Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

papier

Shiit idd, ik werd net gebeld. Helemaal in de war want die gast heeft een 3 met een 2 verward, even wakker worden :')

Galdiano

@SCCambuurLwd: Voor de thuisblijvers van aankomende maandag: FC Emmen - SC Cambuur is live te zien op @Eredivisielive. #sierddevos #koekoek
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

papier

Gewoon een reden om thuis te blijven. _O_ Sierd _O_

denistel


John Hiatt


zandokan

Forza Peersman

Dokkumer

Citaat van: John Hiatt op maart 08, 2013, 13:27:01
Wordt gelukkig wel weer afgelast.
Jammer, nog langer valse hoop houden dat we daar misschien punten zouden kunnen pakken ;(

SCCornjum

Waarom kan je maandag geen kaartje meer halen bij admin.
Ivm het weer wil ik dat tot het laatste moment afwegen.

Ik ben nu te laat, eh nee toch niet de kassa is gewoon open.....
Maar sta liever in het uit-vak.
Watching Football Is Not A Crime

Galdiano

Hopen dat het maandag doorgaat! Hoe eerder we van Arts af zijn hoe beter! 1 of 2 punten uit 3 wedstrijden is slecht! (Uitgaand van verlies of gelijkspel tegen Emmen)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

marrumer


De Gast

Koud, maandag, emmen uit, slaapwekkend voetbal. Wat een lijdensweg dit voor iedereen.

Nightmarelwd

Net als gisteren kijk ik om 21:50 wel op tt hoeveel we gespeeld hebben. Ik heb het effe gehad met dat inspiratieloze voetbal. 
MI-Sider for Life

Destroyer

Citaat van: Nightmarelwd op maart 09, 2013, 09:43:13
Net als gisteren kijk ik om 21:50 wel op tt hoeveel we gespeeld hebben. Ik heb het effe gehad met dat inspiratieloze voetbal.
_O_
** Poolwinner 18/19 - 21/22

marrumer

het zou wel sneu zijn dat een wedstrijd van 10 speelrondes terug WEER afgelast werd....

denistel

nou al mooi wat regen dan vorst en sneeuw dat wut niks daar in emmen