Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 29 September Cambuur L. - RKC

Gestart door Noordcambuur, september 24, 2017, 09:41:59

Vorige topic - Volgende topic

666

Citaat van: sunderland op september 26, 2017, 19:23:43
zal el baad worden denk ik. Idd links rechts.of toch wermeskerken en van deelen hoop ik

El Baad hoop ik niet, valt echt zwaar tegen. Is erg onrustig en speelt teveel op save, tikkie breed en terug
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

denistel

3-4-3 ju die lui spelen toch maar met 1 of 2 voorop knallu

justremco

Geen Rossi (geblesseerd) maar Barto bij #Cambuur in de spits tegen #RKC.
Later meer in de voorbeschouwing.

Collingwood

Vermoedelijke opstelling volgens Henk Albers:

Bertrams; Van Wermeskerken, El Baad, Schilder, Peersman; Boerlage, Schils, Van Kippersluis; Kallon, Barto, Mathieu.

Steenvoorden dus geschorst, Rossi, Houtkoop, Rosheuvel en Daniels geblesseerd.
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

logische opstelling hopen dat ze allemaal scherp staan. |:)

zeewolde

Ik had toch liever vd Laan op positie El Baas gezien. Gewoon proberen met een linkspoot.

brambo3004

El Baad (1.78m) en Schilder (1.78m) tegenover Voskamp (1.93m) of Bergkamp (1.96m). Als dat maar goedkomt.

De Gast


Collingwood

#23
Citaat van: De Gast op september 28, 2017, 13:41:09
Waarom niet met Robertha starten?

Deze vraag moet bijna wel gebaseerd zijn op jouw afkeer van Barto, want waarom zou Robertha moeten starten? Die heeft nog niets (kunnen) laten zien op basis waarvan hij er in zou moeten staan, terwijl Barto in twee competitiewedstrijden op rij belangrijke goals heeft gemaakt. Lijkt me een vrij logische keuze dus.

Uiteraard kun je het er niet mee eens zijn, maar het is een beetje apart om net te doen alsof het heel vreemd is dat Barto speelt in plaats van Robertha.
Kalmte alleen kan u redden.

sunderland

Citaat van: denistel op september 28, 2017, 12:18:20
logische opstelling hopen dat ze allemaal scherp staan. |:)
logisch. Die baard speelt alleen maar breed en achteruit.1 grote ergernis. Waarom niet v wermeskerken centraal en v deelen op de back, ik denk dat ze dan nog sterker zijn dan met die eigenwijze Steenvoorden.

denistel

Citaat van: sunderland op september 28, 2017, 17:19:52
logisch. Die baard speelt alleen maar breed en achteruit.1 grote ergernis. Waarom niet v wermeskerken centraal en v deelen op de back, ik denk dat ze dan nog sterker zijn dan met die eigenwijze Steenvoorden.

sai moet je niet centraal zetten he .el baad is op zich de logische vervanger voor steenvoorden
en dus vind ik dat je die er neer moet zetten.

Montana

#26
El Baad idd logische vervanger maar zou Sai ook weleens centraal willen zien. Voetbalt alles naar voren, is rustig en fysiek ook zeker niet minder dan el Baad

denistel

juist omdat ie aan de zij kant speelt kan ie altijd naar voren en durft dat ook
in de midden zal die lastiger gaan denk ik omdat het daar drukker is.

Bankzitter

Logische opstelling. Niet te veel schuiven in de opstelling en vertrouwen geven aan de back-ups. Ik hoop ook dat vd Laan snel ingepast kan worden, maar snap de uitleg van Dijkhuizen voor deze wedstrijd wel.

De Gast

Citaat van: Collingwood op september 28, 2017, 14:21:49
Deze vraag moet bijna wel gebaseerd zijn op jouw afkeer van Barto, want waarom zou Robertha moeten starten? Die heeft nog niets (kunnen) laten zien op basis waarvan hij er in zou moeten staan, terwijl Barto in twee competitiewedstrijden op rij belangrijke goals heeft gemaakt. Lijkt me een vrij logische keuze dus.

Uiteraard kun je het er niet mee eens zijn, maar het is een beetje apart om net te doen alsof het heel vreemd is dat Barto speelt in plaats van Robertha.

Start DKV met Veerman? Het is gewoon geen succes. Rol als supersub, niks meer. We moeten verder.