Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

INGELASTE FORUMAVOND MET ?????

Gestart door klompke, februari 21, 2013, 18:57:45

Vorige topic - Volgende topic

Clint


Ronnie tng

Ook via Cambuur-tv dacht ik ergens gelezen te hebben...

klompke

Komt een verslag op de side van kern van cambuur en

Cambuurtv gaat het in de loop van volgende week verslag doen

groet klompke

klompke


mario


Viper

#35


Beelden van de forumavond in 't Hertje met Dwight Lodeweges en Gerald van den Belt.

Clint

Duidelijk verhaal van Lodeweges, aanvallend voetbal met druk naar voren.


Nu de juiste spelers er nog bij zoeken. :devil :P

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.