blijven zoeken!!

speculeter

Op het filmpje van ruppert hoor je hem!
Sfeerimpressie cambuur-oss door ruppert,laatste halve minuut......
Weet nu iemand het??

Lwdscc

Citaat van: peter op april 07, 2013, 12:58:42
Op het filmpje van ruppert hoor je hem!
Sfeerimpressie cambuur-oss door ruppert,laatste halve minuut......
Weet nu iemand het??

Dat op ''Ooh Leeuwarden'' bedoel je!?

speculeter

Citaat van: Lwdscc op april 08, 2013, 00:20:38
Citaat van: peter op april 07, 2013, 12:58:42
Op het filmpje van ruppert hoor je hem!
Sfeerimpressie cambuur-oss door ruppert,laatste halve minuut......
Weet nu iemand het??

Dat op ''Ooh Leeuwarden'' bedoel je!?dank je voor het meedenken.
Het liedje spelen ze als de spelers het publiek bedankt.
Op het filmpje van ruppert hoor je bij de laatsts halve minuut
het liedje heel duidelijk......

kgscc

Is het niet een remix of het origineel of wat dan ook van deze: FCT song - Dale Cavese

mscc

Vreselijk nummer net als (grotendeels) de rest van de muziek in het stadion dit seizoen.

marrumer

het lied dat peter bedoeld is het lied daar oh leeuwarden jalalalalalala op gezongen word.

Viper

Nieuw liedje over Cambuur van Duo 2:


mscc

Toeters en bellen mee holladijeej!