Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Admin nodig op dit forum of niet.

Gestart door Delfzijl/Cambuur, september 03, 2018, 19:53:50

Vorige topic - Volgende topic

speculeter

Citaat van: Treb op september 04, 2018, 11:07:25
Prima werk DC. Het is jammer dat Dokkumer je (een beetje) heeft laten zitten. Als je hulp nodig hebt PM je me maar.  :proost
:thumbsup

Agy

Gewoon goed bezig..  w:)

En de mensen die de klos zijn m.b.t. tot een reprimande of ban moeten eerst maar eens in de spiegel kijken eer ze kritiek hebben op de admin(s).

SCCdrachten

lekker doorgaan..je bent goed bezig ook al vind ik het af en toe wel iets overdreven

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Treb op september 04, 2018, 11:07:25
Prima werk DC. Het is jammer dat Dokkumer je (een beetje) heeft laten zitten. Als je hulp nodig hebt PM je me maar.  :proost

Heel erg tof om te horen, als ik in nood kom trek ik bij je aan de bel _O_

Delfzijl/Cambuur

Ben echt blij met deze reacties, het geeft me weer nieuwe energie.
Weet je, als het allemaal normaal gaat in je leven dan is dit forum bijhouden appeltje eitje.....
Er zijn gewoon even teveel dingen op het moment die de tijd werkelijk opvreten.
Nou komt alles zo langzamerhand weer in rustiger vaarwater, dus over een poosje is alles weer gewoon.
Ik wou gewoon even zeker weten dat ik hier niet voor niks bezig was.
Bankzitter zei het mooi... een scheids kan het ook bijna niet goed doen, en dat is ook zo.
Verder wil ik echt iedereen bedanken, ik doe mn best voor allemaal hier.
En voel me zeker niet meer omdat er toevallig admin bij  mijn naam staat.
Iedereen veel forumplezier gewenst, en op naar RKC vrijdag.
Ik heb er al zin in, het vertrek is om 18.00 uur :D
Tot in het stadion of hier op het forum |:)

polderrob

#20
Hallo Delfzijl/Cambuur,

ik ben oprecht blij met de door jou voorgestelde en ingeslagen weg. Misschien heb je mijn spaarzame inbreng wel eens gezien en van daaruit kun je opmaken dat ik mij mateloos geƫrgerd heb aan ongenuanceerde uitingen. Sommigen hebben daar een handje van en dat komt onze mooie k** club niet ten goede. Misschien heeft het potentiƫle spelers wel afgeschrokken. Scouts en zaakwaarnemers houden meer in de gaten dan allen maar de voorkant van de club. Ook het legioen is soms van doorslag en gescheld en beledigingen schrikken mensen af. Ga door met het goede werk en verzamel nog een paar positieve en toch ook kritische helpers om je heen en het forum wordt weer een fijne ontmoetingsplaats, waar gezonde kritiek mag worden geuit, maar opbouwende inbreng toch echt meer brengt dan scheld kanonnades. Succes!!! Een geel/blauw hart uit de polder.

*DANK Polder, leuke reactie.... Delfzijl/Cambuur*

Cambuur Groningen

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 04, 2018, 18:44:37
Ben echt blij met deze reacties, het geeft me weer nieuwe energie.
Weet je, als het allemaal normaal gaat in je leven dan is dit forum bijhouden appeltje eitje.....
Er zijn gewoon even teveel dingen op het moment die de tijd werkelijk opvreten.
Nou komt alles zo langzamerhand weer in rustiger vaarwater, dus over een poosje is alles weer gewoon.
Ik wou gewoon even zeker weten dat ik hier niet voor niks bezig was.
Bankzitter zei het mooi... een scheids kan het ook bijna niet goed doen, en dat is ook zo.
Verder wil ik echt iedereen bedanken, ik doe mn best voor allemaal hier.
En voel me zeker niet meer omdat er toevallig admin bij  mijn naam staat.
Iedereen veel forumplezier gewenst, en op naar RKC vrijdag.
Ik heb er al zin in, het vertrek is om 18.00 uur :D
Tot in het stadion of hier op het forum |:)
Ik haal je wel in en toeter je even toe

legeips

#22
Delfzijl/ Cambuur,

Ik sluit me volledig aan bij de vorige berichten. Toezicht en voortgang in deze is zeker van belang. Het is goed on af en toe een verhitte discussie of meningsverschil te hebben. Maar respect in deze is erg belangrijk.

We willen uiteindelijk allemaal dat ons clubke het goed doet, alleen delen we niet altijd de weg die wordt bewandeld of keuzes die worden gemaakt.

Je bericht zorgt ervoor dat je mijn aandacht hebt gekregen en dat ik voortaan bewuster een bericht plaats, met name als ik ergens een hele andere mening of kijk op heb.

Maar via deze weg dank voor je (vrije)tijd en aandacht om dit forum op een goede manier in de lucht te houden. Want het blijft toch leuk om te lezen hoe een ieder het beste voor heeft met onze club. Want soms is er irritatie, maar ook regelmatig een lach.

Delfzijl/Cambuur


Delfzijl/Cambuur

Citaat van: legeips op september 04, 2018, 19:29:01
Delfzijl/ Cambuur,

Ik sluit me volledig aan bij de vorige berichten. Toezicht en voortgang in deze is zeker van belang. Het is goed on af en toe een verhitte discussie of meningsverschil te hebben. Maar respect in deze is erg belangrijk.

We willen uiteindelijk allemaal dat ons clubke het goed doet, alleen delen we niet altijd de goed die wordt bewandeld of keuzes die worden gemaakt.

Je bericht zorgt ervoor dat je mijn aandacht heeft gekregen en dat ik voortaan bewuster een bericht plaats, met name als ik ergens een hele andere mening of kijk op heb.

Maar via deze weg dank voor je (vrije)tijd en aandacht om dit forum op een goede manier in de lucht te houden. Want het blijft toch leuk om te lezen hoe een ieder het beste voor heeft met onze club. Want soms is er irritatie, maar ook regelmatig een lach.

Top, heel erg bedankt! :D

Holwerd voor Cambuur

SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op september 04, 2018, 20:10:00
Keep up the good work :thumbsup

Ok man, nog geen Dokkumer in de vaargeul? Of zit ie op Ameland die stiekemerd :)

wiekie1969

Liekt hier ut forum van de EO wel. Zere buuk vant lachen. Echt.

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: wiekie1969 op september 04, 2018, 21:16:54
Liekt hier ut forum van de EO wel. Zere buuk vant lachen. Echt.

Haaahhh de EO 8P ..... mooi dast lol hest :_schater

Cambuur Groningen

Citaat van: wiekie1969 op september 04, 2018, 21:16:54
Liekt hier ut forum van de EO wel. Zere buuk vant lachen. Echt.
bedankt voor je zoals altijd goed beargumenteerde mening Wiekie. Echt.