Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

Ruppppert

Deze wedstrijd zou ook wel geen doorgang vinden.
worden straks veel wedstrijden achter elkaar

denistel

al1 maar beter want dan hevve we bakens er oek weer bij.

Montana

#2
Als het aan mij ligt beginnen we in maart pas weer   ;)

Dokkumer

Gewoon volgende week vrijdag beginnen. Heb wel weer zin in een potje ballen :P

Goudvinger

Met de huidige ranglijst mag de winterstop wat mij betreft nog wel een paar weken duren  |:)

GEEL-BLAUW-BLOED

De ranglijst over een aantal weken word pas genieten, we staan nu slechts 3de  8)

SCCFRANEKER

 |:) we gaan aardige  :zweep slagen uitdelen komende weken....lekkere voetbal rally er van maken en op naar 1'ste plaats !!

Puma

Zijn er nog mensen die richting Emmen gaan? IJs en weder dienende...  :P


denistel

logisch en goed dat de knvb niet tot de laatste uurtjes wacht duidelijkheid voor
een ieder.

richard


zandokan

Verplaatst naar 11 maart

Verstuurd van mijn GT-N7000 met Tapatalk

Forza Peersman

kgscc


papier


Lwdscc

Citaat van: papier op februari 10, 2013, 10:41:29
Morgen nu?

Nee, volgende maand: 11 maart. Als ie morgen zou zijn, zou die weer worden afgelast  8P