Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017

Gestart door Collingwood, augustus 12, 2017, 21:45:18

Vorige topic - Volgende topic

sunderland

Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 17, 2017, 17:04:57
Dat gaat rap, een uurtje of 2 geleden waren het nog 2130 kaartjes. Lijkt me bijna niet kunnen?
ongeveer 5800

sunderland


sunderland


ChantiSCC


Zuid1991

Citaat van: sunderland op augustus 17, 2017, 17:53:03
Dus verwacht ong 6500 6700 max
Stel er komen morgen een 1000 vaste mensen niet ivm vakantie, dan zit je nu ook al op 6800 met nog een dag verkoop.
Dus verwacht wel een 7000 +
Kaartverkoop is vanmiddag aardig goed gegaan als je 400 kaarten verkoopt

ace1974

Citaat van: wiekie1969 op augustus 17, 2017, 12:22:52
Waarom speelt vd Laan niet? Beste man op de training deze week.

zit op de bank....

Keira

Citaat van: ace1974 op augustus 17, 2017, 19:32:57
zit op de bank....

Laat het maar eerst helemaal fit worden. Verdediging staat gewoon goed..

justremco

Citaat van: Keira op augustus 17, 2017, 19:47:22
Laat het maar eerst helemaal fit worden. Verdediging staat gewoon goed..

En als er iemand geblesseerd raakt morgen?

ace1974

Citaat van: Keira op augustus 17, 2017, 19:47:22
Laat het maar eerst helemaal fit worden. Verdediging staat gewoon goed..

daarom zit ie ook op de bank en niet in de basis  ;)

Jandehulk

    Super dat martijn vd laan alweer zo snel bij de selectie zit natuurlijk  _O_    martijn is fit 1 van de 2 beste spelers in ons selectie  :y

D.H.Skolten

Citaat van: Jandehulk op augustus 17, 2017, 20:48:47
    Super dat martijn vd laan alweer zo snel bij de selectie zit natuurlijk  _O_    martijn is fit 1 van de 2 beste spelers in ons selectie  :y
Mooi man, gun het hem en Cambuur zo. We zullen dit seizoen echt wat meevallertjes nodig hebben. Maar denk dat het heel moeilijk wordt morgen. Lets see!

denistel

matchday aanpakku die lui en 3 pt in eigen huis houden

Gasgeve


pvanbuijtene

Citaat van: Jandehulk op augustus 17, 2017, 20:48:47
    Super dat martijn vd laan alweer zo snel bij de selectie zit natuurlijk  _O_    martijn is fit 1 van de 2 beste spelers in ons selectie  :y

En dat vind ik toch wel enorm zorgwekkend!!

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.