Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Admin nodig op dit forum of niet.

Gestart door Delfzijl/Cambuur, september 03, 2018, 19:53:50

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Beste Cambuurvrienden,

Even een postje van mij tussendoor.
De laatste tijd loop ik als admin tegen steeds meer dingen aan die me tegenstaan.
Ik merk aan mezelf en aan mijn humeur dat dit hele forum eerder een belasting dan een ontspanning aan het worden is.
Met werk en ook prive heb ik het de laatste tijd gruwelijk druk daar kan het natuurlijk ook mede door komen dat de boog nogal gespannen is.
Dokkummer... weet iemand hoe het met hem is, of hij nog terug komt nu zou ik best een beetje hulp kunnen gebruiken, lol.
Waar het om gaat, zolang ik hier admin ben  wil ik gewoon een leuk forum voor een ieder.
Jammer genoeg moet ik soms een enkele keer een tijdelijke ban geven voor opmerkingen die in mijn ogen echt niet op een forum thuishoren.
Dat is niet leuk om te doen, maar als het nodig is moet het maar.
Gelukkig gebeurt dat maar een enkele keer, en meestal kan het met een opmerking al weer opgelost worden.
Nu vond ik vanmiddag een post dat ik niet naar mijn eigen maatstaf moest kijken.
Als er iemand is die zich totaal niet ergens boven verheven voelt of anders is dan jullie allemaal ben ik dat wel.
Ik heb een hele grote liefde voor Cambuur, en dit forum is meestal heel leuk om even lekker te lezen en mede daarom ben ik admin geworden omdat
Dokkumer hulp vroeg.
Maar als de meerderheid vind dat dit forum beter af is zonder toezicht stap ik met liefde op en trek me terug.
Er zijn hier mensen die heel erg veel werk verzetten om dit forum leuk te houden.
Neem Kuzzie met zijn pool, hoeveel werk zit daar in..... enig idee?
Daar heb ik respect voor.
Ik hoop dat jullie allemaal hier heel veel geel blauw leesplezier hebben en houden.
Overigens bedankt voor de leuke reacties her en der op dit forum
Delfzijl/Cambuur.

speculeter

Het is gewoon jammer dat je moet toekijken of mensen zich gedragen op dit forum.
Ik roep in het heetst van de strijd ook wel eens dingen.
Dat krijg je als echte supporter.

Maar er zijn gewoon grenzen en daar moet een ieder zich gewoon aan houden.

Vlampiep

Citaat van: speculeter op september 03, 2018, 20:22:39
Het is gewoon jammer dat je moet toekijken of mensen zich gedragen op dit forum.
Ik roep in het heetst van de strijd ook wel eens dingen.
Dat krijg je als echte supporter.

Maar er zijn gewoon grenzen en daar moet een ieder zich gewoon aan houden.
Helemaal mee eens en hulde aan Delfzijl/Cambuur |:)

Montana


Kuzmanovic-Apeldoorn

Eensch!! (Ik zie het niet meer dan het uitdelen van gele en rode kaarten, zo blijft het leuk, en ik ben uren  bezig met die kutpool _O_)

Goed werk Delfie
Henk, held, bedankt

Collingwood

Sluit me ook graag bij bovenstaande berichten aan.  :thumbsup
Kalmte alleen kan u redden.

V-man

Ik zeg JA tegen deze moderator! Er ontstaat her en der wel eens wat frictie maar das terug te voeren op de "not pussy" (of mag ik dat niet segge) geel/ blauwe emotie (dat kenmerkt de club juist zo lekker). Gewoon doorgaan in de huidige performance!!!!

LWD vak 7

Ik lees alles op dit forum en schrik soms wel eens van de ongenuanceerde uitspraken van sommige forumgangers hier. Volkomen terecht dat Delfzijl daar tegen optreedt. Bedankt ook voor Kuzmanovic voor het draaiende houden van de Cambuurpool. Het maakt het kijken naar een wedstrijd vaak leuker omdat je hoopt op veel punten in de pool.

V-man

Keep it going Kuzmanovic & Delfzijl/Cambuur |:)

Bankzitter

Eens, goed bezig. Je kunt het nooit voor iedereen goed doen, dat hou je toch.

Cambuur Groningen

Geef de moed niet op Delfzijl, zo te zien zijn er best veel blij met je :)

Lore

Niet aan jezelf twijfelen. Zonder jouw optreden vertrekken er zoveel mensen van dit forum. Je doet fantastisch werk en zorgt voor mij persoonlijk voor dat ontspannen momentje tijdens mijn werkdag!

Bankzitter

#12
Om het in voetbaltermen te houden, de scheidsrechter kan het ook nooit goed doen. Treed je op, dan vind de een deel het overdreven. Doe je het niet, dan zijn er ook weer mensen die daar wat van vinden. Dat is ondankbaar werk. Maar uiteindelijk is bijna iedereen wel blij als er af en toe een gele of rode kaart wordt uitgedeeld.

En laten we zelf ook een beetje sportief blijven tegen elkaar  :proost

Galdiano

Er zijn helaas een aantal die zich niet kunnen gedragen, die zie ik opeens niet in de topic. Prima maar hopenlijk wel gelezen en gaan ze zich gedragen.

Hulde en Blij dat iemand de rotzooi op wil ruimen en Dokkumer wil ondersteunen ten tijde van zijn afwezigheid.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Treb

Prima werk DC. Het is jammer dat Dokkumer je (een beetje) heeft laten zitten. Als je hulp nodig hebt PM je me maar.  :proost