Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Calvin Mac-Intosch

Gestart door Bolle, mei 24, 2019, 15:03:58

Vorige topic - Volgende topic

Bolle


okkele

dat is 1.
welkom terug,veel succes.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Collingwood

Welkom terug.  |:)

Ervaring, verdedigend prima en ook opbouwend goed. Logische aanwinst dus. Benieuwd met wie hij een sterk centraal duo moet gaan vormen.
Kalmte alleen kan u redden.

Bolle

Citaat van: Collingwood op mei 24, 2019, 15:15:23
Welkom terug.  |:)

Ervaring, verdedigend prima en ook opbouwend goed. Logische aanwinst dus. Benieuwd met wie hij een sterk centraal duo moet gaan vormen.

Ms wel met nog een beest van een andere verdediger... We wachten af.

Het Henk & Sandor-effect is nu al zichtbaar; spelers willen weer!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Speelde hij afgelopen tijd bij Almere? Basisplaats?
Henk, held, bedankt

Bolle

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 24, 2019, 15:29:35
Speelde hij afgelopen tijd bij Almere? Basisplaats?

Fortuna... Is van Almere naar Denemarken gegaan, daarna naar Sittard. Zover mij bekend redelijk wat minuten gemaakt daar...

Collingwood

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 24, 2019, 15:29:35
Speelde hij afgelopen tijd bij Almere? Basisplaats?

Vanaf de winterstop bij Fortuna. Sinds zijn komst alles gespeeld, wel veel als rechtsback.
Kalmte alleen kan u redden.

Marc S

Welkom terug! Dit is nog eens goed nieuws!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

hobbes



Lore

Citaat van: Collingwood op mei 24, 2019, 15:33:46
Vanaf de winterstop bij Fortuna. Sinds zijn komst alles gespeeld, wel veel als rechtsback.

Ja, maar wel omdat Wessels geblesseerd raakte toch?

Stiens

Citaat van: Lore op mei 24, 2019, 15:47:07
Ja, maar wel omdat Wessels geblesseerd raakte toch?

Wessel Dammers bedoelst  8P

Collingwood

#13
Citaat van: Lore op mei 24, 2019, 15:47:07
Ja, maar wel omdat Wessels geblesseerd raakte toch?

Daarom gehaald, maar hij heeft vervolgens bijna alleen maar rechtsback gespeeld ten koste van Essers en Ciranni.

EDIT: Reacties van Fortuna-supporters die ik her en der gezien heb (+/- 10) zijn louter positief.
Kalmte alleen kan u redden.

Lore