Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Den bosch -Cambuur.

Gestart door speculeter, oktober 21, 2017, 16:11:26

Vorige topic - Volgende topic

denistel

Citaat van: Vlampiep op oktober 23, 2017, 20:22:56
Als we morgen een klap om onze harsens krijgen van De Bosch is de TS gezien.
Ik zit in een vreemde spagaat, je wilt bitter graag verder in de beker, maar ben deze TS met hun grollen ook goed zat.

morgen en vrijdag nog vlampiep als dat niet goed gaat ist gebeurd

Vlampiep

Citaat van: denistel op oktober 23, 2017, 20:51:52
morgen en vrijdag nog vlampiep als dat niet goed gaat ist gebeurd
Sast ut sien, winne se alles. :_schater

Gasgeve

Citaat van: wiekie1969 op oktober 23, 2017, 17:46:20
Geen Sai van Wermeskerken, werkelijk onvoorstelbaar. Veruut onze beste man tot nu toe.  Ts is helemaal de weg kwiet. Weer een ontevreden speler erbij die geen stap harder meer voor deze onbenullen zal gaan lopen. Ken wel bij het rijtje Smeets, Kip en Mathieu toegevoegd worden.
Dat is een Japanner. Die hebben zoveel respect voor de trainert, zijn nooit ontevreden, dus die zal altijd wel 100% inzet tonen.

Vlampiep

Citaat van: Gasgeve op oktober 23, 2017, 21:28:33
Dat is een Japanner. Die hebben zoveel respect voor de trainert, zijn nooit ontevreden, dus die zal altijd wel 100% inzet tonen.
Deze jongen is een speler met respect voor zijn sport.
Toen hij werd gewisseld maakte hij een buiging naar het veld voordat hij de catacomben in ging.
In de oosterse vechtsporten is dit gebruikelijk, heb het bij voetbal nog niet gezien.

denistel

waardeloos dat hij er naast staat

speculeter

Citaat van: denistel op oktober 23, 2017, 21:54:14
waardeloos dat hij er naast staat
Heb het idee dat je wat gefrustreerd bent Denistel  :_schater

michello

Citaat van: speculeter op oktober 23, 2017, 22:27:51
Heb het idee dat je wat gefrustreerd bent Denistel  :_schater

Tja, misschien had Denistel toch liever Arne Slot weer teruggezien. Daar zat tenminste een visie achter  :devil

richard

Vanmorgen op training weer vol verbazing gekeken naar keeperstraining en partijvorm. Na goede aanval schiet kippersluis bal in vrije positie hoog over. Wordt er geapplaudisseerd???je wilt toch verdomme die partij winnen pak die vent dan aan....boerlage 2/3 x fout in omdat ie te lang bal aan voet houd, bal wordt afgepakt maar ja Dijkie fluit. Niet een speler die boos wordt. Echt lachwekkend...

denistel

Citaat van: michello op oktober 23, 2017, 22:39:06
Tja, misschien had Denistel toch liever Arne Slot weer teruggezien. Daar zat tenminste een visie achter  :devil

je zegt het goed er zat wel een visie achter al was die niet mijn favoriete. visie zie
ik nu niet echt zo doen maar wat

denistel

#39
Citaat van: speculeter op oktober 23, 2017, 22:27:51
Heb het idee dat je wat gefrustreerd bent Denistel  :_schater

bink de enige of su ik lees alleen maar dat niemand snapt waarom sai niet
speelt maar ja de ts zal het wel beter weten

we staan gvd 16e tis een dooie bende bij de club wat mut ik dan wese??

Yellow Army

#40
Citaat van: Gasgeve op oktober 23, 2017, 21:28:33
Dat is een Japanner. Die hebben zoveel respect voor de trainert, zijn nooit ontevreden, dus die zal altijd wel 100% inzet tonen.

En als ze het niet meer zitten dan plegen ze kamikaze.

Maar goed, Sai heeft zich voldoende bewezen en hoort gewoon in de basis te staan
Area 58

Bankzitter

Schils heeft toch ook vaak een voldoende gehaald, maar Barto blijft staan en Schils blijft zitten.

hobbes

#42
Citaat van: Bankzitter op oktober 24, 2017, 07:02:51
Schils heeft toch ook vaak een voldoende gehaald, maar Barto blijft staan en Schils blijft zitten.

Ze lijken ook wel op elkaar, misschien dat Dijkhuizen niet precies weet wie wie is

Gasgeve

Citaat van: hobbes op oktober 24, 2017, 07:50:31
Ze kijken ook wel op elkaar, misschien dat Dijkhuizen niet precies weet wie wie is
:_schater :_schater

Gasgeve

Citaat van: Yellow Army op oktober 23, 2017, 23:34:17
En als ze het niet meer zitten dan plegen ze kamikaze.

Maar goed, Sai heeft zich voldoende bewezen en hoort gewoon in de basis te staan
Vind van Deelen beter, dus voor mij terecht dat die er naast staat.