Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Winterstop

Gestart door speculeter, december 20, 2018, 12:35:51

Vorige topic - Volgende topic

Tanjajeah

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op december 20, 2018, 21:11:33
Voor de 10000 ste keer.... centjes gaan allemaal naar de nieuwe tempel.
En die Druif van AZ lijkt me wel wat

Druijf mag inderdaad waarschijnlijk verhuurd worden, zou een heel goede aanwinst zijn: een scorende spits. Met Slot als trainer van AZ ligt er in ieder geval een lijntje.

zeewolde

Heeft Druijf meer talent dan Robertha? Of heeft hij bij jong AZ wel de goede aanvoer?


Delfzijl/Cambuur

Citaat van: zeewolde op december 20, 2018, 23:17:56
Heeft Druijf meer talent dan Robertha? Of heeft hij bij jong AZ wel de goede aanvoer?

meer talent,,,, eeehh dat weet ik niet, maar hij maakt veel meer doelpunten :D

AL

Zie liever dat Kippersluis, Mathieu en Schindler vertrekken en dat daar 2 goede buitenspelers voor terugkomen. En wellicht een middenvelder met scorend vermogen.

AL

#19
Hamdaoui(graafschap)
Caenpeel(Excelsior)

Zouden interessante huurspelers kunnen zijn.
Wellicht met optie tot koop/overname.

speculeter

Hoop daadwerkelijk dat ze hun lijstjes klaar hebben.
Dat we straks twee versterkingen mee kunnen nemen Naar trainingskamp in Spanje.
En dat er niet op 29 Januari nog een verdwaalde Duitser en Nigeriaan aansluiten.

dizzhead

Citaat van: speculeter op december 21, 2018, 11:22:12
Hoop daadwerkelijk dat ze hun lijstjes klaar hebben.
Dat we straks twee versterkingen mee kunnen nemen Naar trainingskamp in Spanje.
En dat er niet op 29 Januari nog een verdwaalde Duitser en Nigeriaan aansluiten.

De laatste keer dat er een verdwaalde Nigeriaan aansloot in Januari, is niet zo verkeerd afgelopen.

speculeter

Citaat van: dizzhead op december 21, 2018, 11:39:00
De laatste keer dat er een verdwaalde Nigeriaan aansloot in Januari, is niet zo verkeerd afgelopen.
kwam uit de hoed van Dwight
Denk niet dat Foeke over zo'n hoed beschikt

De Gast

Heb geen enkele hoop dat een versterking ook echt een versterking zal zjn. Het hele voorjaar en de hele zomer hebben ze er over gedaan om dit er van te maken. Juist met die rust in de zomer zou dat het voetballende ten goede komen. Nou dat zien we.

Vlampiep

Citaat van: De Gast op december 21, 2018, 13:36:24
Heb geen enkele hoop dat een versterking ook echt een versterking zal zjn. Het hele voorjaar en de hele zomer hebben ze er over gedaan om dit er van te maken. Juist met die rust in de zomer zou dat het voetballende ten goede komen. Nou dat zien we.
Volgens mij gaat er weinig veranderen tot het nieuwe stadion wordt opgeleverd.
Nou dat zal mij de kop dan oek niet meer zeer doean, bin ik al lang afhaakt met sun 2,5 duuzend anderen.

Geelblauwstiens

Citaat van: Vlampiep op december 21, 2018, 16:51:59
Volgens mij gaat er weinig veranderen tot het nieuwe stadion wordt opgeleverd.
Nou dat zal mij de kop dan oek niet meer zeer doean, bin ik al lang afhaakt met sun 2,5 duuzend anderen.
En die binne d'r su weer bij

Cambuur Groningen

Citaat van: Vlampiep op december 21, 2018, 16:51:59
Volgens mij gaat er weinig veranderen tot het nieuwe stadion wordt opgeleverd.
Nou dat zal mij de kop dan oek niet meer zeer doean, bin ik al lang afhaakt met sun 2,5 duuzend anderen.
Ik niet, hoe slecht het ook gaat, zolang de gezondheid het toelaat ben ik erbij. Tuurlijk is het slecht wat we voorgeschoteld hebben gekregen, maar mijn god wat heb ik nog veel slechtere seizoenen meegemaakt. En ook toen gewoon weer een seizoenkaart gekocht, hopend op een volgend beter seizoen. Maar ieder zijn keus.

De Gast

Eens met Vlampiep. Wanbeleid ga ik volgend jaar in elk geval niet supporten als er niks veranderd. Met de p in je lijf naar 't voetbal lijkt me ook niet de bedoeling. En su ist momenteel wel.

Vlampiep

Citaat van: Geelblauwstiens op december 21, 2018, 17:01:43
En die binne d'r su weer bij
Dat su se mar kenne en waarom oek niet.




Jandehulk

Als er gewoon 11 man voor gaan...ist ons prima..
Maar deze kenne niet dat opbrengen .stelletje pompers