Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Foeke Booy

Gestart door Collingwood, november 24, 2017, 13:55:15

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Yep alles in vernieling in half seizoen. Ongelooflijk.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

papier

Citaat van: Trainert! op januari 25, 2023, 22:09:29
Opzouten met Foeke. Ik ga kwaad naar bed en word kwaad wakker gvd wat een onkunde deze man. Gewoon knap om er zo?n rotzooi van te maken

Vd Belt is toch nog eindverantwoordelijke? Ik heb niet het idee dat hij/Booy en ook de algemeen directeur op een lijn zitten en nog erger zoeken naar een lijn. Die laten elkaar aanmodderen en gaan naar elkaar wijzen. En nu komt er nog een Zwols vriendje bij, ik begrijp heel goed dat ze dat willen maar dat is voor een organisatie niet altijd het beste.

Montana

Vd Belt was tot een maand of drie geleden statutair zowel technisch als financieel directeur en nu alleen nog ?directeur?. (Overigens is hij dat volgens de kvk nog steeds). 
Foeke heeft schijnbaar geen netwerk, maar ook geen budget. Dan wordt het lastig.

papier

Citaat van: Montana op januari 26, 2023, 11:58:07
Vd Belt was tot een maand of drie geleden statutair zowel technisch als financieel directeur en nu alleen nog ?directeur?. (Overigens is hij dat volgens de kvk nog steeds). 
Foeke heeft schijnbaar geen netwerk, maar ook geen budget. Dan wordt het lastig.

En Foeke nog steeds technisch manager? Bij wie moet hij dan zijn voor of geld of een besluit?

BENDE

Bankzitter

Foeke is niet eindverantwoordelijk voor Technisch beleid? al denkt iedereen dat wel.
Hij valt onder vd Belt.

Specuveter

Vd Belt zit al paar weken ziek overspannen thuis.

papier

Dat verklaart het warrige werk enigszins.

Bankzitter

Inderdaad. Er vallen dus steeds mensen weg (vd Heide/Booij/De Jong/vd Belt) terwijl de organisatie al klein is. En het ook lastige jaren zijn met Corona, nieuw stadion en de strijd om promotie en nu dus handhaving. Dan is het wel begrijpelijk  dat we reactief zijn en steeds achter de feiten aanlopen.

papier

Citaat van: Bankzitter op januari 26, 2023, 17:22:30
Inderdaad. Er vallen dus steeds mensen weg (vd Heide/Booij/De Jong/vd Belt) terwijl de organisatie al klein is. En het ook lastige jaren zijn met Corona, nieuw stadion en de strijd om promotie en nu dus handhaving. Dan is het wel begrijpelijk  dat we reactief zijn en steeds achter de feiten aanlopen.

Verwachtingsmanagement wat dat betreft een absolute -10. Begrip is er wel als je hier transparant over communiceert. Je energie steken in "Cambuur 2.0" (verwachtingen scheppen), "Er zit voldoende kwaliteit in de selectie" (wegkijken) en "operatie handhaving" zijn wat mij betreft missers.

Jandehulk


Destroyer

Ja wat mutte we zonder Foeke
** Poolwinner 18/19 - 21/22

YellowBlue


Jandehulk

Citaat van: YellowBlue op januari 28, 2023, 23:14:20
Wat bedoel je Hulk?
nou, ik zeg verder niets....denk dat Ultee dit meer heeft geregeld en ge?ist ook...moest vers bloed bij, maar ben met Ben Rienstra en Foor super blij...nu nog een spits en dan gaat het seizoen echt los.

YellowBlue

Citaat van: Jandehulk op januari 28, 2023, 23:20:27
nou, ik zeg verder niets....denk dat Ultee dit meer heeft geregeld en ge?ist ook...moest vers bloed bij, maar ben met Ben Rienstra en Foor super blij...nu nog een spits en dan gaat het seizoen echt los.

Hoop ook op een spits, maar ik schrijf Driekus ook zeker nog niet af. Als hij.eindelijk eens bruikbare ballen krijgt gaat hij vast weer assists en goals maken. En Jacobs, Hoedemakers en Van der Water even een tijdje op de bank, mischien leven die dan ook op met invalbeurten.

Jandehulk

Citaat van: YellowBlue op januari 28, 2023, 23:26:04
Hoop ook op een spits, maar ik schrijf Driekus ook zeker nog niet af. Als hij.eindelijk eens bruikbare ballen krijgt gaat hij vast weer assists en goals maken. En Jacobs, Hoedemakers en Van der Water even een tijdje op de bank, mischien leven die dan ook op met invalbeurten.
eens...ben ook wel een uldrikis liefhebber, maar moet wel een klasbak bij nog....Jakobs al maanden klaar mee en vd water ook, mees is wel een die het kan natuurlijk en zo weer opleeft met de juiste spelers om hem heen, dus die laat ik staan hahaha..
Hopelijk kan Foor meedoen en het verschil maken, een doorzetter was het altijd wel en met een fantastisch schot.