Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

jong ajax-SC Cambuur 05 mei 2017

Gestart door de Kale, mei 01, 2017, 14:52:10

Vorige topic - Volgende topic

Casuals-lwd

#30
Zou sowieso niet gaan ,maar er is 1 op 1 verkoop op het thuisvak.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Casuals-lwd op mei 02, 2017, 21:24:54
Er is 1 op 1 verkoop in het thuisvak...
wat is 1 op 1 verkoop. 1 kaartje  per persoon?
Henk, held, bedankt

Casuals-lwd

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 02, 2017, 21:26:24
wat is 1 op 1 verkoop. 1 kaartje  per persoon?
1 kaart per clubcard, ze denken dat we massaal op de thuisvakken gaan zitten ofzo.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Ronnie tng op mei 02, 2017, 14:48:06
Normaal ben ik het helemaal met je eens hoor maar in dit geval sluit ik me helemaal aan bij JSCC. Ik heb nog nooit iemand positief gehoord over de beloften. Dan is het uitvak leeg houden een mooi signaal naar de club toe hoe supporters er over denken. Als grotere club van de JL zou Cambuur (in belang van supporters) eens het voortouw moeten nemen tegen de beloften. Echter doordat er steeds enkele tientallen supporters wel afreizen naar dit soort wedstrijden kan bvo zeggen dat er verdeeldheid is wat dit onderwerp betreft. Natuurlijk wanneer kan , ga je je club achterna, echter in dit geval zou een boycot perfect zijn.

Bevrijdingsdag , bevrijdt ons van de beloften.
Wedstrijd gaat (gelukkig) nergens meer om. Wat als deze wedstrijd beslissend was voor kampioenschap?

Als er een boycot georganiseerd zou zijn met publiciteit zou ik daar helemaal achter staan. Nu is het niets.

En om die paar mensen die enthousiasten zijn om te gaan, te zeggen dat ze daarom er niet heen mogen... Als er straks 10 man staan of 0, niemand die het opmerkt. Als we nu ook al een statement moeten maken naar Cambuur zelf om iets duidelijk te maken over de jong elftallen??. Laat dan een petitie ondertekenen door 10.00 man ipv een uitvak van 0 mensen ipv 25. Dat is ook een statement van niets. Maar ik pas me graag aan.
Henk, held, bedankt

Huzumer

Ik moet zeggen dat ik (teveel) Jong Teams ook niks vind, maar als het gemaximeerd wordt, dan is er nog mee te leven. Ik hoorde dat het maximaal 4 is/wordt; ik zou eerder kiezen voor max. 2. Ter overdenking: als wij Eredivisie spelen en Jong Cambuur haalt Jupiler League, zouden we er dan ook problemen mee hebben?!

666

Citaat van: Huzumer op mei 02, 2017, 23:27:02
Ik moet zeggen dat ik (teveel) Jong Teams ook niks vind, maar als het gemaximeerd wordt, dan is er nog mee te leven. Ik hoorde dat het maximaal 4 is/wordt; ik zou eerder kiezen voor max. 2. Ter overdenking: als wij Eredivisie spelen en Jong Cambuur haalt Jupiler League, zouden we er dan ook problemen mee hebben?!

Ja, gewoon in een aparte competitie laten voetballen. Talenten kun je gewoon verhuren aan andere clubs of bij je eigen selectie voegen. Ik vind het echt helemaal niets, het is ook niet bedacht voor clubjes als Cambuur of onderkant eredivisie. Het is bedacht voor clubs met een grote begroting die wel 12 teams kunnen opstellen.

Voorheen werden de talenten van de grote clubs ook gewoon verhuurt aan andere clubs om ze te harden. Voelen ze de druk van de achterban en het moeten presteren.

Daarnaast de troosteloze ambiances en het niet voor de prijzen kunnen gaan, maar soms weer wel en de wisselende samenstellingen van de teams. Als ik het zo opnoem moet ik alweer kotsen.
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

speculeter

Geen monteiro op de training  vanochtend. ...

weestwel


sunderland


Collingwood

Dezelfde opstelling als tegen Eindhoven, aldus HaH.

Dus: Zeinstra; Van Deelen, Steenvoorden, Schilder, Peersman; E. Bakker, Monteiro, Van de Streek; Lilipaly, Hoefdraad, Tissoudali.

Ben persoonlijk wel positief verrast, gebaseerd op eerdere wedstrijden zou het me niet hebben verbaasd als ze in moeilijke potten (zoals morgen en uitwedstrijden in de play-offs) Mannes erbij zouden zetten op het middenveld. Morgen kan wat dat betreft ook een test zijn natuurlijk.
Kalmte alleen kan u redden.

Bernardo

Hopen dat Bosz in het weekend wat spelers als de Jong, Nouri etc gaat gebruiken. Doen die morgen iig niet mee.

El Ma-kri-niii

Citaat van: Bernardo op mei 04, 2017, 12:49:08
Hopen dat Bosz in het weekend wat spelers als de Jong, Nouri etc gaat gebruiken. Doen die morgen iig niet mee.
Reken er maar op dat die morgen niet meedoen inderdaad.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Bernardo op mei 04, 2017, 12:49:08
Hopen dat Bosz in het weekend wat spelers als de Jong, Nouri etc gaat gebruiken. Doen die morgen iig niet mee.

Stel dat we nog met VVV in strijd waren om het kampioenschap wat waren de opstellingen van Jong Ajax dan een schande geweest.
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 04, 2017, 13:27:37
Stel dat we nog met VVV in strijd waren om het kampioenschap wat waren de opstellingen van Jong Ajax dan een schande geweest.

Daar irritteer ik mij ook mateloos aan! Ongelovelijk hoe de KNVB de JL als achtergesteld kindje beschouwd!

Collingwood

Inderdaad je reinste competitievervalsing.
Kalmte alleen kan u redden.