Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Vrijdag 29 September Cambuur L. - RKC

Gestart door Noordcambuur, september 24, 2017, 09:41:59

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Montana op september 28, 2017, 18:27:44
El Baad idd logische vervanger maar zou Sai ook weleens centraal willen zien. Voetbalt alles naar voren, is rustig en fysiek ook zeker niet minder dan el Baad
nou dat bedoel ik . Dus waarom niet

sunderland

Citaat van: De Gast op september 28, 2017, 19:58:29
Start DKV met Veerman? Het is gewoon geen succes. Rol als supersub, niks meer. We moeten verder.
en dan stel je iemand op die er nog niet aan toe is. Kijk eens bij de trainingen zou ik zeggen. Deze jongen moet je mooi laten invallen. Wb Barto klopt wel maar het is nu niet anders. Je zou Kippersluis in de spits kunnen zetten maar dan gooi je alles weer om terwijl we zo n goede reeks hebben.

zeewolde

Citaat van: De Gast op september 28, 2017, 19:58:29
Start DKV met Veerman? Het is gewoon geen succes. Rol als supersub, niks meer. We moeten verder.
Wat hebben die ermee te maken? Wat interesseert ons die club?

Rossi is eerste spits, Barto tweede. Op het moment dat Rossi er niet is speelt Barto.
Dijkhuizen lijkt voor duidelijkheid te gaan.
Steenvoorden er niet dan El Baad.

Robertha gewoon af en toe minuten laten maken.
Bovendien meeste clubs zijn echt niet blij dat er bij ons een Barto in de spits loopt. MVV fans afgelopen week gingen er voor de wedstrijd al vanuit dat Barto wel weer zou scoren tegen hun. Wees blij met zo'n ideale twaalfde man die er zal staan als Rossi niet kan.

Collingwood

Citaat van: De Gast op september 28, 2017, 19:58:29
Start DKV met Veerman? Het is gewoon geen succes. Rol als supersub, niks meer. We moeten verder.

Bij een eventuele afwezigheid van Reza, zoals bij ons Rossi? Jazeker starten die dan met Veerman.
Kalmte alleen kan u redden.

Dokkumer

Klaar met dat gevloek! :(

Zet Feyenoord Kramer in de basis nu Jörgenson geblesseerd is? JA! En die Kramer "ken er echt helemaal niks van!"

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op september 28, 2017, 20:48:03
Klaar met dat gevloek! :(

Zet Feyenoord Kramer in de basis nu Jörgenson geblesseerd is? JA! En die Kramer "ken er echt helemaal niks van!"

Niet te streng Dokkumer, jij had me een fitte Rossi beloofd. Dan hadden we deze hele discussie niet gehad.  :(  :P
Kalmte alleen kan u redden.

ChantiSCC

Zie dat Rossi op twitter zegt dat ie op noord de wedstrijd komt kijken  |:)

Dokkumer

Citaat van: Collingwood op september 28, 2017, 20:51:49
Niet te streng Dokkumer, jij had me een fitte Rossi beloofd. Dan hadden we deze hele discussie niet gehad.  :(  :P
Rossi had Erik een fitte Rossi beloofd, dus don't shoot the messenger.. Het is toch allemaal de schuld van Menzo!
De discussie had best gevoerd mogen worden, alleen niet met varkens als voorbeeld. Ik laat heel veel toe, maar een varkens discussie gaat te ver!

Collingwood

Citaat van: Dokkumer op september 28, 2017, 22:40:51
Rossi had Erik een fitte Rossi beloofd, dus don't shoot the messenger.. Het is toch allemaal de schuld van Menzo!
De discussie had best gevoerd mogen worden, alleen niet met varkens als voorbeeld. Ik laat heel veel toe, maar een varkens discussie gaat te ver!

:_schater :_schater
Kalmte alleen kan u redden.

El FLaco


Montana


sunderland

Rustig hier, weinig gezeik en gezeur over tactiek ed. :devil

hobbes


Zuid1991

Binne dr al 7000 verkocht? Ken niet kieken helaas  :_schater
Hopelijk aardig gevuld stadion met 18.00 uur happy hour |:)

ChantiSCC

Citaat van: Zuid1991 op september 29, 2017, 17:08:45
Binne dr al 7000 verkocht? Ken niet kieken helaas  :_schater
Hopelijk aardig gevuld stadion met 18.00 uur happy hour |:)

Net ff gekeken volgensmij nu 6500 verkocht