Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

jong ajax-SC Cambuur 05 mei 2017

Gestart door de Kale, mei 01, 2017, 14:52:10

Vorige topic - Volgende topic

de Kale


de Kale

Jong Ajax – SC Cambuur
Vrijdag 5 mei om 20 uur

Deze wedstrijd is een verplichte buscombi

Prijs € 20.- voor leden KvC / 25,00 niet leden
Vertrek 16.45 uur vanaf het parkeerterrein gastenvak
Supporters dienen uiterlijk 16.30 uur aanwezig te zijn
Instap op vertoon van uitkaart

John Hiatt


Nightmarelwd

Een verplichte buscombi op 5 mei 2017. Ben ik de enige die dat vreemd vind op Bevrijdingsdag.
MI-Sider for Life

Casuals-lwd

En je dacht dat het niet erger kon.

speculeter


denistel

op zich alweer een drama dat er een heel programma op 5 mei is want
je weet dat er overal feesten zijn he.maar ja plannen is heel moeilijk denk ik.

Treb

Gek he na wat er een paar jaar geleden is gebeurd.

zeewolde


Huzumer

Planning is idd ruk en dan opgesloten zitten in het uitvak op de 2e ring in een verder leeg stadion?!!  l8l l8l l8l

Hoekieom

Volgens mij word deze wedsrijd op hun jeugdcomplex gespeeld 8P :_schater

justremco

Citaat van: Hoekieom op mei 01, 2017, 17:55:05
Volgens mij word deze wedsrijd op hun jeugdcomplex gespeeld 8P :_schater

Nee hoor, "gewoon" in de arena

weestwel

Citaat van: denistel op mei 01, 2017, 17:13:20
op zich alweer een drama dat er een heel programma op 5 mei is want
je weet dat er overal feesten zijn he.maar ja plannen is heel moeilijk denk ik.

Had beter naar de zaterdag verplaats kunnen worden. Nu heb je op zaterdag helemaal geen wedstrijden omdat het programma van de ere op zondag wordt afgewerkt. Een gemiste kans.

justremco

Citaat van: weestwel op mei 01, 2017, 18:39:11
Had beter naar de zaterdag verplaats kunnen worden. Nu heb je op zaterdag helemaal geen wedstrijden omdat het programma van de ere op zondag wordt afgewerkt. Een gemiste kans.

De laatste 2 speelrondes moeten altijd tegelijk gespeeld worden, maar blijkbaar is er soms wel wat mogelijk aangezien jong Utrecht en den Bosch al gespeeld hebben

666

Ik hoop dat er niemand heen gaat, ik iig niet. Jong competitievervalsing  l0l
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander