Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

De Gast

Henk is de redding geweest van Foeke. Deze man doet alles op gevoel en heft geen kennis van zaken.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: De Gast op april 09, 2023, 13:58:46
Henk is de redding geweest van Foeke. Deze man doet alles op gevoel en heft geen kennis van zaken.
Klopt het seizoen voor henk was ook niks
Henk, held, bedankt

PePe

Foeke gezien op RTV Utrecht, dit seizoen is het intern bij Cambuur niet goed gegaan. Su jammer.

Trainert!

Bedankt eikel!
Voor het verlengen van vele contracten wat niet had gemoeten
Het uitblijven van echte buitenspelen vanaf begin seizoen.

De Gast

Heeft toch wel een ravage achtergelaten met als dieptepunt dat je komend seizoen ook wel kunt afschrijven met deze clown als trainer.

Noordcambuur

Weg ermee met deze man?.

Destroyer

Citaat van: PePe op mei 06, 2023, 09:58:50
Foeke gezien op RTV Utrecht, dit seizoen is het intern bij Cambuur niet goed gegaan. Su jammer.

Foeke probeert zijn straatje schoon te praten en solliciteert naar nieuwe baan. Schande is het, heeft een bende achtergelaten.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Foeke is een man die alles recht lult wat krom is! Samen met Henk besloten te weinig door te selecteren.
Te weinig netwerk en elke keer te laat gehandeld.

Vanuit Zwolle krijg ik trouwens echt wel hele positieve verhalen over Reijnen te horen. Schijnt dus echt wel een heel groot netwerk en bekenden om zich heen te hebben. Heeft bij Zwolle ook al veel achter de schermen gewerkt als technische man huidig seizoen.
Daarnaast welke trainer je ook hoort, iedereen is zeer lovend over Reijnen. Als met mens maar ook over zijn behoorlijk intelligentie. Ben benieuwd. Het klinkt in iedergeval positief!  :thumbsup
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EdsjeSCC

Citaat van: Galdiano op mei 07, 2023, 10:27:46
Foeke is een man die alles recht lult wat krom is! Samen met Henk besloten te weinig door te selecteren.
Te weinig netwerk en elke keer te laat gehandeld.

Vanuit Zwolle krijg ik trouwens echt wel hele positieve verhalen over Reijnen te horen. Schijnt dus echt wel een heel groot netwerk en bekenden om zich heen te hebben. Heeft bij Zwolle ook al veel achter de schermen gewerkt als technische man huidig seizoen.
Daarnaast welke trainer je ook hoort, iedereen is zeer lovend over Reijnen. Als met mens maar ook over zijn behoorlijk intelligentie. Ben benieuwd. Het klinkt in iedergeval positief!  :thumbsup

Als het goed is kent ie in ieder geval de pareltjes uit de KKD, nu nog binnenhalen

zeewolde

Wordt hij assistent van Rijsdijk bij Sparta?

LWD vak 7

Wel een ietwat gekke carri?re switch.

Dokkumer

Citaat van: zeewolde op juli 02, 2023, 21:57:45
Wordt hij assistent van Rijsdijk bij Sparta?
Degene die dat op Twitter meldde (Kasteelvrouwe) zegt niet zomaar wat.
De echte, dat lees je :devil

Stiens


wiekie1969

Och heden, die gladjakker gaat naar Sparta.  :O :O :O