Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Issa Kallon

Gestart door Collingwood, augustus 14, 2017, 17:02:18

Vorige topic - Volgende topic

Keira

Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 16, 2017, 17:11:58
Meest spraakmakende speler van de laatste jaren. Topper! Altijd verguisd door de kenners, nooit een onvertogen woord, altijd 100% prof. En ook; altijd er weer staan. Alles voor de club, het team, de supporters.

De man verdiend een standbeeld bij het nieuwe stadion!

denistel

Citaat van: Keira op augustus 16, 2017, 17:18:56
De man verdiend een standbeeld bij het nieuwe stadion!

dit lonkt naar een intikkertje :proost

zeewolde


Dokkumer

Citaat van: poelie-lwd op augustus 16, 2017, 16:17:47
Nee hoor. Hij heeft het altijd al gedaan. Ook voor de hotzone.
Ook voor de hotzone moesten de spitsen meeverdedigen.

Montana

Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 16, 2017, 17:11:58
Meest spraakmakende speler van de laatste jaren. Topper! Altijd verguisd door de kenners, nooit een onvertogen woord, altijd 100% prof. En ook; altijd er weer staan. Alles voor de club, het team, de supporters.

Helemaal mee eens!!  :proost

zeewolde

Citaat van: Geelblauwstiens op augustus 16, 2017, 17:11:58
Meest spraakmakende speler van de laatste jaren. Topper! Altijd verguisd door de kenners, nooit een onvertogen woord, altijd 100% prof. En ook; altijd er weer staan. Alles voor de club, het team, de supporters.
_O_ _O_

poelie-lwd

Citaat van: Dokkumer op augustus 16, 2017, 19:03:11
Ook voor de hotzone moesten de spitsen meeverdedigen.

Ik heb het niet over meeverdedigen. De man is ook bij balbezit eigenlijk overal waar hij niet hoort te zijn. Behalve in de punt. Standbeeld is wmb prima maar dan naast eentje van Hemmen.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

wiekie1969

Citaat van: Keira op augustus 16, 2017, 17:18:56
De man verdiend een standbeeld bij het nieuwe stadion!

Hou toch op man met die persoonsverheerlijking. Ook Barto is een passant bij de club. Dan kest wel 94 standbeelden neerzetten.

wiekie1969

#53
En voor Fred Grim 62

Bankzitter

Hemmen imiteetde in het veld vaak al een standbeeld.

poelie-lwd

Citaat van: Bankzitter op augustus 17, 2017, 10:25:18
Hemmen imiteetde in het veld vaak al een standbeeld.

Zijn inbreng in het kampioensjaar vergeten? Respectloos gelul.
Iedereen heeft recht op mijn mening.

speculeter

Citaat van: poelie-lwd op augustus 17, 2017, 10:36:29
Zijn inbreng in het kampioensjaar vergeten? Respectloos gelul.
ze bedoelen natuur zijn laatste jaar poelie.
Lekker genieten op Ameland!
Waar zit je?

Bankzitter

Grapje joh, zal voortaan een smiley to voegen.
Barto was ook best belangrijk, was een mooi stuntteam.

poelie-lwd

Citaat van: speculeter op augustus 17, 2017, 10:38:51
ze bedoelen natuur zijn laatste jaar poelie.
Lekker genieten op Ameland!
Waar zit je?

Kiekduun. Zal wel lukken al hoost het op dit moment  :_schater
Iedereen heeft recht op mijn mening.

poelie-lwd

Citaat van: Bankzitter op augustus 17, 2017, 10:40:13
Grapje joh, zal voortaan een smiley to voegen.
Barto was ook best belangrijk, was een mooi stuntteam.

:proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.