Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Den bosch -Cambuur.

Gestart door speculeter, oktober 21, 2017, 16:11:26

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 15:33:24
Jij hebt aan vd Beldt gevraagd of onze selectie duurder was dan die van Fortuna Sittard? Op basis van marktwaarde? Op basis van transferbedragen? Op basis van salaris? Op welke basis? Dat we 16e staan komt mede door de slechte selectie ja. Als we een normale keeper en een normale spits hadden gehad, hadden we onder Dijkhuizen of weke trainer dan ook gewoon in de top 6 gestaan.
ben jij iemand van de ts. We spelen prima en we hebben in de thuis weds veel kansen gecreeerd en de tegenstanders hebben hier onverdiend punten weggehaald. !! Iedereen op de tribune denkt anders maar er zaten steeds 7000 onnozelen

Collingwood

Ook met deze selectie hadden we echt wel hoger dan 16e kunnen staan hoor...
Kalmte alleen kan u redden.

Yellow Army

Citaat van: sunderland op oktober 25, 2017, 17:52:40
ben jij iemand van de ts. We spelen prima en we hebben in de thuis weds veel kansen gecreeerd en de tegenstanders hebben hier onverdiend punten weggehaald. !! Iedereen op de tribune denkt anders maar er zaten steeds 7000 onnozelen

Ahum, 7000 min 1
Area 58

Gasgeve

Citaat van: sunderland op oktober 25, 2017, 17:52:40
ben jij iemand van de ts. We spelen prima en we hebben in de thuis weds veel kansen gecreeerd en de tegenstanders hebben hier onverdiend punten weggehaald. !! Iedereen op de tribune denkt anders maar er zaten steeds 7000 onnozelen
Dit is een selectie waarmee je 8e kan staan, maar ook 16e met wat pech. We gaan ook heus nog wel naar de play offs. Zonder of met Dijkhijzen, trainer gaat daar echt geen verandering in brengen.

Ten Hag is nu opeens weer een slechte trainer zeker? Spelers moeten nu niet meer van 9 tot 5 op de club zijn. Utrecht zakt als een baksteen en uit de beker.

Net zoals René Hake, vorig jaar nog de man bij Twente en nu ontslagen. Allemaal voorbeelden dat een trainer niet zo belangrijk is.

Gasgeve

En ga je nog antwoord geven op mijn vraag over Fortuna?

denistel

#200
Citaat van: Gasgeve op oktober 25, 2017, 21:03:50
Dit is een selectie waarmee je 8e kan staan, maar ook 16e met wat pech. We gaan ook heus nog wel naar de play offs. Zonder of met Dijkhijzen, trainer gaat daar echt geen verandering in brengen.

Ten Hag is nu opeens weer een slechte trainer zeker? Spelers moeten nu niet meer van 9 tot 5 op de club zijn. Utrecht zakt als een baksteen en uit de beker.

Net zoals René Hake, vorig jaar nog de man bij Twente en nu ontslagen. Allemaal voorbeelden dat een trainer niet zo belangrijk is.

ten hag is gewoon een toptrainer hoor laat ie al een paar jaar zien natuurlijk zitten er ook
mindere tijden tussen maar ja die heeft f.noord nu ook weer en vorig seizoen psv.
gaat er om waar je mee bezig bent en daar aan vast houdt dan werkt het op de lange
duur van zelf weer.

wij hebben nu met de beker er bij 12 wedstrijden gespeeld waar bij ik nog niet echt
kan ontdekken hoe we spelen dat moet eigenlijk niet kunnen.

zeewolde

We zullen geen dkv of groningen loten

Gvvv leuke loting en anders maar rkc, vvv of heracles

Gasgeve

Citaat van: denistel op oktober 25, 2017, 21:36:14
ten hag is gewoon een toptrainer hoor laat ie al een paar jaar zien natuurlijk zitten er ook
mindere tijden tussen maar ja die heeft f.noord nu ook weer en vorig seizoen psv.
gaat er om waar je mee bezig bent en daar aan vast houdt dan werkt het op de lange
duur van zelf weer.

wij hebben bu met de beker er bij 12 wedstrijden gespeeld waar bij ik nog niet echt
kan ontdekken hoe we spelen dat moet eigenlijk niet kunnen.
Vind ik ook een goede trainer ja, maar ik wil er mee aangeven dat een invloed van een trainer niet zo groot is.

Over het laatste gedeelte heb je wel gelijk ja, dat is Diikhuzen wel kwalijk te nemen.

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op oktober 25, 2017, 21:39:32
We zullen geen dkv of groningen loten

Gvvv leuke loting en anders maar rkc, vvv of heracles
mooi afgang van dkv en Groningen  :y

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: zeewolde op oktober 25, 2017, 21:39:32
We zullen geen dkv of groningen loten

Gvvv leuke loting en anders maar rkc, vvv of heracles

Feyenoord thuis graag :y

denistel

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op oktober 25, 2017, 22:02:21
Feyenoord thuis graag :y

die mutte er oek nog tegen aan hoor.

denk vvv roda of rkc uit

D.H.Skolten

#206
Citaat van: sunderland op oktober 25, 2017, 17:52:40
ben jij iemand van de ts. We spelen prima en we hebben in de thuis weds veel kansen gecreeerd en de tegenstanders hebben hier onverdiend punten weggehaald. !! Iedereen op de tribune denkt anders maar er zaten steeds 7000 onnozelen
Dankzij mensen zoals jou wordt het nooit wat met Cambuur! Ongelooflijk dat er mensen zo dom als jou bestaan. Dat er 7000 mensen op de tribune zitten betekend dat we trouw publiek hebben en heeft niets te maken met dat wij onnozelen zijn en betekend niet dat we te spreken zijn over het voetbal dat getoond word! Bij dkv willen ze graag mensen zoals jou hebben, daar pas je precies thuis! Ongelooflijk dat je vind dat Cambuur goed bezig is en goed voetbal speelt.  :rodekaart

sunderland

Citaat van: D.H.Skolten op oktober 26, 2017, 05:11:25
Dankzij mensen zoals jou wordt het nooit wat met Cambuur! Ongelooflijk dat er mensen zo dom als jou bestaan. Dat er 7000 mensen op de tribune zitten betekend dat we trouw publiek hebben en heeft niets te maken met dat wij onnozelen zijn en betekend niet dat we te spreken zijn over het voetbal dat getoond word! Bij dkv willen ze graag mensen zoals jou hebben, daar pas je precies thuis! Ongelooflijk dat je vind dat Cambuur goed bezig is en goed voetbal speelt.  :rodekaart
haha Skolten jonguh ik spreek voor die vervelende kwibus.  :koffie.denk in deze zoals jij

Gasgeve

Citaat van: sunderland op oktober 26, 2017, 08:28:17
haha Skolten jonguh ik spreek voor die vervelende kwibus.  :koffie.denk in deze zoals jij
Vervelende kwibus.  :_schater
Kusje op je bolle wangetjes.