Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Admin nodig op dit forum of niet.

Gestart door Delfzijl/Cambuur, september 03, 2018, 19:53:50

Vorige topic - Volgende topic

carlo de leeuw

Citaat van: wiekie1969 op september 04, 2018, 21:16:54
Liekt hier ut forum van de EO wel. Zere buuk vant lachen. Echt.
:_schater :_schater Ben je ook even over komen waaien van het RIAGG forum Wiekie?!

wiekie1969

Citaat van: Cambuur Groningen op september 04, 2018, 21:24:20
bedankt voor je zoals altijd goed beargumenteerde mening Wiekie. Echt.

Dit is geen mening beste man. Dit is een feit.

Bankzitter

Boerlage is bijna weer fit,dus dan kun je weer los, zolang je de beste jongen maar geen ernstige ziektes toewenst als ik de grenzen een beetje begrijp... valt best mee toch?

Cambuur Groningen


wiekie1969

Citaat van: Bankzitter op september 04, 2018, 21:42:04
Boerlage is bijna weer fit,dus dan kun je weer los, zolang je de beste jongen maar geen ernstige ziektes toewenst als ik de grenzen een beetje begrijp... valt best mee toch?

|:) :proost

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op september 04, 2018, 20:12:23
Ok man, nog geen Dokkumer in de vaargeul? Of zit ie op Ameland die stiekemerd :)

Afgekickt van het forum zeker? Hij pastte er wel precies tussen met al zijn onzinberichten :devil
SC Cambuur Kampioen 2019-2021