Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nigel Robertha

Gestart door Collingwood, juli 05, 2017, 16:33:56

Vorige topic - Volgende topic

Lore

Ik heb geen idee hoe goed hij is, maar Bersiha kende ook niemand en dat liep ook uitstekend af........oei, wacht eens even!

Nee hoor: Laat het maar zien jongen, gas erop!

RotterdamLeeuwarden

Welkom !

Van de ene mooie club naar de andere mooie club.

RotterdamLeeuwarden.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

666

Weet iemand wat voor soort spits hij is?

Ps welkom bij onze mooie club.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Gasgeve

Citaat van: 666 op juli 05, 2017, 18:08:09
Weet iemand wat voor soort spits hij is?

Ps welkom bij onze mooie club.
Snel en vrij sterk. Stond in de jeugd ook wel eens aan de buitenkant.

sunderland

Vd belt geeft ook duidelijk aan dat het een gok is met veel potentie. Weet niet of dijkhuizen hem al kon uit rotterdam

666

Citaat van: Gasgeve op juli 05, 2017, 18:09:13
Snel en vrij sterk. Stond in de jeugd ook wel eens aan de buitenkant.

Oke ik ben zeer benieuwd
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

058-4life

Als rechtsbuiten kan hij ook wel uit de voeten.

Noordcambuur


poelie-lwd

Knaap met bravoure en toch ook veel realiteitsbesef. Vergelijkbaar met Mathieu. Hier is bewust naar gekeken. Denistel wordt op zijn wenken bediend  :proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Dokkumer

Nog nooit van hem gehoord, maar na wat Google werk toch positief. Een redelijke staat van dienst gezien de regelmatige uitverkiezingen voor de nationale elftallen van zijn leeftijdscategorie.
De meningen van supporters zijn overwegend positief, maar ik hoor ook enkele klanken dat hij hooguit middenmoot Eredivisie aan kan. Mooi ons niveau dus.

Nigel welkom en laat de vijandelijke netjes vaak bollen!!

Yellow Army

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op juli 05, 2017, 17:14:03
Welkom !

Van de ene mooie club naar de andere mooie club.

RotterdamLeeuwarden.

Vertel eens wat jij van hem weet Rottedarm
Area 58


Collingwood

Citaat van: Bernardo op juli 05, 2017, 20:44:07
https://www.fr12.nl/nieuws/43127-robertha-feyenoord-wilde-mijn-contract-verlengen.html

Kon dus blijven bij Feyenoord, maar ook naar andere clubs in de eredivisie. Bijzonder verstandig van zo'n 19-jarige jongen dat hij dan kiest voor zijn eigen ontwikkeling. Van den Belt lijkt ook weer goed naar instelling te hebben gekeken.
Kalmte alleen kan u redden.

Noordcambuur

En transfervrij ook mooi geen cent gekost |:)

Bankzitter

Het klinkt allemaal positief. Je kan het slechter treffen als jonge spits met trainers als Dijkhuizen en Bruin.
Nu nog een spits van een jaar of 25/26 erbij voor 1 seizoen en dan heb je mooi drie spitsen die elkaar scherp kunnen houden en beter maken.