Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Den bosch -Cambuur.

Gestart door speculeter, oktober 21, 2017, 16:11:26

Vorige topic - Volgende topic

Vlampiep

Citaat van: Gasgeve op oktober 24, 2017, 08:00:04
Vind van Deelen beter, dus voor mij terecht dat die er naast staat.
Van Deelen was vorig seizoen erg goed, maar is dit seizoen absoluut niet de betere van Wemeskerken.

666

Ik wil gewoon voetballers in het team en geen leiders die niet kunnen voetballen. Barto er in zetten om zijn leiderschapskwaliteiten is gewoon lachwekkend. Ga nu eens met voetballers spelen, zou voor een ieder leuker zijn om naar te kijken.

Oh ja en Robertha gewoon laten staan, seizoen is toch al verloren. Volgend jaar de vruchten gaan plukken.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

Citaat van: 666 op oktober 24, 2017, 09:16:21
Ik wil gewoon voetballers in het team en geen leiders die niet kunnen voetballen. Barto er in zetten om zijn leiderschapskwaliteiten is gewoon lachwekkend. Ga nu eens met voetballers spelen, zou voor een ieder leuker zijn om naar te kijken.

Oh ja en Robertha gewoon laten staan, seizoen is toch al verloren. Volgend jaar de vruchten gaan plukken.

al had ik het zelf tikt :y

denistel

Citaat van: Gasgeve op oktober 24, 2017, 08:00:04
Vind van Deelen beter, dus voor mij terecht dat die er naast staat.

sai wat tegen oss onze beste middenvelder toch waarom zet je em er dan nu naast.
en dat gedoe met barto op 10 echt een schande voor de club vind ik als je zo veel
anderen daar voor hebt

Gasgeve

Citaat van: denistel op oktober 24, 2017, 10:05:13
sai wat tegen oss onze beste middenvelder toch waarom zet je em er dan nu naast.
en dat gedoe met barto op 10 echt een schande voor de club vind ik als je zo veel
anderen daar voor hebt
Ik vond hem niet zo goed tegen Oss. Viel op, omdat de andere 2 middenvelders er werkelijk niks van bakten, maar ook Sai blonk niet uit. Middenveld is ook niet zijn positie. Wie zou er beter op 10 kunnen dan Barto dan?

brambo3004

Citaat van: Gasgeve op oktober 24, 2017, 10:14:37
Ik vond hem niet zo goed tegen Oss. Viel op, omdat de andere 2 middenvelders er werkelijk niks van bakten, maar ook Sai blonk niet uit. Middenveld is ook niet zijn positie.

Hoezo is dat niet zijn positie? Omdat hij gehaald is als rechtsback zou hij geen middenvelder kunnen worden? Hij deed het prima op het middenveld (als één van de weinigen die seizoen) dus laten staan lijkt mij.

Bernardo

Citaat van: Gasgeve op oktober 24, 2017, 10:14:37
Ik vond hem niet zo goed tegen Oss. Viel op, omdat de andere 2 middenvelders er werkelijk niks van bakten, maar ook Sai blonk niet uit. Middenveld is ook niet zijn positie. Wie zou er beter op 10 kunnen dan Barto dan?

Kippersluis, Kip, Schils. Alles beter als Barto op 10

denistel

Citaat van: Bernardo op oktober 24, 2017, 10:36:49
Kippersluis, Kip, Schils. Alles beter als Barto op 10

snap niet dat er supporters zijn die vragen wie er dan op 10 zou moeten
dan zien die het dus net als de ts.

sorry mar je gaat een speler toch niet op 1 van de belangrijkste posities
zetten omdat ie goed voor de groep is en altijd hard werkt???tegenovergestelde
wereld volgens mij daar moet juist een technische speler staan.

de leeuw  vd heide arno arts enz,,,

Noordcambuur

Citaat van: richard op oktober 23, 2017, 22:47:04
Vanmorgen op training weer vol verbazing gekeken naar keeperstraining en partijvorm. Na goede aanval schiet kippersluis bal in vrije positie hoog over. Wordt er geapplaudisseerd???je wilt toch verdomme die partij winnen pak die vent dan aan....boerlage 2/3 x fout in omdat ie te lang bal aan voet houd, bal wordt afgepakt maar ja Dijkie fluit. Niet een speler die boos wordt. Echt lachwekkend...
nou Richard dat vertel ik jullie nou al een hele tijd er wordt zo slecht getraind en niet normaal en onze trainer die moet ingrijpen.

Noordcambuur

En gaan we uit de beker wat zal er dan gebeuren......niks wij vinden het heel normaal. :zucht

sunderland

Speelt die Peersman ook weer? Zet nu eens een normaal 11 tal neer. Vd laan linksback, midden Kippersluis kip schils wermeskerken voorin daniels robertha. Barto voor laatste half uur.

De Gast

We zitten gewoon nog volop in de voorbereiding. Op de midden en voorin blijft het een gehussel tot de ideale samenstelling (die deze coach wellicht niet gaat vinden) wordt gevonden.

Hendrikscc

Las net ergens dat Dijkhuizen keuzes gaat maken welke spelers hij mee gaat nemen omdat hij niet te veel spelers op de bank wilt hebben. Daar is die bank toch voor ?? Goed voor het vertrouwen van de spelers als ze niet meegenomen worden terwijl er nog plek is.

Agy

Over vertrouwen van spelers hoef je het toch al niet meer te hebben... stel je heet vKippersluis, Kip of Mathieu en hebt bij je vorige club bewezen dat je prima op 10 kunt spelen en ook nog scorend vermogen hebt maar Barto en Houtkoop krijgen de voorkeur op die positie...

Kom op zeg als ik hen was zou ik vrijwillig op de bühne gaan zitten, wat een kolder en wat een aanfluiting zeg.

Bernardo

Ja Kip of Mathieu valt buiten de selectie vandaag. Lekker motiverend allemaal. Dijkhuizen maakt er nog een grotere bende van als Maas.