Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

STEM NU! Speler van het Jaar 2012/2013!

Gestart door KernvanCambuur, maart 25, 2013, 10:46:55

Vorige topic - Volgende topic

KernvanCambuur

Wie is volgens jou de beste Cambuurspeler van deze voetbaljaargang/seizoen 2012/2013?

Stem nu via www.kernvancambuur.nl!

Wil je kans maken op een van de Cambuur-fanpakketten, stem dan via het contactformulier op onze hoofdpagina en laat je naam en emailadres achter!
Anoniem stemmen kan ook via de poll op de hoofdpagina!

Vorig jaar viel Martijn van der Laan in de prijzen als beste Cambuurspeler van het seizoen.

(stemmen doe je dus via kernvancambuur.nl! Er kan gestemd worden tot uiterlijk 5 april a.s., 12.00 uur!)

|:)

okkele

3 mei is de laatste officiele wedstrijd pas en dan komt ook nog de play-offs.
voor hetzelfde geld scoort droste nog 12 keer en beslist ie de play-offs.  w:)

:proost



het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Sampdoria

El Makrini gestemd. Lijkt me een duidelijke zaak.

klompke

En 27 april is de supportersavond en wordt altijd de speler van het jaar uitgereikt op deze avond

Destroyer

dat lijkt me wel duidelijk, Sandor van der heide  |:)   :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

marrumer


Dokkumer

Vosselman! Puur omdat deze hele stemming nog totaal overbodig is. Er volgen nog een flink aantal finales waarin bij wijze van spreken Hiawata nog een positief beslissende rol kan spelen.

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op maart 25, 2013, 18:31:14
Vosselman! Puur omdat deze hele stemming nog totaal overbodig is. Er volgen nog een flink aantal finales waarin bij wijze van spreken Hiawata nog een positief beslissende rol kan spelen.

Dus als ik je goed begrijp, en een Hiwat scoort toevallig twee keer de winnende in de play offs hij gelijk mee kan doen, om de titel beste speler?

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op maart 25, 2013, 18:58:59
Citaat van: Dokkumer op maart 25, 2013, 18:31:14
Vosselman! Puur omdat deze hele stemming nog totaal overbodig is. Er volgen nog een flink aantal finales waarin bij wijze van spreken Hiawata nog een positief beslissende rol kan spelen.

Dus als ik je goed begrijp, en een Hiwat scoort toevallig twee keer de winnende in de play offs hij gelijk mee kan doen, om de titel beste speler?


Dan begrijp je me niet goed.. Ik stel dan ook "bij wijze van spreken" en het gaat ook niet om 2 beslissende treffers ;)
Er zijn voor mij momenteel een aantal genomineerden, waarvan ik nu nog niet 100% een keuze kan maken.

klompke

Heb je nog tot 00.00 5 april :y om te stemmen kun je toch nog drie wedstrijden bekijken.


groet Klompke

denistel

Citaat van: klompke op maart 25, 2013, 16:43:32
En 27 april is de supportersavond en wordt altijd de speler van het jaar uitgereikt op deze avond

denistel en de gouden 3 hoek binne aanwezig zoals altijd...

en el makrini kun je die bokaal alwel vast geven :y

Lwdscc

Heb toch maar op Hemmen gestemd, laat die doelpunten maar weer komen  |:) |:) |:)

oost058

Competitie is nog niet over, maar voor mij is het ook El Makrini.

poelie-lwd

Citaat van: KernvanCambuur op maart 25, 2013, 10:46:55
Wie is volgens jou de beste Cambuurspeler van deze voetbaljaargang/seizoen 2012/2013?

Stem nu via www.kernvancambuur.nl!

Wil je kans maken op een van de Cambuur-fanpakketten, stem dan via het contactformulier op onze hoofdpagina en laat je naam en emailadres achter!
Anoniem stemmen kan ook via de poll op de hoofdpagina!

Vorig jaar viel Martijn van der Laan in de prijzen als beste Cambuurspeler van het seizoen.

(stemmen doe je dus via kernvancambuur.nl! Er kan gestemd worden tot uiterlijk 5 april a.s., 12.00 uur!)

|:)

Of je doet het goed, of je doet het niet. Deze stemming slaat nergens op. Zoals dokkie al refereerde, als Hemmen er twee beslissende ballen inprikt in de kampioenswedstrijd of play offs is hij bij wijze van spreke volksheld nr 1 en de beste speler.

'Wie is volgens jou de beste Cambuurspeler tot 5 april had een betere titel geweest  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.