Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Calvin Mac-Intosch

Gestart door Bolle, mei 24, 2019, 15:03:58

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

Volgens De Limburger had Fortuna Mac-Intosch wel willen houden maar heeft hij voor Cambuur gekozen.
Kalmte alleen kan u redden.

poelie-lwd

Citaat van: Collingwood op mei 24, 2019, 17:40:38
Volgens De Limburger had Fortuna Mac-Intosch wel willen houden maar heeft hij voor Cambuur gekozen.

Ik las dat de supporters ook niet blij zijn dat hij vertrekt.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Scc4-ever


Noordcambuur

Ja wat moet ik hier op zeggen ik heb mijn twijfels is hij nu beter dan Steenvoorden.

sunderland

Citaat van: Noordcambuur op mei 24, 2019, 18:04:57
Ja wat moet ik hier op zeggen ik heb mijn twijfels is hij nu beter dan Steenvoorden.
bist niet op de hoogte ouwe zeur

sunderland

Heb je Almere gevolgd toen hij aanvoerder was.?

speculeter

Is mc intosh beter als Steenvoorden?  :_schater

justremco

Citaat van: speculeter op mei 24, 2019, 18:15:12
Is mc intosh beter als Steenvoorden?  :_schater

Minimaal gelijkwaardig...

sunderland

Citaat van: speculeter op mei 24, 2019, 18:15:12
Is mc intosh beter als Steenvoorden?  :_schater
zo dom.. 2 seiz matig maar we onthouden alleen de laatste paar weds. Verdedigen hoort er ook bij volgens mij

sunderland

Werkelijk wat een onozele figuren hier. Komt er een prima speler zeur zeur zeur. Opbouwend heel goed , koppend heel goed. Zo sterk als een beer..

poelie-lwd

Citaat van: sunderland op mei 24, 2019, 18:24:56
Werkelijk wat een onozele figuren hier. Komt er een prima speler zeur zeur zeur. Opbouwend heel goed , koppend heel goed. Zo sterk als een beer..

Steenvoorden heeft een paar goaltjes gemaakt he. Dan vergeten we gemakshalve even alle tegengoals waar hij debet aan was  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Is persoonlijk joh.
Mijn zoon heeft vanochtend op prachtige manier afscheid genomen van Steenvoorden en dat doet je wat :y
Over mc intosh....dikke prima natuurlijk  :proost
Is hij voor centraal aangenomen of voor rechtsback?

zeewolde

Vergis ik me dan zo? Mij staat bij dat hij een sterke verdediger is. Maar opbouwend juist niet zo sterk.

sunderland

Citaat van: zeewolde op mei 24, 2019, 18:33:49
Vergis ik me dan zo? Mij staat bij dat hij een sterke verdediger is. Maar opbouwend juist niet zo sterk.
klopt eigenlijk wel, was in het begin hier. Toen hij wegging heeft hij hier nog prima weds gespeeld , ook aan de bal. Bij Almere was hij de baas op het veld. Was aanvoerder. Zeer sterk in de duels en ook bij corners heel sterk. Hij wou daarna naar buitenland en kwam uiteindelijk bij Fortuna

sunderland

Citaat van: speculeter op mei 24, 2019, 18:32:56
Is persoonlijk joh.
Mijn zoon heeft vanochtend op prachtige manier afscheid genomen van Steenvoorden en dat doet je wat :y
Over mc intosh....dikke prima natuurlijk  :proost
Is hij voor centraal aangenomen of voor rechtsback?
oke gevoel.  :proost centraal lijkt mij