Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

[Ma. 08-04-2013] Dordrecht - SC Cambuur

Gestart door TM, februari 25, 2013, 19:32:22

Vorige topic - Volgende topic

Chipke

Er was geen training bij VV Leeuwarden, weer heel erg slecht aangegeven. Op de site staat gewoon dat er training is. Ga zometeen wel even achter de vermoedelijk opstelling aan. Denk dat er ten opzichte van vorige week Vrijdag niks veranderd.

Holwerd voor Cambuur

Hoeveel supporters staan er op papier voor morgen?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Lwdscc

Citaat van: Chipke op februari 28, 2013, 11:32:01
Er was geen training bij VV Leeuwarden, weer heel erg slecht aangegeven. Op de site staat gewoon dat er training is. Ga zometeen wel even achter de vermoedelijk opstelling aan. Denk dat er ten opzichte van vorige week Vrijdag niks veranderd.

Gerard Bos twittert nu pas over de training... Hemmen is er niet bij. En de vraag is wie er linksback speelt en wie naast Makrini en Bakker het middenveld gaat vormen...

Bernardo

Bijker toch gewoon linksback lijkt me?

Lwdscc

Citaat van: Bernardo op februari 28, 2013, 12:40:43
Bijker toch gewoon linksback lijkt me?

Die had afgelopen maandag net als hemmen en adnane ook griep?
Of misschien is Bakens wel weer helemaal fit en gaat van der laan naar de links back (hoop ik trouwens niet, want met van der Laan is het veel dreigender opbouwen..)..

Bernardo

Vd Laan was ook ziek. Dus dat lijkt me dan niet de reden. Gewoon Dijkstra eruit, Bakens erin en voor de rest niks veranderen achterin.

Chipke

Vermoedelijke opstelling #cambuur: Telgenkamp; Droste, Dijkstra, van der Laan (Bakens), Bijker; El Makrini, Rose, Bakker; Schokker, Barto, Tighadouini

TM

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 28, 2013, 12:21:07
Hoeveel supporters staan er op papier voor morgen?

Als je het op twee handen kan tellen is het veel, denk ik..

speculeter

Citaat van: Chipke op februari 28, 2013, 13:09:23
Vermoedelijke opstelling #cambuur: Telgenkamp; Droste, Dijkstra, van der Laan (Bakens), Bijker; El Makrini, Rose, Bakker; Schokker, Barto, Tighadouini
met bakens en rose en bartho heb je wel weer veel kopkracht.

Bernardo

Waarom niet gewoon Bakens en vd Laan centraal? :(

Chipke

Citaat van: Bernardo op februari 28, 2013, 13:41:54
Waarom niet gewoon Bakens en vd Laan centraal? :(

Dijkstra doet het de laatste wedstrijden redelijk en heeft het geluk dat we drie wedstrijden ongelsagen zijn met hem in de basis. Van der Laan is overigens niet helemaal fit.

Bernardo

En Bakens heeft geen krediet bij Arts?  Veruit onze beste verdediger.

Sander Scc

Dit word een lastige pot.
Geen spits, geen fans.. Dord 6-1 verloren, dus die zijn gebrand op een goed resultaat tegen scc.

Toch denk ik 0-1..  |:)


Bernardo

Volgens huis aan huos speelt keurntjes wel..