Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Telstar 14-09-2018

Gestart door Galdiano, september 09, 2018, 10:52:04

Vorige topic - Volgende topic

Treb

Tja wat wil je met Friese Poort studentes die geïnstrueerd worden door Sarah. Totaal geen gevoel voor de club en alles volgens de regeltjes.

Geef mij Keimpe maar met z'n 'sportschool' jongens. Daar waren tenminste echte Cambuur mannen die het aanvoelden.


Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op september 14, 2018, 23:01:35
zo zit het kerel vooral die kale met een klein beetje schaamhaar boven op zijn kop.en zijn brilletje op vies kereltje NSBer .

*Waarschuwing* deze opmerking gaat weer veel te ver je kunt niet alles uitspuwen op dit forum.
Ik wil het hier graag een beetje normaal houden.
1 week rust dan maar....

Tanjajeah

Man Of The Match wat mij betreft: Mbende.

Door de lucht is er voor tegenstanders niets meer te halen in het strafschopgebied. Hij zit er altijd met zn kop bij. En ook met de voeten zeer goed vandaag. Als hij het in balbezit simpel houdt en zijn beperkingen onderkent is hij voor 1e divisiebegrippen een topverdediger.

SCCRulez

Belachelijke actie van de suppoosten vanavond. Niet handig om op het veld te stappen/vallen maar totaal overtrokken reactie. Olie op het vuur, waardoor je helaas weer met verdraaide verhalen negatief in de media komt.
Maar mooi sfeertje verder  |:)

SCCRulez

Kippersluis en Mbende weer sterk gespeeld.

Drumfather SCC

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 15, 2018, 00:18:13
*Waarschuwing* deze opmerking gaat weer veel te ver je kunt niet alles uitspuwen op dit forum.
Ik wil het hier graag een beetje normaal houden.
1 week rust dan maar....

Grote klasse Delfzijl  :thumbsup Groot gelijk!
Laat het gezeik maar losbarsten, maar wie dit wel normaal of gedoogd vind snap ik echt niet
Maar mooi even in de hoek afkoelen

Wedstrijd niet gezien maar ben blij met het resultaat en de #1  |:)

Klasse Boys! Volhouden en op naar volgende pot!

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Drumfather SCC op september 15, 2018, 00:45:57
Grote klasse Delfzijl  :thumbsup Groot gelijk!
Laat het gezeik maar losbarsten, maar wie dit wel normaal of gedoogd vind snap ik echt niet
Maar mooi even in de hoek afkoelen

Wedstrijd niet gezien maar ben blij met het resultaat en de #1  |:)

Klasse Boys! Volhouden en op naar volgende pot!

Ik ben er eigenlijk zelf niet blij mee... ben het om eerlijk te zijn wel een beetje eens met zijn mening, ik bedoel... was het nu wel nodig na deze gewonnen wedstrijd voor de suppoosten om er deze ellende te maken, ok supporter op veldje mag niet....
maar dit was wel overdreven vond ik zelf.
De ban is puur en alleen bedoeld voor taalgebruik wat hier op dit forum niet thuis hoort.

Gasgeve

Maar je mag niet op het veld komen? Dus dan moet je ingrijpen. Gewoon domme actie van die jongens om rondjes te lopen op het veld. Moet je een x op Anfield doen, dan wordt er pas echt ingegrepen.

Je kan toch ook feestvieren door niet op het veld te komen?

pvanbuijtene

Citaat van: Gasgeve op september 15, 2018, 07:50:43
Maar je mag niet op het veld komen? Dus dan moet je ingrijpen. Gewoon domme actie van die jongens om rondjes te lopen op het veld. Moet je een x op Anfield doen, dan wordt er pas echt ingegrepen.

Je kan toch ook feestvieren door niet op het veld te komen?

Vandaag niet geweest. Maar dat was vorige week wel een ergenis. Eerst vond ik het mooi dat ze de stewards de baas waren en gewoon op het hek konden. Maar toen moesten er ook weer een aantal overdrijven door het veld op te komen.
Als ik de beelden van vandaag zie is die steward echt een domkop. Wat verwacht hij nou dan? Als Cambuur, supporters wil straffen voor op het veld komen kunnen ze dat later ook doen via de beelden zonder een confrontstie aan te gaan. (Hoeft van mij natrlk nie, maar werkt wel beter dan dit.

Bankzitter

Wedstrijd helaas niet gezien maar ideaal scoreverloop. Eerste twintig minuten 1ste goal, laatste half uur 2e goal, nul houden. Zo moet je lastige potjes winnen

justremco

Citaat van: Gasgeve op september 15, 2018, 07:50:43
Maar je mag niet op het veld komen? Dus dan moet je ingrijpen. Gewoon domme actie van die jongens om rondjes te lopen op het veld. Moet je een x op Anfield doen, dan wordt er pas echt ingegrepen.

Je kan toch ook feestvieren door niet op het veld te komen?

Lezen is toch niet zo moeilijk? Het was echt niet de bedoeling om het veld op te gaan, maar nadat het hek het deels had begeven VIEL er iemand op het veld. Diegene wilde dat dus helemaal niet. Maar ipv hem weer terug te helpen op/over het hek werd ie afgesleept of was het de grootste crimineel. Dus voor een groot gedeelte ligt deze ophef aan de onbekwame stewards. Of dat hek niet al eerder weg had gemoeten of dat je er helemaal niet op moet klimmen is weer een hele andere discussie

Oosttribune

De eerste die door stewards afgevoerd werd was totaal onnodig, kwam per ongeluk op het veld, datzelfde voor de tweede maar dat de laatste vervolgens een rondje over het veld maakt en dan probeert te ontkomen is vrij onnozel. Stewards hadden hem moeten laten gaan, hij staat op beeld klaar, nu laten ze het zelf escaleren. Als cambuur verstandig is laten ze het hierbij. CambuurCulture en Kern van Cambuur snel contact opnemen met de club voordat mevrouw Sarah weer iets bedenkt

Gasgeve

Citaat van: Oosttribune op september 15, 2018, 08:35:10
De eerste die door stewards afgevoerd werd was totaal onnodig, kwam per ongeluk op het veld, datzelfde voor de tweede maar dat de laatste vervolgens een rondje over het veld maakt en dan probeert te ontkomen is vrij onnozel. Stewards hadden hem moeten laten gaan, hij staat op beeld klaar, nu laten ze het zelf escaleren. Als cambuur verstandig is laten ze het hierbij. CambuurCulture en Kern van Cambuur snel contact opnemen met de club voordat mevrouw Sarah weer iets bedenkt
Over deze persoon heb ik het. Dit zijn de personen die ervoor zorgen dat er zo'n hek staat.

De Gast

Jammer maar dit zat eraan te komen. Geef supporters één vinger en ze pakken vroeg of laat de hele hand. Heb het trieste spektakel vanaf oost aanschouwt. Trieste afsluiting van de avond. Voortaan maar mooi weer op de tribune blijven. En natuurlijk gaat zo'n steward ook niet vrijuit als ik dit hierboven zo lees maar toch..

Nr1 natuurljk prachtig maar iets zegt mij dat we binnenkort van deze roze wolk worden afgedonderd. Hier horen wij niet te staan. Of het nou gemakzucht was of onderschatting.. het was erg matig. Maar vooralsnog een geweldige klassering.

Bankzitter

#119
Normalisatie rond het veld lukt alleen als je je even niet laat provoceren tot dommig gedrag.Helaas een kwestie van veel geduld.

En mischien zijn we niet de beste maar wie verdiend het wel? Er wordt hard gewerkt door spelers en TS om alles er uit te halen De teamgeest en inzet zijn top. Deze klassering is een mooie beloning en teken dat we op de goede weg zijn olv Hake.