Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Winterstop

Gestart door speculeter, december 20, 2018, 12:35:51

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Eens met Cambuur Groningen.
Hoeveel ik me ook erger en zeur en jammer en boos door Delfzijl stamp, 1 blik op mijn geel blauwe shirt aan de muur.....
Dat nemen ze me niet af, dat is van mij. Blijft ook van mij.
Maar dat is ieder zijn eigen, zal het nooit iemand verwijten er een poosje zat van te zijn.
En dat het dit jaar geen pretje is meeste wedstrijden weet ik ook.
Meeste tegelpaden zijn hier al centimeters gezakt. :)

rudie

Citaat van: Tanjajeah op december 20, 2018, 23:14:16
Druijf mag inderdaad waarschijnlijk verhuurd worden
Lijkt me verhuur aan Eredivisieclub dan, zie niet voor winst AZ/ Druijf bij verhuur aan competitiegenoot Jong AZ heeft, kan daar elke week spelen of indien nodig mee met AZ I, kan niet als hij aan Cambuur verhuurd wordt en waar ze niet kunnen bepalen of hij speelt of niet.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: rudie op december 23, 2018, 14:19:19
Lijkt me verhuur aan Eredivisieclub dan, zie niet voor winst AZ/ Druijf bij verhuur aan competitiegenoot Jong AZ heeft, kan daar elke week spelen of indien nodig mee met AZ I, kan niet als hij aan Cambuur verhuurd wordt en waar ze niet kunnen bepalen of hij speelt of niet.

oa Den Bosch en FC Twente hebbben al belangstelling,,,

zeewolde

Citaat van: rudie op december 23, 2018, 14:19:19
Lijkt me verhuur aan Eredivisieclub dan, zie niet voor winst AZ/ Druijf bij verhuur aan competitiegenoot Jong AZ heeft, kan daar elke week spelen of indien nodig mee met AZ I, kan niet als hij aan Cambuur verhuurd wordt en waar ze niet kunnen bepalen of hij speelt of niet.
na de winterstop komt er een spits terug van blessure en heeft hij niet meer elke week speeltijd.
Maar nogmaals zonder aanvoer scoort Druijf net zoveel als Robertha

De Gast

Zo is het. Nou ja.. bijna dan. Bij Jong AZ zullen het ook geen wereldtoppers zijn die daar op de midden lopen.

Noordcambuur

Wat moet er dan nog bij komen  :?

EdsjeSCC

Wat dacht je van een 10 en een goeie buitenspeler?

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op december 23, 2018, 21:00:00
Wat dacht je van een 10 en een goeie buitenspeler?
maar dan zullen er eerst spelers moeten vertrekken er is geen geld.

Bankzitter

Geld voor vd Hurk/Peeters ligt nog op de plan.  Mathieu, Kippersluis en EL baad weg, scheelt weer 3 salarissen.
Rondje maken langs de sponsors.

En voor een half seizoen kosten ze maar de helft... dus doorpakken, 3 goeie erbij halen.

EdsjeSCC

Nou dat dus ongeveer

speculeter

Citaat van: Bankzitter op december 23, 2018, 21:47:42
Geld voor vd Hurk/Peeters ligt nog op de plan.  Mathieu, Kippersluis en EL baad weg, scheelt weer 3 salarissen.
Rondje maken langs de sponsors.

En voor een half seizoen kosten ze maar de helft... dus doorpakken, 3 goeie erbij halen.
:y :y vertel je het even aan Booy

PePe

Citaat van: speculeter op december 23, 2018, 22:02:26
:y :y vertel je het even aan Booy

Zet het op een kerstkaart die hem wil sturen.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: PePe op december 23, 2018, 22:18:17
Zet het op een kerstkaart die hem wil sturen.

Daar verspil ik geen postzegel aan :P

sunderland

Citaat van: Bankzitter op december 23, 2018, 21:47:42
Geld voor vd Hurk/Peeters ligt nog op de plan.  Mathieu, Kippersluis en EL baad weg, scheelt weer 3 salarissen.
Rondje maken langs de sponsors.

En voor een half seizoen kosten ze maar de helft... dus doorpakken, 3 goeie erbij halen.
denk je nu echt dat sponsors wat willen doen nadat er zulke spelers zijn gehaald

EdsjeSCC

Hoeft ook niet. Paar weg en salaris van hun gebruiken voor huur