Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oproep magazine 't Hertsje

Gestart door renesmidje, februari 23, 2013, 16:02:29

Vorige topic - Volgende topic

renesmidje

Hallo medesupporters,

Voor supportersmagazine 't Hertsje ben ik weer bezig met een verhaal over onze mooie club, maar daar heb ik nu jullie hulp bij nodig. Omschrijf in MAXIMAAL DRIE WOORDEN hoe jij de club ziet of welke onderdelen van de club jou het meest bevallen. Bijvoorbeeld: cynisch, meelevend, gemoedelijk, of: MI-side, Oepie, Rein de Vries.

Hoop dat jullie mij hiermee kunnen helpen.

Groeten,

René Smid
Eindredacteur 't Hertsje

klompke

vrijwilligers cambuur en supporters

Ronnie tng

Volksclub, M.I.-Side en kritisch

Lwdscc


marrumer

Citaat van: Lwdscc op februari 23, 2013, 17:49:33
beleving sfeer (bier/rook)geur
`
helemaal mee eens en er is natuurlijk ook een fleugje patat in die geur.

RotterdamLeeuwarden

Cambuur NO Surrender.

Jaja, tis ook 1 van de slogans van de Feyenoord-aanhang maar deze past uitstekend bij Cambuur.
EN het heeft een brede betekenis :)

-De aanhang laat het NOOIT afweten,
-Cambuur wil zich altijd ontwikkelen,
-tot 3x toe zo goed als failliet maar toch er weer bovenop gekomen,
-Cambuur vertegenwoordigd op een positieve manier DE STAD leeuwarden !


De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

poelie-lwd

Fanatiek, beleving, no nonsens.

:proost
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

YellowBlue


Clint


Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

Sander Scc


marrumer


renesmidje

Ik dank u allen. Vanmiddag ga ik met een aantal van deze stellingen naar onze algemeen directeur en die ga ik daarop laten reageren. Don't worry, ik noem alleen stellingen, geen namen.

Clint