Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Karim Rossi

Gestart door Collingwood, augustus 24, 2017, 13:27:43

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Rossi wil bij Cambuur niets weten van roemloze aftocht
Hij had alles in zich om dit seizoen dé publiekslieveling bij SC Cambuur te worden. De naam, de achtergrond, de uitstraling en de sterke start op het veld. Maar een blessure gooide roet in het eten, voordat de trein Rossi goed en wel het beginstation had verlaten. Na een invalbeurt, drie basisplaatsen, een goal en drie assists zat het seizoen op 22 september na het uitduel met MVV Maastricht (1-1) er al op voor de voetballer van Marokkaanse afkomst en met Zwitserse nationaliteit. ,,Het is frustrerend dat zo'n klein botje in je voet je seizoen zo kan verpesten."
Want in Maastricht brak Rossi zijn middenvoetsbeentje, een blessure waar normaal gesproken zo'n drie maanden herstel voor staat. Een maand later bleek de kwetsuur ernstiger dan aanvankelijk werd gedacht, aangezien de spits ook bandletsel in zijn voet had opgelopen. Een operatie was noodzakelijk om de revalidatie een goed verloop te geven. Cambuur is inmiddels twintig wedstrijden verder, maar Rossi is nog steeds niet terug. ,,Ik hoop tegen het einde van het seizoen nog te kunnen spelen. En hopelijk haalt het team de play-offs, dan kan ik daarin ook spelen."
Het is een ambitieuze doelstelling voor Rossi, want over zeven weken is de reguliere competitie in de eerste divisie afgelopen. Nog twaalf duels heeft Cambuur om zich te plaatsen voor de play-offs. ,,Ik heb er alle vertrouwen in dat we het redden. In mijn dromen zie ik mezelf weer spelen in het stadion.

Bankzitter

#151
Hij begint zich ook weer te roeren op Social Media:
https://www.instagram.com/p/BgJv80dgqKU/

#Week16 #GoingStrong #NotLongNow

Ik moet toegeven: aan enthousiasme ontbreekt het hem niet.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op maart 11, 2018, 10:48:12
Hij begint zich ook weer te roeren op Social Media:
#Week16 #GoingStrong #NotLongNow

Ik moet toegeven: aan enthousiasme ontbreekt het hem niet.
:_schatereerst maar eens zien pas over 5 weken is competitie afgelopen.

De Gast

Liep warm gisteren volgens mij. Jammer dat hij er uiteindelijk toch niet in kwam.

Galdiano

Onbegrijpelijk dat hij niet is ingevallen. Dit was de wedstrijd om minuten te maken in het eerste.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

justremco

Citaat van: Galdiano op april 21, 2018, 18:17:11
Onbegrijpelijk dat hij niet is ingevallen. Dit was de wedstrijd om minuten te maken in het eerste.

Zal maandag bij de beloften wel 45/60 min spelen en Robertha de resterende minuten

Collingwood

SPITS KARIM ROSSI LANGER BIJ SC CAMBUUR

Karim Rossi is ook volgend seizoen te bewonderen in het geel-blauw van SC Cambuur. De spits heeft zijn aflopende contract met één seizoen verlengd, met een optie voor nog een seizoen.

Afgelopen seizoen kwam Rossi door langdurig blessureleed slechts vijf keer in actie. Hierin wist hij twee keer het net te vinden en was hij drie keer de aangever. In het verleden kwam hij onder meer uit voor Hull City (Eng), Zulte Waregem (Bel) en FC Lugano (Zwi).

Mooi nieuws voor de club, vindt ook technisch manager Foeke Booy. "Helaas heeft hij dit seizoen niet veel kunnen spelen, maar in de wedstrijden dat hij er bij was heeft iedereen kunnen zien wat zijn kwaliteiten zijn. Met zijn drive, kracht en scorend vermogen kan hij het verschil maken."

http://cambuur.nl/nieuws/spits-karim-rossi-langer-sc-cambuur/
Kalmte alleen kan u redden.

ruubmac

Citaat van: Collingwood op mei 18, 2018, 15:41:54
SPITS KARIM ROSSI LANGER BIJ SC CAMBUUR

Karim Rossi is ook volgend seizoen te bewonderen in het geel-blauw van SC Cambuur. De spits heeft zijn aflopende contract met één seizoen verlengd, met een optie voor nog een seizoen.

Afgelopen seizoen kwam Rossi door langdurig blessureleed slechts vijf keer in actie. Hierin wist hij twee keer het net te vinden en was hij drie keer de aangever. In het verleden kwam hij onder meer uit voor Hull City (Eng), Zulte Waregem (Bel) en FC Lugano (Zwi).

Mooi nieuws voor de club, vindt ook technisch manager Foeke Booy. "Helaas heeft hij dit seizoen niet veel kunnen spelen, maar in de wedstrijden dat hij er bij was heeft iedereen kunnen zien wat zijn kwaliteiten zijn. Met zijn drive, kracht en scorend vermogen kan hij het verschil maken."

http://cambuur.nl/nieuws/spits-karim-rossi-langer-sc-cambuur/

:_schater
We gaan het zien...

Hendrikscc


moodygrunn

Citaat van: ruubmac op mei 18, 2018, 15:59:13
:_schater
We gaan het zien...

Maakte in die 5 wedstrijden toch best een aardige indruk?
In Henk en Sandor we trust

Collingwood

Citaat van: moodygrunn op mei 18, 2018, 16:12:01
Maakte in die 5 wedstrijden toch best een aardige indruk?

Qua statistieken heel behoorlijk: 2 goals en 3 assists. Zijn spel liet nog wel te wensen over vond ik. Ben benieuwd of hij na/tijdens een volledige voorbereiding echt de concurrentie met Robertha aan kan gaan.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Qua rendement prima, aan de bal en in duels had ik mijn twijfels. Maar succes in de herkansing, verras ons maar.

666

Aan de bal ronduit slecht...
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Galdiano

Citaat van: 666 op mei 18, 2018, 16:38:31
Aan de bal ronduit slecht...

Slechter dan Barto kan niet!
Rossi is jonger, hoger rendament in de 5 wedstrijden, en veel meer duelkracht (stormram)

Robertha wordt toch de nummer 1.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

pvanbuijtene

Citaat van: Galdiano op mei 18, 2018, 17:10:51
Slechter dan Barto kan niet!
Rossi is jonger, hoger rendament in de 5 wedstrijden, en veel meer duelkracht (stormram)

Robertha wordt toch de nummer 1.

Ook daar heb ik mijn twijfels over.. Of ie het een heel jaar kan... Ik vind t voorin wederom summier. Barto zal wel basis staan, als die andere weer geblesseerd raken ;)