Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 11-03-2013] FC Emmen - SC Cambuur

Gestart door Ruppppert, januari 17, 2013, 16:51:24

Vorige topic - Volgende topic

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Ronnie tng

Heel blij met dit resultaat!!!!

Nog geen 600 kaarten voor het uitvak verkocht maar toch meer dan 1000 supporters aanwezig! Zonder enkele problemen. Er was geen tribune waar geen Cambuur supporters zaten. Ik hoop dat deze wedstrijd weer een drijfveer is om een volgende stap richting eigen vervoer te zetten...!!

John Hiatt

Citaat van: Ronnie tng op april 23, 2013, 08:16:21
Heel blij met dit resultaat!!!!

Nog geen 600 kaarten voor het uitvak verkocht maar toch meer dan 1000 supporters aanwezig! Zonder enkele problemen. Er was geen tribune waar geen Cambuur supporters zaten. Ik hoop dat deze wedstrijd weer een drijfveer is om een volgende stap richting eigen vervoer te zetten...!!

Veel belangrijker nog, niks gebeurt! Dat helpt ook enorm.

speculeter

#1083
.....nog bedankt voor regelen kaartjes!!!!!!!
Wat een wedstrijd,wat een sfeer.
Die pool mag je ook wel snel doen,volgens mij wel goed voorspeld.
Trots om een  |:) te zijn.

Thieske

TROTS!!

Was genieten vanaf de hoofdtribune  |:) |:)

Massaal naar Kralingen.

Grijskijkert

Ik lees alleen lofzang over de doelpuntenmakers maar, v/d Laan, Dijkstra,Droste,Bakker(jammer van die corners) en vooral Rose waren erg goed.. Bijker vocht zich terug in de wedstrijd echt goed gedaan!

Tandem v/d Laan/Dijkstra het centrale duo voor de toekomst?
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

TROTS OP ALLES WAT CAMBUUR IS.......ROSE JONGU WAT WAS JE GOED GISTER ,,,VD LAAN ROTS INDE BRANDING,,HEMMEN EN BARTO HEERLIJKE GOALS
MAAR HET HELE TEAM HEEFT 110% GEGEVEN.

EN DAN DE SUPPORTERSCHARE WAT BEN IK TROTS OP JULLIE FANTASTISCHE SFEER DAAR EN OP HET PLEIN.

veroen

Na een wat slordig begin de zaakjes gewoon goed opgepakt!
Mooie en verdiende overwinning en nou nog 2x vol gas en hopen op een slippertje van de palingrokers.

Alweer bijna matchday!!!! :hein

speculeter

Heerlijke wedstrijd en heerlijke sfeer....
Mooi Hemmen en Barto samen voorin laten staan.
Rose grote uitblinker gisteren is mijn mening.

Tuurlijk was het soms wat minder maar wat wil je?
Staat toch wel wat spanning op nou!
Wat een heerlijke club. |:)

mscc

Vond die sfeer wel wat meevallen in dat uitvak...

rtscc

ik vond het een van de mooier uitwedstrijden !

michello

Volgens mij ook lang geleden dat we 3 uitwedstrijden achter elkaar gewonnen hebben! 
Mocht iedereen zonder uitkaart dus gewoon naar binnen? Geen mensen geweigerd? 

papier

Iemand een idee hoe je de xxl samenvattingen kan downloaden? Internet hier (buitenland) is te langzaam om fatsoenlijk te streamen helaas.

speculeter

Citaat van: michello op april 23, 2013, 10:38:18
Volgens mij ook lang geleden dat we 3 uitwedstrijden achter elkaar gewonnen hebben! 
Mocht iedereen zonder uitkaart dus gewoon naar binnen? Geen mensen geweigerd?
....lang leve de cola.....

SportClubCambuur

Grote complimenten aan de 3 hoek / politie van Emmen en Cambuur en haar 'veiligheids apparaat'. Op uiterst slimme wijze is er gister omgegaan met de aanwezigheid van de Cambuur supporters. Alle supporters werden gastvrij ontvangen, politie bijna niet zichtbaar en een ongelooflijk ontspannen sfeer. Dit alles bij elkaar heeft ervoor gezorgd dat alles prima verlopen is.