Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Liedje...

Gestart door speculeter, april 07, 2013, 12:10:36

Vorige topic - Volgende topic

jeff

Citaat van: mscc op april 30, 2013, 13:29:31
Toeters en bellen mee holladijeej!
Ik heb tot daar geluisterd en geen seconden langer l8l

koertje

http://www.youtube.com/watch?v=cYn6LGuwtvQ Nieuw Cambuur lied vandaag op cd uitgekomen door Duo 2 Muts ( Koert en Richie ) - We Gaan Naar Cambuur

debaas058

Against Modern Football ~ Cambuur Culture 2012

koertje

Citaat van: jeff op april 30, 2013, 14:51:27
Ik heb tot daar geluisterd en geen seconden langer l8l
Thanks _O_

koertje

Citaat van: koertje op mei 02, 2013, 20:12:56
Thanks _O_
Morgen ook te horen op het veld  .. En we gaan naar Cambuur ... Cambuur Holladijeee  ;)

jeff

Citaat van: koertje op mei 02, 2013, 20:16:37
Morgen ook te horen op het veld  .. En we gaan naar Cambuur ... Cambuur Holladijeee  ;)
Ik blij dat ik naar Rotterdam ben   :P
Niet mijn soort muziek. :proost

koertje

Citaat van: jeff op mei 02, 2013, 20:21:19
Ik blij dat ik naar Rotterdam ben   :P
Niet mijn soort muziek. :proost
Alle respect kerel  ...veel succes in Rotterdam  ..  :0= FORZA Cambuur !

Kunstgras

Citaat van: jeff op mei 02, 2013, 20:21:19
Ik blij dat ik naar Rotterdam ben   :P
Niet mijn soort muziek. :proost

Toeters en bellen mee?

:X

Nightmarelwd

Citaat van: debaas058 op mei 02, 2013, 19:59:37
Demonixist - forza cambuur leeuwarden 2013

https://soundcloud.com/nimskin-a-k-a-demonixist/demonixist-forza-cambuur#play

Dit is wat we willen horen. Dat Nederlandstalige heb ik helemaal niks mee.
MI-Sider for Life

Cambuur Liwwadden

Why these little hearts on your shirt,
are you a gay club?

Viper



Rosanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn
die kampioen zijn geworden en mij doet het pijn
want ons kluppie stond wekenlang bovenaan
maar dat Cambuur, Cambuur, Cambuur heeft het veel beter gedaan

toen ik dacht dat ik er was, kwamen zij plots aan de macht
onvoorspelbaar en zo onverwacht
ik keek maar toe hoe Cambuur mij in verwarring bracht
en ik lig op mijn kussen te huilen vannacht, ohoho

Rosanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn
die kampioen zijn geworden en mij doet het pijn
want ons kluppie stond wekenlang bovenaan
maar dat Cambuur, Cambuur, Cambuur heeft het veel beter gedaan

Ik kan geen rust meer vinden, want alles is voorbij
en morgen is hetzelfde als vandaag
we wisten niet te winnen, ook al waren we dichtbij
naar de eredivisie, dat wou ik zo graag, ohoho

Rosanne, ik weet dat er heel veel mannen zijn
die kampioen zijn geworden en mij doet het pijn
want ons kluppie stond wekenlang bovenaan
maar dat Cambuur, Cambuur, Cambuur heeft het veel beter gedaan
ja dat Cambuur, Cambuur, Cambuur was niet meer te verslaan
maar als dat woanskip ooit weer lek gaat, nou dan heb IK dat gedaan!

Ruppppert


gewoon een fan


Sonnema

Zoals jullie weten het Ricky Van Daalen een nummer maakt over Cambuur en nu hebben we aangegeven naar hem dat het misschien leuk is dat het refrein door een 30 tal Cambuursupporters te laten zingen. Wie voelt hier wat voor? Ik zet deze oproep alleen op het forum. Ricky wil het graag doen.

Viper