Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

STEM NU! Speler van het Jaar 2012/2013!

Gestart door KernvanCambuur, maart 25, 2013, 10:46:55

Vorige topic - Volgende topic

cambuurlegend

Citaat van: poelie-lwd op maart 29, 2013, 15:53:54


Of je doet het goed, of je doet het niet. Deze stemming slaat nergens op. Zoals dokkie al refereerde, als Hemmen er twee beslissende ballen inprikt in de kampioenswedstrijd of play offs is hij bij wijze van spreke volksheld nr 1 en de beste speler.

'Wie is volgens jou de beste Cambuurspeler tot 5 april had een betere titel geweest  :_schater

Onzin , want dan zou je die stemming ook wie is de speler van de maand mei kunnen noemen , we kunnen nu toch wel na 31 wedstrijden incl beker de conclusie trekken dat Makrini veruit de beste en meeste constante speler van dit seizoen is. En mocht Hemmen er 2 beslissende ballen inprikken in de play offs dan maken we hem  w:) van de maand !