Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Cambuur - Telstar 14-09-2018

Gestart door Galdiano, september 09, 2018, 10:52:04

Vorige topic - Volgende topic

EdsjeSCC


Noordcambuur

Citaat van: justremco op september 14, 2018, 22:52:46
Het ging mis op het moment dat stewards iemand over de grond meesleurden nadat ie van het hek was gevallen en de supporters krijgen meteen weer de schuld. De stewards van tegenwoordig is gewoon een kansloos zootje die totaal geen idee hebben wat er speelt
zo zit het kerel vooral die kale met een klein beetje schaamhaar boven op zijn kop.en zijn brilletje op vies kereltje NSBer .

Jandehulk

Storm in een glas water....stelde allemaal niks voor wat er gebeurde ?....lekkere punten na een zaadpot..

Collingwood

Citaat van: speculeter op september 14, 2018, 22:09:38
Op schakelprogramma van fox leek het twee kansen voor ons en twee doelpunten.
Veel kansen gemist door Telstar.
Klopt dat?

Twee kansen voor ons klopt aardig, misschien met wat goede wil drie à vier. Telstar heeft volgens mij echter voor de 2-0 helemaal geen echte kans gehad, hooguit wat poginkjes van afstand. 

Vond Van Wermeskerken aardig spelen, Mous, Schilder en Van Kippersluis deden het goed. Mbende voor mij man of the match. Was verder een erg slechte wedstrijd van beide kanten, maar ja als je die ook wint, dan eindig je waar je nu staat...  8P

Jammer verder van het gedoe voor noord na de wedstrijd. Kon vanaf oost niet goed beoordelen wat er precies gebeurde, maar het ingrijpen van de stewards leek me wat overdreven gezien de goede, feestelijke sfeer.
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Met zulke stewards heb je geen hooligans nodig? Wat is nu het doel van deze figuren? Wil men graag dat het escaleert ofzo?
Area 58

Bernardo

Citaat van: speculeter op september 14, 2018, 22:09:38
Op schakelprogramma van fox leek het twee kansen voor ons en twee doelpunten.
Veel kansen gemist door Telstar.
Klopt dat?

2 kansen voor ons klopt, maar welke kansen voor hun? We hebben bijna niks weggeven.

V-man

Het zag er heel  dom uit. Stewards die koste wat het kost moeten "handhaven". Er is ook nog zoiets als "de sfeer van de avond". Was wel een beetje een dompertje. Hoop dat er geen stadionverboden uit voortvloeien.

denistel

wederom 3 pt bij schrijven en koploper zeker niet verwacht voetballend was het een stuk
minder dan vorige week maar het team is onverzettelijk en das mooi om te zien.

Cambuur LWD

#98
Feest:
<url>https://www.facebook.com/Ruppppert/videos/324137035003006/?source=feed_text&__xts__
  • =68.ARCPWvlJzeAuosSJ0tZSrLwbzBdFtkVVQoHXBTWPlv8aIvhPK6PARuD0y2QU4FqIZ4962LTvxCxWF0QpWKdbNEc_FEa3GC-Eb46-0s6TIqP_buv8EI6ypI8CS4pPA0MlOUVFXQyGz7QG7GjttEfjx-gb-QIrl967LnUqhOKUIlce3FO36sNzR93EjtioQVJJqXvNvZbLLbLO1AYjUmRiYggg3rHosImueIa1ihwph64l6Z99PcmO&__tn__=*NK-R<url/>

    Domper



hobbes


Collingwood

Jelmer Wijnstra
@JelmerWijnstra
Cambuur kreeg na afloop een mooi compliment van Mike Snoei. "Ik vergelijk dit Cambuur een beetje met Fortuna vorig jaar. Ze geven weinig weg en zijn dodelijk effectief in de omschakeling. Heel lastig om tegen te spelen." #camtel #Cambuur

Vorige week ook al woorden van zo'n soort strekking van Grim.  :thumbsup
Kalmte alleen kan u redden.

Tanjajeah

#101
Met verbijstering op Oost staan kijken hoe de suppoosten/beveiligers bij Noord de problemen over zichzelf afriepen: een feestvierende supporter afvoeren alsof ie net de boel had afgebroken (ok, je mag niet op het veld, maar kom op zeg). Dat is toch totaal onnodig, wie verzint zoiets? Beschamend. Toen ook die tweede over het veld rennende supporter door een suppoost werd gegrepen sloeg de vlam in de pan. Laat je iedereen gewoon feestvieren is er niks aan de hand.

PePe

Het eerste kwartier speelde Cambuur goed.
Hierna veel passes die niet aankwamen, waardoor ze het soms onnodig moeilijk kregen.
Maar weer een lekkere winst partij, weer drie punten.

vialli

Net nu men op het punt staat dat hoge hek voor de noordtribune weg te halen
krijg je deze ellende. :rodekaart

V-man

Citaat van: Tanjajeah op september 14, 2018, 23:34:40
Met verbijstering op Oost staan kijken hoe de suppoosten/beveiligers bij Noord de problemen over zichzelf afriepen: een feestvierende supporter afvoeren alsof ie net de boel had afgebroken (ok, je mag niet op het veld, maar kom op zeg). Dat is toch totaal onnodig, wie verzint zoiets? Beschamend. Toen ook die tweede over het veld rennende supporter door een suppoost werd gegrepen sloeg de vlam in de pan. Laat je iedereen gewoon feestvieren is er niks aan de hand.
Helemaal mee eens!