Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jamie Jacobs

Gestart door Viper, juni 12, 2019, 15:09:54

Vorige topic - Volgende topic

dit is mien club

Ja klopt! Daarom ook al verwijdert haha.

What else are you gonna do on a Saturday? Sit in your fuckin' armchair wankin' off to Pop Idols? Then try and avoid your wife's gaze as you struggle to come to terms with your sexless marriage? Then go and spunk your wages on kebabs, fruit machines and brasses? Fuck that for a laugh! I know what I'd rather do. Heerenveen away, love it

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

sunderland

Ik denk dat er nu veel clubs wakker worden. Een jonge middenvelder die in sept al 5 x heeft gescoord kan geen toeval zijn. Zijn loopstatistieken zijn enorm hoog. Foeke opletten anders zijn we hem straks kwijt!

Bernardo

Citaat van: sunderland op september 28, 2019, 10:22:20
Ik denk dat er nu veel clubs wakker worden. Een jonge middenvelder die in sept al 5 x heeft gescoord kan geen toeval zijn. Zijn loopstatistieken zijn enorm hoog. Foeke opletten anders zijn we hem straks kwijt!

Heeft nog 2 jaar na dit seizoen toch?

Collingwood

Kalmte alleen kan u redden.

moodygrunn

Citaat van: Bernardo op september 28, 2019, 10:33:54
Heeft nog 2 jaar na dit seizoen toch?

Volgens het selectie topic heeft hij tot 2021 contract + 1 jaar optie.
In Henk en Sandor we trust

harrylwd

Jamie jamie jamie goal... Jamie jamie gohooalll

sunderland

Citaat van: sunderland op september 28, 2019, 10:22:20

harrylwd

Jamie  jamie jamie goalllll

harrylwd

Jamie jamie jamie goal.. Jamie jamie goal.... Jalalalalal jamie jamie jamie goal..

Yellow Army

Citaat van: harrylwd op oktober 05, 2019, 00:19:07
Jamie jamie jamie goal.. Jamie jamie goal.... Jalalalalal jamie jamie jamie goal..

Jij bent fan begrijp ik. Ik ook!
Area 58

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op oktober 05, 2019, 08:28:39
Ik kan dit wekelijks herhalen!  |:)
deze jongen moet je snel voor langer vastleggen anders is hij zo weer weg.
Komop Cambuur geen spelers meer halen maar contracten open breken.

Bankzitter

We zullen de optie wel lichten in de winter ,dat geeft een speler meestal meer salaris, maar hoeveel langer dan 3 jaar denk je dat we een speler kunnen vastleggen?

Lore

Citaat van: Bankzitter op oktober 05, 2019, 09:04:03
We zullen de optie wel lichten in de winter ,dat geeft een speler meestal meer salaris, maar hoeveel langer dan 3 jaar denk je dat we een speler kunnen vastleggen?

Ik neem aan dat ze dat pas in het voorjaar doen. Waarom zouden zij eerder meer gaan betalen?