Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Jamie Jacobs

Gestart door Viper, juni 12, 2019, 15:09:54

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

In principe hoeft het pas na 2 jaar maar er zal al in de winter best belangstelling zijn ... de enige reden die ik kan bedenken is om de transfersom hoger te maken.


Lore

Citaat van: Bankzitter op oktober 05, 2019, 14:32:10
In principe hoeft het pas na 2 jaar maar er zal al in de winter best belangstelling zijn ... de enige reden die ik kan bedenken is om de transfersom hoger te maken.

Denk dat je misschien gelijk hebt. De waarde van de transfersom zal wel de duur van het contract en het salaris zijn. Dus zou hij had meer waard worden. Maar ik hoop echt dat ze juist dit soort jongens kunnen verleiden door meer salaris dor het nieuwe stadion.

Collingwood

Wat een (loop)fenomeen is deze man. Is als middenvelder gewoon direct betrokken bij drie goals in de 16 van de tegenstander.
Kalmte alleen kan u redden.

speculeter

Ben altijd zo bang om zo'n jongen weer snel kwijt te raken.
Het is gewoon een nog betere uitvoering als vd streek

De Gast

Dé man vh elftal wat mij betreft, zonder een aantal tekort te doen.

denistel

voor mij Mac Intosh jammer dat die net niet scoorde maar is gewoon
fantastisch bezig

michello

Citaat van: speculeter op november 17, 2019, 19:15:39
Ben altijd zo bang om zo'n jongen weer snel kwijt te raken.
Het is gewoon een nog betere uitvoering als vd streek


Ligt in principe nog 2,5 jaar vast ( inclusief clausule) dus dat wordt betalen  ;)

okkele

Citaat van: speculeter op november 17, 2019, 19:15:39
Ben altijd zo bang om zo'n jongen weer snel kwijt te raken.
Het is gewoon een nog betere uitvoering als vd streek
helemaal mee eens.
deze jongen beland ook bij een (sub)topper.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Noordcambuur

Deze voetbalt niet meer lang bij Cambuur.

Bankzitter

Buiten de goals dit keer ook prima aan de bal, terecht MoM.

Het mooie van onze huidige financiële situatie is dat we gewoon meer dan een half miljoen kunnen vragen. En buiten de subtop of buitenland kan niemand dat verder betalen. En die transfersom kunnen we weer herinvesteren in een nieuwe topper.

Noordcambuur

Ff bij az kijken dat er nog een toppertje op kunnen halen.

speculeter

Vind maar weer zo.n topper.
Een box to box speler die er zoveel in schopt.

denistel

Citaat van: Noordcambuur op november 17, 2019, 22:01:07
Ff bij az kijken dat er nog een toppertje op kunnen halen.

de contacten zijn er zeker dus moet goed komen.

Noordcambuur

Citaat van: speculeter op november 17, 2019, 22:02:04
Vind maar weer zo.n topper.
Een box to box speler die er zoveel in schopt.
volgende thuiswedstrijd tegen Jong AZ

speculeter

Jij bedoelt dat er bij jong Az ook zo'n speler rondloopt?