Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Wout Droste

Gestart door DR888SCC, februari 23, 2013, 22:04:35

Vorige topic - Volgende topic

DR888SCC

Wat is er aan de hand met Wout Droste?
Vorig jaar een prima verdediger, en dit jaar iedere wedstrijd wat mij betreft een onvoldoende.
Verdedigend ontzettend zwak en aanvallend ronduit slecht. Dat hij de laatste wedstrijd niet werd gewisseld is mij een raadsel.
Geef Johnny de Vries maar een kans.

marrumer

 ik vind het dit seizoen de slechtse speler van cambuur en echt een amateurvoetballer.

denistel

had gister geen directe tegen stander en kwam dus te zwemmen

vorig jaar zat ie boven op de man en kwam regelmatig mee langs de lijn.

nogmaals je moet spelers soms meer verantwoordelijkheid geven waardoor
ze scherp moeten zijn,,,nu wist ie niet wat ie moest doen.

Grijskijkert

Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 22:26:00
had gister geen directe tegen stander en kwam dus te zwemmen

vorig jaar zat ie boven op de man en kwam regelmatig mee langs de lijn.

nogmaals je moet spelers soms meer verantwoordelijkheid geven waardoor
ze scherp moeten zijn,,,nu wist ie niet wat ie moest doen.
Maar een bij Cambuur uitgeleerde speler moet toch weten wat hij moet doen?
IN HENK WE TRUST!!!

denistel

hij weet misschien wel wat ie wil maar mag ie ook dat zou ik graag willen weten

Grijskijkert

Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 23:35:52
hij weet misschien wel wat ie wil maar mag ie ook dat zou ik graag willen weten
Wie moet hem tegenhouden dan? Wat er al eerder gezegd werd, spelers mogen nu ook wel eens het heft(verantwoording) in handen nemen
IN HENK WE TRUST!!!

DR888SCC

Heeft volgens mij te maken met z,n houding en het ontbreken van lef.  Steeds maar weer van die domme ballen achteruit i.p.v proberen een combinatie aan te gaan met Bakker en Schokker en vooruit te voetballen. Daarnaast is ook z,n passing echt een drama. Kortom wat ik al eerder zei geef Johnny de Vries nu maar eens de voorkeur, kan nooit minder zijn dan Droste. Op deze manier blijft het iedere keer weer billenknijpen met Droste aan de bal. :zucht

denistel

Citaat van: grijskijker op februari 23, 2013, 23:38:39
Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 23:35:52
hij weet misschien wel wat ie wil maar mag ie ook dat zou ik graag willen weten
Wie moet hem tegenhouden dan? Wat er al eerder gezegd werd, spelers mogen nu ook wel eens het heft(verantwoording) in handen nemen

je moet wel doen wat je opgedragen wordt he anders sta je er naast.

DR888SCC

Ik neem niet aan dat hij de opdracht krijgt om bijna iedere bal netjes aan de tegenstander te geven i.p.v. er wat nuttigs mee te doen.

Grijskijkert

Citaat van: denistel op februari 24, 2013, 00:22:09
Citaat van: grijskijker op februari 23, 2013, 23:38:39
Citaat van: denistel op februari 23, 2013, 23:35:52
hij weet misschien wel wat ie wil maar mag ie ook dat zou ik graag willen weten
Wie moet hem tegenhouden dan? Wat er al eerder gezegd werd, spelers mogen nu ook wel eens het heft(verantwoording) in handen nemen

je moet wel doen wat je opgedragen wordt he anders sta je er naast.
Ik snap wat je bedoeld , maar voetbal is meer dan klakkeloos je opdracht uitvoeren, en misschien is een relletje van dien aard wel eens goed, want zoiets komt naar buiten en Arts hoeft niet te rekenen op steun van het publiek.
IN HENK WE TRUST!!!

papagaaiensoep

Ik herinner me een interview in 't Hertsje, waarin hij aangaf aanvallend meer te willen brengen. Na o.a. diverse mislukte voorzetten tegen FCDB (passend in een patroon) stel ik vast dat daar nog weinig stappen in zijn gezet. Maar om nu al met Sjonnie verder te gaan, ik weet niet hoor ........

AL

Droste is in potentie een hele goede rechtsback, dat heeft hij vorig seizoen wel bewezen.
Alleen dit seizoen vind ik hem elke wedstrijd onvoldoende tot zwak.
De keren dat de Vries meedeed bracht hij meer dan Droste.
Ik vind het niet eerlijk tegenover de Vries dat hij op de bank of tribune moet zitten terwijl je concurent niets laat zien.
Wellicht zou een plaats op de bank Droste doen nadenken. Nu staat hij er immers toch altijd wel in.

DR888SCC

Helemaal mee eens AL........
Wat ik al eerder aangaf: slechter kan het niet worden.

sunderland

es een keer zonder opdracht spelen .Je eigen ding doen en aanvallen .Het kan toch niet zo zijn dat je 80% in nivo zakt

DR888SCC

Wat kan de opdracht anders zijn dan:
1 - je eigen man uitschakelen
2 - zorgen voor druk langs de zijlijn, zodat je tegenstander met jou meemoet
3 - ballen vnl. vooruitspelen i.p.v. altijd achteruit
4 - bal niet aan de tegenstander geven als je geen vrijstaande medespeler ziet

Al deze basisaspecten gaan op dit moment mis bij Droste, en de vraag is dan ook: wat is er nu werkelijk aan de hand??