Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

INGELASTE FORUMAVOND MET ?????

Gestart door klompke, februari 21, 2013, 18:57:45

Vorige topic - Volgende topic

richard

helaas ziek, mag ik hier vragen stellen?

klompke

Jammer dat je ziek bent zou je vragen aan iemand mee kunnen geven Richard het is nl vanavond zo dat Geert van Tuinen de regie heeft en weet dus niet of hij ingeleverde vragen gaat behandelen mail ze me anders ik kan ze altijd afgeven.

groet

Ronnie tng

Zei dat ik wel zou komen, maar ik twijfel nog...  Forumavond/ Champions League  8)

Galdiano

Een mooi moment vanavond om bekend te maken dat Lodeweges per direct aangesteld word als hoofdtrainer!

Ik ben vanavond present!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

brambo3004

Ik kon dr niet zijn helaas, maar ben wel benieuwd naar of er nog wat bijzonders is gezegd??

denistel

was een zeer nuttige forum avond,goed voetbal praat onder prima
leiding van geert van tuinen.

Lodeweges wil aanvallend voetbal spelen 4-3-3 met de punt naar voren
op het middenveld.de ploeg moet dwingend spelen zeker in balbezit.
het publiek vermaken en top 5 spelen en het liefst voor de titel spelen.
maandag en dinsdag 2x trainen woensdagmorgens met hele groep
woensdag middag apart trainen met verschillende spelers met vooral
ook Jan Bruin en Sandor vd Heide er bij die beide zeer veel ervaring hebben
en bezig zijn met zich verder te ontwikkelen als trainer.ook Lodeweges en
de Jong zullen hier bij aanwezig zijn.
Donderdag wedstrijd gerichte training.vrijdag spelers die niet bij de 1e 18
zitten trainen dan ook.zaterdag uitlooptraining en voor spelers die niet hebben
gespeeld pittige training.

waar we komend seizoen gaan trainen is nog niet bekend. 1e training zal
op een zaterdag zijn om 10.30 in het stadion.

nieuwe spelers of verlengen contracten kon nog  weinig over worden gezegd.

nieuwe stadion gaat stapje voor stapje voor de zomer zal hier over meer bekend
worden.

gerald vd belt blijft ook komend seizoen werkzaam voor cambuur hij heeft
een contract voor onbepaalde tijd.

brambo3004


poelie-lwd

Met den punt naar voren  _O_

Eindelijk weer met een spelmaker, een echte 10!!  :thumbsup
Iedereen heeft recht op mijn mening.

Len Cantello

Citaat van: denistel op maart 13, 2013, 23:13:01
nieuwe stadion gaat stapje voor stapje voor de zomer zal hier over meer bekend
worden.
:X Wat horen we de volgende forumavond? Na de zomer kunnen we wat melden?
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

zeewolde

Citaat van: denistel op maart 13, 2013, 23:13:01
was een zeer nuttige forum avond,goed voetbal praat onder prima
leiding van geert van tuinen.

Lodeweges wil aanvallend voetbal spelen 4-3-3 met de punt naar voren
op het middenveld.de ploeg moet dwingend spelen zeker in balbezit.
het publiek vermaken en top 5 spelen en het liefst voor de titel spelen.
maandag en dinsdag 2x trainen woensdagmorgens met hele groep
woensdag middag apart trainen met verschillende spelers met vooral
ook Jan Bruin en Sandor vd Heide er bij die beide zeer veel ervaring hebben
en bezig zijn met zich verder te ontwikkelen als trainer.ook Lodeweges en
de Jong zullen hier bij aanwezig zijn.
Donderdag wedstrijd gerichte training.vrijdag spelers die niet bij de 1e 18
zitten trainen dan ook.zaterdag uitlooptraining en voor spelers die niet hebben
gespeeld pittige training.

waar we komend seizoen gaan trainen is nog niet bekend. 1e training zal
op een zaterdag zijn om 10.30 in het stadion.

nieuwe spelers of verlengen contracten kon nog  weinig over worden gezegd.

nieuwe stadion gaat stapje voor stapje voor de zomer zal hier over meer bekend
worden.

gerald vd belt blijft ook komend seizoen werkzaam voor cambuur hij heeft
een contract voor onbepaalde tijd.

:( :( :( :(Met andere woorden de rest van het seizoen wordt opgegeven?
Of gaan we meedoen om de eerste 5 plaatsen in de eredivisie?
Komt wel zo op mij over dat men er niet meer vol voor gaat. Als Veendam verdwijnt hebben we nog steeds maar 3 verliespunten minder dan Sparta. En anders de play offs, gaan we die gebruiken als voorbereiding nieuwe seizoen? :( :(

denistel

natuurlijk niet maar het ging nu om hoe lodeweges over voetbal denkt he.

komende 3 maanden zal er natuurlijk ook alles aan worden gedaan om
zo hoog mogelijk te eindigen en via de play offs te stunten dat lijkt me logisch.

SCC-J

Citaat van: zeewolde op maart 14, 2013, 07:38:33
Citaat van: denistel op maart 13, 2013, 23:13:01
was een zeer nuttige forum avond,goed voetbal praat onder prima
leiding van geert van tuinen.

Lodeweges wil aanvallend voetbal spelen 4-3-3 met de punt naar voren
op het middenveld.de ploeg moet dwingend spelen zeker in balbezit.
het publiek vermaken en top 5 spelen en het liefst voor de titel spelen.
maandag en dinsdag 2x trainen woensdagmorgens met hele groep
woensdag middag apart trainen met verschillende spelers met vooral
ook Jan Bruin en Sandor vd Heide er bij die beide zeer veel ervaring hebben
en bezig zijn met zich verder te ontwikkelen als trainer.ook Lodeweges en
de Jong zullen hier bij aanwezig zijn.
Donderdag wedstrijd gerichte training.vrijdag spelers die niet bij de 1e 18
zitten trainen dan ook.zaterdag uitlooptraining en voor spelers die niet hebben
gespeeld pittige training.

waar we komend seizoen gaan trainen is nog niet bekend. 1e training zal
op een zaterdag zijn om 10.30 in het stadion.

nieuwe spelers of verlengen contracten kon nog  weinig over worden gezegd.

nieuwe stadion gaat stapje voor stapje voor de zomer zal hier over meer bekend
worden.

gerald vd belt blijft ook komend seizoen werkzaam voor cambuur hij heeft
een contract voor onbepaalde tijd.

:( :( :( :(Met andere woorden de rest van het seizoen wordt opgegeven?
Of gaan we meedoen om de eerste 5 plaatsen in de eredivisie?
Komt wel zo op mij over dat men er niet meer vol voor gaat. Als Veendam verdwijnt hebben we nog steeds maar 3 verliespunten minder dan Sparta. En anders de play offs, gaan we die gebruiken als voorbereiding nieuwe seizoen? :( :(

Vond dat van den belt wel een goeie vergelijking maakte met zwolle en willem II hoe zei gepromoveerd zijn en het nu doen....

Grijskijkert

Was het druk of viel het tegen?

Zijn er nog belangrijke dingen gemeld of besproken?
IN HENK WE TRUST!!!

poelie-lwd

Citaat van: denistel op maart 14, 2013, 08:39:39
natuurlijk niet maar het ging nu om hoe lodeweges over voetbal denkt he.

komende 3 maanden zal er natuurlijk ook alles aan worden gedaan om
zo hoog mogelijk te eindigen en via de play offs te stunten dat lijkt me logisch.

Het lijkt me logisch om dat zonder Arts te doen en Henk, Jan en desnoods Sandor erbij de zegen te geven.

Iedereen heeft recht op mijn mening.

De Gast