Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

Baresi

We gaan erweer voor gifbeker is nu leeg,,KOM OP CAMBUUR SUPPORTERS LATEN POSITIEF BLIJVEN!!!!
Live op eredivie live,,Hoop dat we gewoon in geel/blauw spelen..SUCCES
:scc

marrumer


Len Cantello

Aflassen en inhalen op zondagmiddag. Vrij vervoer, vol uitvak. Laten zien dat wij als supporters er staan. Wat er ook gebeurt.
:zweep
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

marrumer


John Hiatt


denistel

#35
ast deur gaat er toch bij ,,het cambuur bloed overwint alles,,,, :proost |:)

meningen  zijn herzien,,sneeuw daar en jskoud morgen,,, ;(

Bernardo

In Emmen ligt sneeuw; de #FCEmmen traint vandaag zelfs niet! Doorgaan van de wedstrijd, morgen tegen #CAMBUUR , zeer twijfelachtig!!! #FB

Galdiano

Citaat van: John Hiatt op maart 09, 2013, 18:34:12
Waar blijft die sneeuw? Aflassen aub!

Nee! Hoe eerder we verliezen hoe eerder Arts weg is!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Nightmarelwd

Ik denk dat Arts al contact met Emmen heeft gezocht en gevraagd heeft de wedstrijd niet door te laten gaan.
MI-Sider for Life

speculeter

Word veld morgen gekeurd?
Vd laan,hoe is het daarmee?
Iemand enig idee?
Groet uit koude Noordwolde.

Galdiano

Citaat van: peter op maart 10, 2013, 14:58:57
Word veld morgen gekeurd?
Vd laan,hoe is het daarmee?
Iemand enig idee?
Groet uit koude Noordwolde.

Veld word morgen gekeurd.
Vd Laan speelt niet. Geen sleutelbeen breuk. Angsthaas Arts durft hem nog niet op te stellen.
Rose is ziek.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

marrumer

ik hoop gewoon dat het doorgaat en dat we winnen. het gaat nu niet om arts , het gaat er om dat we in ieder geval de play offs halen maar het liefst de top 5.

Destroyer

Ik gok nog twee keer uitstel van deze wedstrijd   :P
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sunderland

we moeten doorgaan met waar we de 2e helft mee bezig waren tegen telstar . :insane

brambo3004

Citaat van: Destroyer op maart 10, 2013, 15:50:37
Ik gok nog twee keer uitstel van deze wedstrijd   :P

Zelfs eind april valt dit jaar nog sneeuw in Emmen :clint