Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 08-04-2013] Dordrecht - SC Cambuur

Gestart door TM, februari 25, 2013, 19:32:22

Vorige topic - Volgende topic

TM

CiteerFC Dordrecht  - SC Cambuur
Vrijdag vrijdag 1 Maart 2013 om 20 uur

Deze wedstrijd is een verplichte autocombi.
Inschrijven kan vanaf maandag 25 februari tot uiterlijk donderdag 28 februari 12 uur.

Kosten € 8,- (incl. € 2,- administratiekosten)
Omwisselbiljet omwisselen bij de administratie van het Cambuurstadion op de wedstrijddag vanaf 15:45 uur.

marrumer

beetje ver weg...  is een uitkaart verplicht?

veroen

Als je wil gaan stap je toch lekker in de auto en ga je daar op de hoofd zitten

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk


marrumer

Citaat van: veroen op februari 25, 2013, 21:48:43
Als je wil gaan stap je toch lekker in de auto en ga je daar op de hoofd zitten

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
dat is ook een idee  :). we moeten hier winnen we hebben in een oefenwedstrijd met 3-4 hier gewonnen in de winterstop en volendam heeft met 6-1 van die lui gewonnen.

speculeter

Bakens terug in de basis,oebele mooi op 10.makrini en bakker erachter.
Hemmen in spits,adje en de leeuw op de flanken.
Laten we het zo maar proberen.
En wat hebben we te verliezen?
Nacompetitie halen we wel,gewoon onbevangen voetballen,zonder
te veel opdrachten :scc

denistel

die lui zijn na de winterstop nog niet echt in vorm,,gedonder met trainers
dus er liggen zeker kansen 3 punten pakken en dan maandag veendam
thuis.in deze competitie is van alles mogelijk.

Keizer

Komende 2 wedstrijden tegen Dordrecht en Veendam 6 punten pakken en dan kan het nog een heel leuk seizoen gaan worden. Verwacht dat Cambuur vrijdag minder moeite heeft met Dordrecht dan maandag tegen Veendam, dat vind ik toch een vervelend ploegje. Ik zeg 1-3  |:)

Sampdoria

Citaat van: marrumer op februari 25, 2013, 22:03:33
Citaat van: veroen op februari 25, 2013, 21:48:43
Als je wil gaan stap je toch lekker in de auto en ga je daar op de hoofd zitten

Verstuurd van mijn GT-I9300 met Tapatalk
dat is ook een idee  :). we moeten hier winnen we hebben in een oefenwedstrijd met 3-4 hier gewonnen in de winterstop en volendam heeft met 6-1 van die lui gewonnen.

Eindhoven verloor ook met 6-1 van Sparta, waar wij een paar dagen later alle moeite mee hebben. Zegt dus niets. Heb vaak liever dat een ploeg wat overmoedig het veld in komt, dan dat ze zich bij voorbaat al in gaan graven. De kans dat ze dat doen na een 6-1 is vrij groot.

TM

Je moet dit soort wedstrijden gewoon winnen. Je kunt nu profiteren van de misstap van Sparta van gister. Sparta krijgt De Graafschap vrijdag op bezoek, dus dat zal ook weer een lastig duel voor Sparta worden.

Maar eerst zelf maar eens beter gaan voetballen!

Len Cantello

Je hebt niks te verliezen en alles te winnen in deze wedstrijden. Vol vertrouwen er in kletsen. En de drie puntjes zijn binnen!

:0= IK WIL GVD KAMPIOEN WORDEN!
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Ronnie tng

Citaat van: Len Cantello op februari 26, 2013, 20:03:59
Je hebt niks te verliezen

:0= IK WIL GVD KAMPIOEN WORDEN!

:_schater Ben het met deel 2 zeker eens!

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

oost058

Het kan me niet schelen hoe, maar ik wil 3 punten vrijdag!!

:0= WINNEN
:0= EN OP NAAR HET KAMPIOENSCHAP

|:) |:) |:)

Ruppppert

Citaat van: mscc op februari 27, 2013, 02:36:16
Mag toch wel hopen dat er vrijdag dan weer eens 3 punten deze kant opkomen.
idd