Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

SC Cambuur - Jong Ajax vrijdag 18 augustus 2017

Gestart door Collingwood, augustus 12, 2017, 21:45:18

Vorige topic - Volgende topic

wiekie1969

Waarom speelt vd Laan niet? Beste man op de training deze week.

Voorstopper

Op de persconferentie nam Keizer al een voorschot op de mogelijke verandering. "We hebben een druk programma, spelen donderdag (vandaag, red.), zondag, donderdag, zondag. Dus dat kun je niet met elf man. Bovendien is er een aantal jongens dat aan de deur klopt. Daar moeten we gebruik van maken en dat zal ook gebeuren. Het zou tegen Rosenborg al kunnen, maar ook zondag tegen FC Groningen."

De wedstrijdselectie bestaat uit:

Andre Onana
Benjamin Van Leer
Joël Veltman
Matthijs de Ligt
Davinson Sanchez
Nick Viergever
Mitchell Dijks
Deyovaisio  Zeefuik
Damil Dankerlui
Donny van de Beek
Hakim Ziyech
Carel Eiting
Lasse Schöne
Frenkie De Jong
David Neres
Klaas Jan Huntelaar
Amin Younes
Kasper Dolberg
Justin Kluivert

jongens die vorig seizoen in Jong Ajax belangrijk waren zijn er dus morgenavond waarschijnlijk niet bij.
Jong Ajax bestaat uit de volgende spelers:
Keepers

Peter Leeuwenburgh
Stan van Bladeren

Verdedigers

Terry Lartey Sanniez
Damil Dankerlui
Darren Sidoel
Leon Bergsma
Mauro Savastano
Nathan Leyder
Robin Schouten
Danilho Doekhi

Middenvelders
Zian Flemming
Noussair Mazraoui
Reda Boultam
Dani de Wit
Teun Bijleveld

Aanvallers
Vince Gino Dekker
Mees de Wit
Kaj Sierhuis
Azor Matusiwa
Robert Murić

Ik ken eigenlijk alleen kai Sierhuis, de rest zegt me niet zoveel. Ik weet dus ook niet hoe goed deze ploeg is. Maar de "gouden" selectie met kluivert/Nouri/van Beek/de Jong is verleden tijd en zijn doorgestroomd naar het eerste.
Ik denk dat we dus wel van dit jong Ajax moeten kunnen winnen. Volgens mij zijn ze lang niet zo sterk als afgelopen seizoen. Maar vrijdag gaan we het zien... |:) |:) |:) |:)

Collingwood

Ik ben bang dat je er een paar vergeet, zoals Cerny, Cassierra en Johnsen. We zullen zien waar ze morgen mee komen!
Kalmte alleen kan u redden.

denistel

Citaat van: zeewolde op augustus 16, 2017, 20:54:12
dat zouden gewoon meer clubs moeten doen. En dan individueel kijken wat spelers meer nodig hebben dan ca. 2 uur trainen op een dag.

juistum 1 heeft meer kracht nodig ander meer techniek. zijn zo veel dingen om aan te werken.

Voorstopper

Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2017, 12:43:09
Ik ben bang dat je er een paar vergeet, zoals Cerny, Cassierra en Johnsen. We zullen zien waar ze morgen mee komen!
Johnsen is woensdag net gecontracteerd, heeft dus nog niet meegetraind, lijkt me niet dat ze die opstellen.

Collingwood

Citaat van: Voorstopper op augustus 17, 2017, 12:44:20
Johnsen is woensdag net gecontracteerd, heeft dus nog niet meegetraind, lijkt me niet dat ze die opstellen.

Denk het ook niet, maar verwacht hem wel op de bank en dat kan al lastig genoeg worden. Cerny - Cassierra - Johnsen is een voorhoede die in de eredivisie niet zou misstaan en overigens ook meer dan 8 miljoen heeft gekost (anderhalf keer de begroting van Cambuur). Maar verder geen competitievervalsing hoor...

Verder zitten ze gelukkig krap in de verdedigers en middenvelders, dus daar zullen ze sowieso aardig verzwakt zijn ten opzichte van vorig seizoen. Daar moeten wij van profiteren! Er bovenop klappen en er voor zorgen dat de aanvallers niet in het spel voorkomen.
Kalmte alleen kan u redden.

wiekie1969

Citaat van: Collingwood op augustus 17, 2017, 12:48:39
Denk het ook niet, maar verwacht hem wel op de bank en dat kan al lastig genoeg worden. Cerny - Cassierra - Johnsen is een voorhoede die in de eredivisie niet zou misstaan en overigens ook meer dan 8 miljoen heeft gekost (anderhalf keer de begroting van Cambuur). Maar verder geen competitievervalsing hoor...

Verder zitten ze gelukkig krap in de verdedigers en middenvelders, dus daar zullen ze sowieso aardig verzwakt zijn ten opzichte van vorig seizoen. Daar moeten wij van profiteren! Er bovenop klappen en er voor zorgen dat de aanvallers niet in het spel voorkomen.

Jong Ajax is slechter geworden, maar dat zijn we zelf ook.

De Gast

Een nieuw seizoen.. en weer Barto in de spits. Heb te doen met Mathieu en Daniels morgenavond.. die weten niet wat ze meemaken.

justremco

Citaat van: Voorstopper op augustus 17, 2017, 12:44:20
Johnsen is woensdag net gecontracteerd, heeft dus nog niet meegetraind, lijkt me niet dat ze die opstellen.

Heeft gister en vansaag getraind, zit dus waarschijnlijk wel bij de selectie. Cerny, Cassierra, Muric waarschijnlijk ook en misschien nog Lamprou?

AL

Citaat van: De Gast op augustus 17, 2017, 13:27:50
Een nieuw seizoen.. en weer Barto in de spits. Heb te doen met Mathieu en Daniels morgenavond.. die weten niet wat ze meemaken.

Van die 3 vind ik Barto nog de beste ook.
Mathieu na 45 minuten kapot........
Ben benieuwd hoe het gaat morgenavond.
Helaas niet aanwezig al is Mallorca zeker geen straf.

moodygrunn

Citaat van: De Gast op augustus 17, 2017, 13:27:50
Een nieuw seizoen.. en weer Barto in de spits. Heb te doen met Mathieu en Daniels morgenavond.. die weten niet wat ze meemaken.
Inderdaad,  een voetballer die standaard een 6.5 scoort......wat een armoe
In Henk en Sandor we trust

ChantiSCC

Citaat van: De Gast op augustus 17, 2017, 13:27:50
Een nieuw seizoen.. en weer Barto in de spits. Heb te doen met Mathieu en Daniels morgenavond.. die weten niet wat ze meemaken.

Ach ja alsof er nog niet genoeg azijnzeikers zijn hé  :_schater

Zuid1991

Nog 1719 kaarten over met nog meer dan een dag verkoop te gaan. Ik weet dat het vakantie tijd is, en er dus mensen zijn die niet kunnen komen. Maar verwachting is dan toch een 7000 + lui.
En dat is toch zeer netjes.
Gas gevuh morgen.  |:)

Cambuur Groningen

Citaat van: Zuid1991 op augustus 17, 2017, 16:55:06
Nog 1719 kaarten over met nog meer dan een dag verkoop te gaan. Ik weet dat het vakantie tijd is, en er dus mensen zijn die niet kunnen komen. Maar verwachting is dan toch een 7000 + lui.
En dat is toch zeer netjes.
Gas gevuh morgen.  |:)
Dat gaat rap, een uurtje of 2 geleden waren het nog 2130 kaartjes. Lijkt me bijna niet kunnen?

Zuid1991

#89
Citaat van: Cambuur Groningen op augustus 17, 2017, 17:04:57
Dat gaat rap, een uurtje of 2 geleden waren het nog 2130 kaartjes. Lijkt me bijna niet kunnen?
Klopt, zag ik ook.
Mooi clupke he |:)
Hoop dat er morgen nog aardig wat verkocht worden.
Een goed gevuld stadion bij de eerste wedstrijd is altijd mooi |:)