Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Nigel Robertha

Gestart door Collingwood, juli 05, 2017, 16:33:56

Vorige topic - Volgende topic

Collingwood

SC CAMBUUR NEEMT NIGEL ROBERTHA OVER VAN FEYENOORD

Cambuur heeft zich opnieuw slagvaardig getoond op de transfermarkt. Spits Nigel Robertha komt de manschappen van Marinus Dijkhuizen per direct versterken. Hij komt transfervrij over van landskampioen Feyenoord en heeft en contract getekend voor twee seizoenen (met een optie voor nog een seizoen).

Robertha doorliep de volledige jeugdopleiding van Feyenoord en speelde in nagenoeg alle vertegenwoordigende jeugdelftallen van Nederland. Op 1 mei 2016 maakte hij zijn debuut voor de Rotterdammers in de uitwedstrijd bij Willem II.

"Een 19-jarige spits met veel potentie", zo omschrijft technisch directeur Gerald van den Belt de nieuwste aanwinst van SC Cambuur. "Hij heeft een prima opleiding gehad en het is niet voor niks dat hij in de O18, O17, O16 en O15 teams van het Nederlands Elftal heeft gespeeld. Hij krijgt hier de kans om zijn talent verder te ontwikkelen en hopelijk belangrijk te worden voor het team."

http://cambuur.nl/nieuws/sc-cambuur-neemt-nigel-robertha-feyenoord/
Kalmte alleen kan u redden.

jeff


Oetseuuh

Welkom ouwe!  |:)

Laat het maar zien!

Galdiano

Welkom.

Had nog contract tot 2018.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

hobbes

Citaat van: Galdiano op juli 05, 2017, 16:43:00
Welkom.

Had nog contract tot 2018.

Er wordt gemeld dat hij transfervrij is

Collingwood

#5
Citaat van: hobbes op juli 05, 2017, 16:44:52
Er wordt gemeld dat hij transfervrij is

Klopt beide. Feyenoord zal wel een doorverkooppercentage of zo hebben bedongen maar er is geen transfersom betaald.

EDIT: Had volgens hem zelf ook bij Feyenoord mogen blijven, maar zag hij niet zitten omdat hij deel uit wilde maken van een eerste team. Bron: Interview op site OF.
Kalmte alleen kan u redden.

Bankzitter

Uit het netwerk van Dijkhuizen of door Cambuur zelf gescout?

HD

Hmm ken deze speler zelf niet, maar ik dat gepiep zo hoor van de Feyenoord fans kan dit wel eens een hele leuke speler zijn.

  |:) WELKOM  |:)

DayDreamer


058-4life

Ik kende hem al wel. Leuk spelertje met goede potentie! Welkom! Keurig Belt!  |:)

AL

Ken hem niet, maar welkom!
Hoop wel dat er nog een spits komt die er direct staat.
Anders wordt Barto gewoon 1e spits.

058-4life

Waarom Robertha niet 1e spits?

Collingwood

Robertha krijgt de tijd om zich te ontwikkelen, aldus Van den Belt. Dus zeker geen eerste spits.

Barto ook niet. Dijkhuizen heeft nadrukkelijk gezegd dat ze nog een spits zoeken en daar bedoelde hij vast niet een halve jeugdspeler mee, hoe talentvol ook. Daarnaast, waarom wilden ze anders Kostov op proef nemen?

Zou me wel kunnen voorstellen dat ze een spits gaan huren en hopen dat Robertha er volgend seizoen klaar voor is.
Kalmte alleen kan u redden.

DeBruyne

Bij Feyenoord zijn sommige supportes al bang voor een Vincent Janssen scenario. Laten we dat hopen

speculeter

Volgens feijeNoord fans wel een groot talent en ze snappen niet waarom ze hem hebben laten gaan.