Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Oproep magazine 't Hertsje

Gestart door renesmidje, februari 23, 2013, 16:02:29

Vorige topic - Volgende topic

renesmidje

Citaat van: gewoon een fan op februari 28, 2013, 16:00:12
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 15:09:21
''Leeuwarden is een dorp, en Cambuur is de kroeg van het dorp. Dat is het bindmiddel.''
Ach hij bedoelt het goed maar het komt een beetje verrot zijn strot uit  :proost

Kan gebeuren, toch? Of zijn wij allemaal perfect? Zijn vast enkele onzinnige uitspraken te vinden, ergens op dit forum ;)

Dokkumer

Ja ik ben perfect, er is namelijk nog nooit een zinnige opmerking uit mijn tikbord gekomen :devil


renesmidje

Citaat van: Dokkumer op februari 28, 2013, 16:05:29
Ja ik ben perfect, er is namelijk nog nooit een zinnige opmerking uit mijn tikbord gekomen :devil

Goed om te weten  :) Ik zal het verhaal snel uitwerken en dan is het binnenkort te lezen in 't Hertsje.

Len Cantello

Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 16:03:26
onzinnige uitspraken te vinden, ergens op dit forum ;)
Op dit forum vind je alleen maar zinnige uitspraken. :grolsch
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

Clint

Citaat van: Dokkumer op februari 28, 2013, 16:01:37
en natuurlijk de houding van Crone die misschien een prima dorpsburgemeester zou zijn in een plek waar het dorpshuis om middernacht dicht is...

Gheghe.  :devil

Crone: DAT BAKJE MUT ER AF!!!!!!!

poelie-lwd

Citaat van: Len Cantello op februari 28, 2013, 20:20:40
Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 16:03:26
onzinnige uitspraken te vinden, ergens op dit forum ;)
Op dit forum vind je alleen maar zinnige uitspraken. :grolsch

_O_

Waarvan akte!

Wie nog soep?
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Sander Scc

Citaat van: clint op maart 01, 2013, 07:33:38
Crone: DAT BAKJE MUT ER AF!!!!!!!

Helemaal mee eens!!
En een prachtige slogan voor een spandoek/ publieksdoek.

Dat bakje mut eraf!!!!!! En voor de zomer graag!!  :zweep

Destroyer

Citaat van: Sander Scc op maart 01, 2013, 21:16:06
Citaat van: clint op maart 01, 2013, 07:33:38
Crone: DAT BAKJE MUT ER AF!!!!!!!

Helemaal mee eens!!
En een prachtige slogan voor een spandoek/ publieksdoek.

Dat bakje mut eraf!!!!!! En voor de zomer graag!!  :zweep

Een spandoek op de toren, ze verminken het symbool van de stad  ;( opzouten met die glazen puist, op naar het glazen huis   |:)
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Clint

Citaat van: renesmidje op februari 28, 2013, 16:06:47
Ik zal het verhaal snel uitwerken en dan is het binnenkort te lezen in 't Hertsje.

En welke zichzelf noemende 'ik ben een echte Cambuursupporter' is nog geen donateur van de KVC???
Ga je diep schamen. :devil

Maar dit kan nog verholpen worden.

Klik hier: http://www.kernvancambuur.nl/

en ontvang nog deze maand het nieuwe glossy magazine van de Kern van Cambuur.

En voor dat lullige bedrag op jaarbasis laat je dat toch niet liggen?

Tip van  :clint